فال روز سه شنبه 3 تیر 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز سه شنبه 3 تیر 1399

 

 

فال روز یکشنبه 3 تیر 1399

فال روزانه فروردین

اتفاقات تازه‌ای برای شما در حال وقوع هستند، شما در برابر این اتفاقات به شدت مقاومت می‌کنید و اجازه نمی‌دهید که این اتفاقات با سهولت بیشتری پیش بیایند. سرنوشت و تقدیر کارهایشان را انجام می‌دهند، شما با مقاومت کردن فقط خود را اذیت می‌کنید. توصیه می‌کنیم با سرنوشت همراه شوید نه این که به سرنوشت تان پشت کنید. شما به تازگی به دنبال راه حل‌هایی برای زندگی تان می‌گردید اما اکنون زمان تغییر نمی‌باشد بهتر است اطلاعات لازم را جمع آوری کنید سپس تغییرات را آغاز کنید.
فال روزانه اردیبهشت

دوست یا عضوی از خانواده تان با اشکال‌ها و ایرادهای مداومی که از شما می‌گیرد، باعث دلسردی و دلزدگی شما شده است، اگر صحبت‌های دیگران باعث ناراحتی و نا‌امیدی شما از زندگی تان می‌شوند به صحبت‌هایشان اهمیتی ندهید. زندگی که در حال حاضر دارید متعلق به شماست فقط شما نه هیچ شخص دیگری. شما باید خودتان به تنهایی زندگی‌تان را اداره کنید.
فال روزانه خرداد

شما در این روزها در حال متعادل کردن یا آزمودن اخلاق و رفتار خود را با شخص یا اشخاص دیگری هستید. شما نکاتی را یافته‌اید که در این زمینه‌ها با آن شخص دارای اختلاف هستید اما حساسیت‌های زیادی و افراطی را به خرج ندهید زیرا باعث می‌شود شخص مقابل از شما بگریزد. امروز روزی نیست که شما با سرنوشت تان بجنگید.
فال روزانه تیر

شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق‌های درونی‌تان را سرکوب می‌کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی اتفاقی برای شما پیش می‌آید که شما را مجبور می‌کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. تجربیات جدید شما را بسیار راهنمایی خواهند کرد تا هرچه موفق تر باشید. از سکوت و گوشه عزلتی نیز که برای خود اختیار کرده اید خارج شوید زیرا در بیرون از تنهایی شما زیبایی‌های بسیاری برای مشاهده وجود دارند.
فال روزانه مرداد

بیشتر:  فال روز یکشنبه 5 آبان 1398

شخصی با صحبت هایی که در مورد شما بر زبان رانده است موجبات ناراحتی‌هایی را برای شما فراهم کرده است. شما به دلایلی ترجیح می‌دهید با او بحثی نداشته باشید پس بهتر است این فکر را نیز از ذهن تان دور سازید زیرا در این روزها بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید و ذهن شما را مشغول کرده‌اند. شما فردی آسیب پذیر هستید بخصوص در این اواخر خیلی سریع کنترل خود را با کوچکترین کلامی از دست می‌دهید توصیه می‌کنیم انعطاف بیشتری در برابر مسائل از خود بروز دهید.
فال روزانه شهریور

کارهایی که در این اواخر انجام داده اید باعث شده اند که شما تجارب بسیار و فوق العاده‌ای را از زندگی بدست بیاورید، این تجارب شما را در مسیر زندگی بسیار یاری می‌دهند. تجاربی که به دست آورید مانند یک جهش در زندگی شما می‌باشند به شرط این که ترس‌های خود را کنار بگذارید و با جرات بیشتری به راه تان ادامه بدهید. در این مسیر به کمک چند شخص و همکار با اطمینان نیز احتیاح دارید.
فال روزانه مهر

