فال روز سه شنبه 22 مهر 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز سه شنبه 22 مهر 1399

 

فال روز سه شنبه 22 مهر 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: شما امروز از نظر احساسی متهم شده‌اید، اما شاید خوب نباشد به هركسی كه رسیدید افكارتان را با او در میان بگذارید. شاید شما بدون هیچ منظور خاصی مرتكب اشتباهی شده باشید، اما حرفهایی كه بر زبان می‌آورید بیشتر از آنچه كه فكرش را بكنید بر دیگران تاثیر خواهد گذاشت. كمی ‌درد دل كردن كمكتان می‌كند حس بهتری پیدا كنید و همچنین سعی كنید از توانایی‌های بالای خود برای انجام دادن كارهای سودمند استفاده كنید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: شما شاید تلاش كنید خودتان را پشت كلمات برگزیده خود پنهان كنید، اما به هیچ وجه نمی‌توانید قصد و نیت واقعی خود را قایم كنید! تلاش شما برای مرموز بودن و پنهان‌كاری تاثیر منفی و بدی روی دوستان صمیمی‌تان می‌گذارد و باعث می‌شود اطرافیانتان نیز با شما رفتار صادقانه‌ای نداشته باشند. گفتن حقیقت تا موقعی كه از روی دلسوزی و محبت باشد، به هیچ كس صدمه نخواهد زد.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: امروز میزان فعالیتهای اجتماعی‌تان بیشتر شده است و شاید مجبور شوید بیشتر وقتتان را در اجتماع سپری كنید. حتی اگر دوست داشته باشید بخشی از روز را در خانه بمانید، باز هم نمی‌توانید از تعامل و همكاری با مردم اجتناب كنید. باوجود اینكه شما نمی‌توانید از زیر بار مسئولیتهای شخصی‌تان فرار كنید، می‌توانید با كمتر حرف زدن و بیشتر گوش دادن به خودتان كمك كنید.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: شما امروز به خصوص اگر همكارانتان را دوست داشته باشید برای رفتن به سر كار اشتیاق دارید. اما هنوز بخشی از وجود شما هنوز دوست دارد در خانه بماند. تعادل ایجاد كردن بین روابط خانوادگی و فعالیتهای حرفه‌ای‌تان از آن چیزی كه به نظر می‌رسد راحت تر است. بدون اینكه بیشتر درگیر یكی از این آنها بشوید به هر دو بخش زندگی تان توجه كافی داشته باشید.
فال روزانه مرداد

بیشتر:  فال روز جمعه 19 مهر 1398

فال روز متولدین مرداد: شما امروز در خیال و رویا به سر می‌برید و نسبتاً خوش بین هستید. شما حتی اگر تلاش كنید نمی‌توانید رویاهایتان را خاموش كنید. با دقت كردن به عكس العمل‌های خود هنگام بروز مشكلات چیزهای جدیدی راجع به خودتان می‌آموزید كه تا بحال نمی‌دانستید. اگر به خودتان اجازه دهید همه احساسات خود را ابراز كنید، این كار در نهایت نتایج خوبی برایتان به دنبال دارد.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: امروز شیرینی و حلاوت احساساتتان، حال چه دوستی جدیدی را تجربه كرده باشید چه نكرده باشید، شما را مست و سرخوش می‌كند! شما می‌توانید دوباره عاشق فردی آشنا بشوید و یا اینكه با فردی غریبه طرح دوستی بریزید. دوستی شما از هر نوعی كه باشد فرقی نمی‌كند، تا موقعی كه اجازه ندهید ترس و تردید به عشقتان راه پیدا كنید این شور و هیجان شما به دیگران هم منتقل می‌شود.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: امروز با وجود اینكه دیگران هم با شما موافقت می‌كنند، ولی بیشتر از اینكه فردی معمولی و مثل همیشه باشید استدلالی و منطقی شده‌اید. ونوس یعنی سیاره بخت شما از كنار بهرام عبور می‌كند. متاسفانه سیاره پیام‌آور در نشانه شما حركتی رو به عقب دارد و سبب به وجود آمدن سوءتفاهمات می‌شود. همین الان به دنبال راه حل نگردید؛ این كار را به فردا موكول كنید.
فال روزانه آبان

بیشتر:  فال روز یکشنبه 27 مهر 1399

فال روز متولدین آبان: امروز یك نفر در محل كارتان از شما بدش می‌آید، اما شما اصلاً نمی‌دانیدكه چه كار بدی انجام داده‌اید! در حقیقت امكان دارد شما خوب رفتار كرده باشید، ولی دیگران علاقه‌ای به كارهای شما نداشته‌اند. باوجود اینكه شما همیشه از شرایط و موقعیتها برای پیشرفت كردن بهره گرفته‌اید، الان بهتر است فقط جلوی زبان خود را بگیرید و بگذارید این مشكلات تمام شود!
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: با وجود اینكه امروز شما با حرفهاهایتان خیط بالا می‌آورید! ولی با حسن نیتتان می‌توانید به راحتی خطاها و لغزشهای اجتماعی‌تان را بپوشانید. بخشی از مشكلات شما دلیلش فقط این است كه صبرتان كم شده و نمی‌توانید با شكیبایی به حرفهای دیگران هم گوش دهید. حتی اگر صبور هم باشید باز هم به عكس‌العمل بعدی خود فكر می‌كنید كه این كار اصلا لازم نیست. پس حتی اگر درحال تفریح كردن هم هستید آرام‌تر رفتار كرده و به فكر خودتان باشید.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی:امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی كه ازش روی گردان بودید تحقیق كنید. همه ترس و هراس‌های شما نسبت به این موضوع امروز كاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید كه دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا كه می‌دانید هم اكنون تأثیر فوق‌العاده‌ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینكه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت كافی بدهید كه نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند.
فال روزانه بهمن

بیشتر:  فال روز جمعه 16 خرداد 1399

فال روز متولدین بهمن: امروز امكان دارد به خاطر مسائل و مشكلات شخصی مثل همیشه جایگاه همیشگی خود را نداشته باشید و این موضوع می‌تواند ناراحتتان كند، البته اگر خودتان بخواهید! باهمه این احوال نگرش شما می‌تواند همه چیز را عوض كند. اگر بتوانید به اختلافات جزئی عاطفی خود به عنوان یك فرصت برای نزدیك‌تر شدن به كسی كه دوستش دارید و اصلاح كردن روابطتان نگاه كنید، مطمئناً احساس بهتری پیدا خواهید كرد.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین بهمن: امروز امكان دارد به خاطر مسائل و مشكلات شخصی مثل همیشه جایگاه همیشگی خود را نداشته باشید و این موضوع می‌تواند ناراحتتان كند، البته اگر خودتان بخواهید! باهمه این احوال نگرش شما می‌تواند همه چیز را عوض كند. اگر بتوانید به اختلافات جزئی عاطفی خود به عنوان یك فرصت برای نزدیك‌تر شدن به كسی كه دوستش دارید و اصلاح كردن روابطتان نگاه كنید، مطمئناً احساس بهتری پیدا خواهید كرد.

 

منبع: بیتوته

فال روز سه شنبه 22 مهر 1399

مطلب پیشنهادی

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399 فال روز متولدین فروردین: شما آن چنان به …