فال روز جمعه 25 مهر 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز جمعه 25 مهر 1399

فال روز جمعه 25 مهر 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: شما امروز احساس می‌كنید مسائل جدید و مبهمی ‌در مورد زندگی تان وجود دارد كه هنوز از وجودش خبر ندارید. ولی هرچقدر بیشتر برای كشف كردن آن تلاش می‌كنید كمتر به جواب می‌رسید. اگر صبور نیستید، هرگز نمی‌توانید هیچ رازی در مورد این جهان را كشف كنید. باوجود این اگر استقامت و پایداری داشته باشید همه چیز عوض شده و حقایق زیادی برایتان آشكار می‌شود.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز ماه به نشانه تان بازگشته است و با ژوپیتر خوش بین و بهرام واقع گرا هماهنگ می‌شود. باوجود اینكه شما نكات اساسی و دقیقی را از دست داده اید، ولی بدون اینكه تمام جزئیات را بدانید می‌توانید موفق شوید. الان مهم ترین كار برایتان این است به غریزه و حس خود اطمینان كنید، چراكه افراد دیگر ممكن است نتوانند راه درست را بهتان نشان دهند. پس ایمان داشته باشید و شانس خود را امتحان كنید.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: امروز افراد دیگر قادر نیستند آنچه را كه شما می‌بینید ببینند، بنابراین ممكن است خیلی زود از شما تبعیت كنند. باوجود اینكه این موضوع برای شما اهمیت چندانی ندارد، ولی آنها وقتی كه بعدها فهمیدند شما دقیقاً راه درست را می‌رفتید از شما تقدیر خواهند كرد. لزومی ‌ندارد كه همه چیز را تجزیه و تحلیل كنید، بهترین كار این است كه نگرش‌ها ساده تری داشته باشید.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: امروز دوستانتان خیلی به شما توجه خواهند كرد، بنابراین قبل از اینكه ازآنها درخواست كمك كنید خوب فكرهایتان را بكنید. شما دوست ندارید خودتان را در موقعیت‌های حساس قرار دهید، ولی اگر موجب شود با فری كه دوستش داری دهمكاری كنید برایتان مفید خواهد بود. باوجود اینكه این كار در نهایت شما را به آرامش می‌رساند، ولی الان می‌توانید با اطمینان خاطر و بدون فكر كردن به نتیجه كار به نصیحت خوب دوست و یا نامزدتان اطمینان كنید.
فال روزانه مرداد

بیشتر:  فال روز جمعه 13 دی 1398

فال روز متولدین مرداد: شما حتی اگر دوست نداشته باشید از افراد دیگری كه بهتان وابسته اند حمایت كنید، ولی امروز مجبورید نقش سرپرست و محافظ آنها را بازی كنید. شما این تونایی را دارید كه بفهمید چه كار را چه وقت باید انجام داد و همین موضوع به زودی اطرافیانتان را طرفدارتان خواهد كرد. مادامی‌كه با درستی و صداقت كار می‌كنید از ادامه دادن هراس نداشته باشید. همچنین اگر به حس ششم خود اطمینان كنید اشتباه نخواهید كرد.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: شما امروز بیشتر از قبل به خودتان و همچنین به نتیجه كارهایی كه می‌كنید اطمینان دارید. حتی اگر قبلاً كمی‌ به خودتان شك داشتید امروز بالاخره نظرتان عوض می‌شود. ولی با این وجود نمی‌توانید به راحتی خودتان را متقاعد كنید راهی را بروید كه افراد دیگر هم می‌روند، ولی اگر یك بار این كار را بكنید نتایج شگفت انگیز كار خود را خواهید دید و به زودی به عنوان رهبر و مدیر انتخاب خواهید شد.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر:امروز كارهای بی معنی شما برای خودتان هم مایه تعجب شده است، برای اینكه دیگران به شما اعتماد دارند و می‌خواهند بهتان تكیه كنند. به جای تفسیر كردن موقعیت‌های جدید بر اساس اولویت‌های خود، شما به اندازه كافی عاقل هستید كه نگرش‌ها و ایده‌های خود را از واقعیت جدا كنید. اما دلیل این كارتان فقط این است كه شما ظاهر را می‌بینید و بر اساس آن عمل می‌كنید و همین موضوع بهتان اجازه نمی‌دهد كه برنامه‌های افراد دیگر را هم در نظر بگیرید.
فال روزانه آبان

بیشتر:  فال روز چهارشنبه 18 تیر 1399

فال روز متولدین آبان: شما احساس می‌كنید كه رشد و پیشرفت یكنواخت برایتان مانع ایجاد می‌كند، چون شما می‌خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریعتر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اكنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می‌دهد در عین حال كه بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می‌كنید، حمایتی كه بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت كنید.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: این ماه مشكل اصلی شما این است كه در حالی كه شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریك باشید و هم عضوی از یك گروه منسجم باشید، نمی‌دانید كه چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه كنید. گویی كه شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی كه آرزویش را داشتید نزدیك بشوید. سعی نكنید كه برای حل كردن این مشكل اقدام كنید. فقط روشی را پیدا كنید كه به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: باوجود اینكه تلاش‌های شما بیشتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید مؤثر واقع خواهند شد، اما زیاد نمی‌توانید به چشمان خود اعتماد كنید! شما می‌دانید كه چیز مهمی‌ را از دست داده اید، ولی نمی‌توانید دقیقاً بگویید كه آن چیز چیست. امروز سعی نكنید به دنبال كشف رازها باشید؛ فقط به سر كار برگردید و تا جایی كه امكان دارد سعی كنید به خوبی از پس وظایفتان بربیایید.
فال روزانه بهمن

بیشتر:  فال روز یکشنبه 20 بهمن 1398

فال روز متولدین بهمن:امروز حتی اگر شروع كرده باشید كارهایی كه باید انجام دهید را شناخته و بررسی كنید، ولی هر ساعت كه می‌گذرد بیشتر اطمینان خود را از دست می‌دهید. راه‌ها و امكانات دیگری جلوی راهتان سبز می‌شوند كه هر كدامشان هم مزایا و خوبی‌های خودشان را دارند. در نهایت شما باید بهترین تصمیم را بگیرید كه اهدافتان را با اهداف كسانی كه با شما در ارتباطند پیوند دهید. با خودخواهی كار كردن خود شما را نیز راضی نخواهد كرد، بنابراین نیازهای همكاران خود را هم نیز در نظر بگیرید.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه كنید، چرا كه در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای كارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است كه به آن اهمیت بدهید، برای اینكه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر كنند. هم اكنون نباید با رئیس خود بحث كنید، فقط باید تا جایی كه می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

 

منبع: بیتوته

فال روز جمعه 25 مهر 1399

مطلب پیشنهادی

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399 فال روز متولدین فروردین: شما آن چنان به …