شما کارهایی را در دست انجام دارید، بهتر است تا به نتیجه رسیدن این اعمال، آنها را نزد خود نگه دارید و برای کسی از طرح‌ها و نقشه‌هایی که برای آینده دارید سخنی به میان نیاورید. البته در این اواخر کارهای ابتدایی و غیر حرفه‌ای بسیاری را انجام داده اید که از شما بعید بوده است. اما نگران نباشید زیرا دوباره به مسیر اصلی باز گشته اید. آسایش همیشگی در انتظار شماست به شرط این که کمی‌عاقلانه و با منطق بیشتری عمل کنید.
فال روزانه آبان

بیشتر:  فال روز دوشنبه 11 فروردین 1399

شما به خوبی از راهی که باید بپیمایید اطلاع کافی و لازم دارید اما متاسفانه همیشه در این فکر هستید که خودتان به تنهایی نمی‌توانید کاری را پیش ببرید، این تفکر و دلیل را از ذهن تان دور کنید زیرا شما به تنهایی نیز می‌توانید پیش بروید. زیرا خوشبختانه شما به دلیل صبر و استقامت زیادی که دارید می‌توانید بهترین رهبر گروه برای خودتان در مسیر زندگی تان باشید. شما اگر در این مسیر گام بگذارید تمام جاده خود را به شما نشان خواهد داد.
فال روزانه آذر

شما اکنون درمرتبه و مقامی‌هستید که هر شخصی در آرزوی این مقام به سر می‌برد، اما شما از این مرحله راضی نمی‌باشید و به نوعی کارهایی که انجام می‌دهید شما را راضی نمی‌کند به همین دلیل به دنبال راه حل‌های جدیدی هستید. بیش از حد به خود مغرور نشوید زیرا ممکن است در اثر غرور زیاد همین جایگاهی را که در حال حاضر دارید را نیز از دست بدهید. به روزهایی فکر کنید که در آرزوی چنین جایگاهی بودید و چه مشقاتی را متحمل شدید تا اکنون بدین حا رسیدید با این افکار غرور را از خود دور کنید.
فال روزانه دی

شما به دلیل خبر یا اتفاقی که برایتان پیش آمده است در یک شوک به سر می‌برید، نمی‌دانید راه درست چه راهی است و باید چه تصمیمی را اتخاذ کنید. بخصوص که از طرف شخصی که برای او ارزش زیادی قائل بوده اید و او را دوست داشته‌اید مورد بی لطفی قرار گرفته اید. به همین علت از زندگی‌تان کناره می‌گیرید. به جای این که افکار خود را مدام بر روی ذهنی منفی منعکس کنید بهتر است کمی‌مثبت فکر کنید تا بتوانید ساده تر و خیال آسوده‌تری به زندگی تان ادامه دهید.
فال روزانه بهمن

بیشتر:  فال روز یکشنبه 6 مهر 1399

شما در رابطه با اتفاقاتی که با زندگی شخصی تان پیش می‌آید بیش از حد با دیدی احساسی می‌نگرید علی رغم این که ذاتا انسان موفقی هستید، این خصیصه شما در بسیاری از موارد و مسائل زندگی تان شما را به مسیری اشتباه سوق داده است. شما از لحاظ بار علمی و برآوردهای دانش دارای اطلاعات وسیعی هستید، از این اطلاعات استفاده کنید.
فال روزانه اسفند

شما به تازگی احساس فوق العاده قوی و مستحکمی را در خود بیدار ساخته اید. با کمک این انرژی می‌توانید به سادگی بر نیازهای خود غلبه کنید. توصیه می‌کنیم از پیله سکوت خود خارج شوید زیرا انرژی زیاد شما با سکوت دارای مغایرت خواهند بود سکوت و انزوای شما اجازه پیشرفت‌های سریعی را به انرژی‌های مثبت درونی تان نمی‌دهد.

منبع: بیتوته

نوشته فال روز سه شنبه 3 تیر 1399 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399 فال روز متولدین فروردین: شما آن چنان به …