فال روز چهارشنبه 5 شهریور 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز چهارشنبه 5 شهریور 1399

 

فال روز چهارشنبه 5 شهریور 1399

فال روز متولدین فروردین: امروز شما سعی می‌كنید كه تنهایی و انزوا را انتخاب كنید، ولی دوستان و همكارانتان بهتان اجازه نمی‌دهند این كار را بكنید. آنها امروز بیش از اندازه دلسوز شده‌اند، كه از وقتی شما با آنها دوست شده‌اید دوست داشتید با شما اینگونه رفتار كنند. پس به جای اینكه با امتحان كردن تمام راه‌ها خودتان را خسته كنید، روش مناسبی پیدا كنید تا بتوانید با كسانی كه رضایت شما را فراهم می‌آورند ارتباط برقرار كنید.
فال روز متولدین اردیبهشت: روش شما برای تحت كنترل در آوردن شرایطی كه از حیطه نفوذ شما خارج هستند این است كه كه انجام دادن كارهای دیگران را تقبل نمی‌كنید. ممكن است دیگران فكر كنند شما خیلی بچه گانه رفتار می‌كنید و فرد لجبازی هستید، ولی در حال حاضر شما سعی می‌كنید كه روحیه انعطاف پذیری را در خود تقویت كنید. شما معمولاً روی حرف خود پافشاری می‌كنید، ولی امروز تا حدودی رویه خود را عوض كرده و خصلت لجاجت خود را در جاهای دیگر به كار می‌برید.
فال روز متولدین خرداد: اگر امروز كارهایتان خیلی كند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی كه سرعت خودتان را بیشتر می‌كنید از كار كردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی كنید كه خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب كنید ممكن است ناامید بشوید، برای اینكه در عین حال كه احساس خستگی می‌كنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی كنید كه نكات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به كارهایتان برسید.
فال روز متولدین تیر: شما امروز خیلی به احساسات خود اطمینان ندارید و همه تلاشتان را می‌كنید تا دیگران متوجه این موضوع نشوند. شما ابتدا شرایط خود را به روشنی برای آنها شرح می‌دهید و بعد كاملاً از آن دفاع می‌كنید و در عین حال به آنها نشان می‌دهید كه كاملاً نسبت به دلایل و نقطه نظرات خود تعصب دارید. در ضمن مممكن است كمی‌هم عصبانی شوید چون كه امروز كمی‌دمدمی‌مزاج شده‌اید.
فال روز متولدین مرداد: امروز ماه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه اسرار و رازها قرار دارد و به شما یادآوری می‌كند كه شما توانایی پنهان كردن عمیق ترین و اساسی‌ترین نیازهای خود را دارا هستید. اما درعین حال ماه در سومین خانه‌تان یعنی خانه ارتباطات با بهرام روبرو می‌شود و ترس از واكنش دیگران شاید باعث شود كه خودتان را از دیگران جدا نكنید. ابتدا به تمام دلایلی كه برای پنهان كردن برنامه‌هایتان در سر دارید خوب فكر كنید، بعد راحتی و آسایش خود را در نظر بگیرید و آنچه را كه صلاح می‌دانید با اطرافیانتان در میان بگذارید.
فال روز متولدین شهریور: شما امروز دوست دارید به دوستان و هم كلاسی‌ها و یا همكاران خود نزدیك تر بشوید، كه البته از آنجایی كه فرد تحلیل‌گری هستید جانب احتیاط را هم كاملاً رعایت می‌كنید. خوشبختانه منطق قاطعانه شما بهتان كمك می‌كند كه به اهدافتان برسید و تواناهایی‌های شما را به حد بالایی رسیده است كه می‌توانید روش‌های خود را برای دیگران نیز توضیح دهید. شما دارای یك موهبت خدادی هستید پس دیگران را هم از آن بی‌نصیب نگذارید.
فال روز متولدین مهر: فكر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر كاری كه انجام می‌دهید فكر می‌كنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است كه راه و روش‌های شخصیتان را امتحان كنید تا محرك‌هایی كه باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به هدف خود خواهید رسید.
فال روز متولدین آبان: شما با هیچكس در مورد برنامه‌هایی كه برای آینده خود دارید صحبت نمی‌كنید، چراكه احتمالاً آمادگی این را ندارید كه با واكنش‌های آنها روبرو شوید. با وجوداین كمی‌ واقع بینی به شما كمك می‌كند كه آرزوهای خود را متعادل‌تر كنید. زیرا اكنون ماه در نهمین خانه شما، یعنی خانه ایده‌های بزرگ قرار دارد و شما اصلاٌ به جزئیات توجه نمی‌كنید و فقط آروزهای بزرگ در سر می‌پرورانید.
فال روز متولدین آذر: اكنون ماه برج سرطان و همچنین ژوپیتر دردومین خانه شما یعنی خانه ثروت‌های دنیایی با هم روبرو شده‌اند و شما توانایی این را دارید كه در سرمایه گذاری‌های بزرگ پول خرج كنید. حتی اگر شما قبلاً تمام برنامه‌های خود را چك كرده باشید، ولی به راحتی می‌توانید خودتان را درگیر یك پروژه جدید كنید. اما شاید شما به اندازه‌ای كه خودتان فكر می‌كنید زمان كافی نداشته باشید، بنابراین اگر شما واقعاً زیاد وقت ندارید، به دیگران قولی ندهید كه نتوانید از پس انجام دادنش بربیایید.
فال روز متولدین دی: امروز ممكن است شما خیلی زود عصبانی شوید، چرا كه ظاهراً اطرافیانتان بدون در نظر گرفتن اینكه شما كارهای مهمی ‌برای انجام دادن دارید از شما خواسته‌های زیادی دارند. شما خیلی دوست دارید كه به یك دوست كمك كنید، ولی چون از قبل برای خود برنامه ریزی كرده‌اید نمی‌توانید به راحتی از برنامه‌هایتان صرف نظر كنید. ولی در حال حاضر برای مدتی برنامه‌های خود را فراموش كنید و به یاری دوستانتان بشتابید.
فال روز متولدین بهمن: ممكن است شما امروز بی‌جهت عصبانی بشوید؛ برای اینكه ماه در برج سرطان لحظه‌هایی كه شما حس خوبی نداشتید را به یاد شما می‌آورد. اما اگر سعی نكنید جلوی این احساسات را بگیرید و یا انكارشان كنید، آنها می‌توانند تبدیل به نقاط قوت شما بشوند. به جای اینكه مانع بروز دریافت‌های حساس خود شوید، با تمركز كردن بر اهداف بلند مدت خود از آنها برای پیشرفت و ترقی خود استفاده كنید.
فال روز متولدین اسفند: امروز كه ماه در پنجمین خانه شما یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد شما دلتان می‌خواهد فقط دنبال تفریح و گردش باشید. ولی باید جانب احتیاط را هم نگه دارید، چرا كه ممكن است دوستانتان شما را به كاری دعوت كنند كه ظاهراً به نفعتان نیست. ولی ممكن است شما از آن پیروی كنید. منتظر نمانید تا رئیستان به خاطر پروژه‌ای كه به شما سپرده ازتان بازخواست كند، بلكه قبل از اینكه برای تفرح كردن از زیر كار فرار كنید خودتان كارهایتان را تمام كنید.
بیشتر:  فال روز دوشنبه 22 مهر 1398

نوشته فال روز چهارشنبه 5 شهریور 1399 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

بیشتر:  فال روز سه شنبه 23 مهر 1398

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399 فال روز متولدین فروردین: شما آن چنان به …