فال روز شنبه 20 اردیبهشت 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز شنبه 20 اردیبهشت 1399

فال روز شنبه 20 اردیبهشت 1399

فال روز متولدین فروردین: اگرچه شما می‌توانید فكرتان را روی جزئیات متمركز كنید، ولی فعلاً بگذارید كه از شما دور باشند. عشق خالصانه شما تاحدودی می‌تواند برای اینكه هرچیزی در مسیر درست خود قرار بگیرد كافی باشد. به مشكلات فكر نكنید حتی اگر موقتاً به انكار كردن آنها مبادرت می‌ورزید. هر مسأله بحرانی كه به وجود بیاید شما می‌توانید با آن روبرو شوید، و اگر بحرانی نباشد دست كم روز خوب شما را خراب نخواهد كرد.
فال روز متولدین اردیبهشت: شما با روشهای انجام دادن كارها كه خارج از عادات معمول می‌باشند به راحتی گیج می‌شوید، هنوز اعتماد بیش از حد نامعمولتان می‌تواند دردسر ایجاد كند. حتی اگر كه می‌خواهید به راحتی برای خودتان فرصتی را ایجاد كنید، ممكن است كه امری مهم را از دست بدهید و ممكن است مشكلی را كه می‌تواند بدتر شود نادیده بگیرید. تلاش كردن برای داشتن یك دید متعادل مفیدتر از این است كه از مشكلات دوری كنیم.
فال روز متولدین خرداد: زمانی كه شما بخش نهفته احساستان را بررسی می‌كنید، به طور خوشایندی شگفت‌زده می‌شوید، برای اینكه آنچه كه شما الان یاد می‌گیرید می‌تواند تأثیر مثبت فوری روی روابط مهم شما داشته باشد. احتمال دارد كه امروز بیشتر به تصورات ذهنی خود بپردازید، اما اكنون زمان مناسبی برای خیالات بی نتیجه نیست. توجهتان را همراه با واقع‌بینی صرف كار كردن بر روی مهم ترین اولویت‌ها بكنید.
فال روز متولدین تیر: همچنانكه امروز ستاره ژوپیتر مقابل خورشید قرار گرفته است شما هم می‌توانید معاشرتی‌تر باشید. وقتی كه دیگران شما را تشویق می‌كنند، شاد بودن راحت است، باز هم شما می‌توانید احساسی جدی تر به آنچه كه انجام می‌دهید داشته باشید. شم فهم قوی شما از آنچه كه اتفاق می‌افتد می‌تواند برای شما خوش شانسی بیاورد. بالا را نشانه بگیر و از ریسك كردن نترس.
فال روز متولدین مرداد: زمان این فرا رسیده تا برروی موجهای خوشی كه به زندگی شما جریان دارند سوار شوید. اگرچه شما می‌توانی بسیار پرشور و حرارت باشی، ولی به یاد داشته باش افرادی را كه این احساساتتان را درك نمی‌كنند درهم نكوبی. البته شما قصد نداری كه بیكار بنشینی برای اینكه مشتاقانه می‌خواهی آنچه را كه در اختیار داری به جهان عرضه كنی. امروز بذرهایت را بكار تا بعداً بهترین‌ها را برداشت كنی.
فال روز متولدین شهریور: حتی اگر از احساساتت مطمئن نیستی، الان كه ماه به برج سنبله بازگشته است بهتره كه بهشان اعتماد كنی. حتی اگر با مشكلات جدی روبررو هستی، امروز شاید وقفه‌ای در آنها به وجود آید. شما در مورد چگونگی لذت بردن بیشتر از زندیگتان نظریات جالبی داری. آنچه كه دیگران از شما به عنوان خوشبختی می‌بینند كاملاً نتیجه این است كه شما به خوبی مسائل را می‌فهمی.
فال روز متولدین مهر: اگر شما به طور طبیعی خلاق هستی، زمان مناسبی است برای اینكه هنرت را نشان دهی، زیرا كه با كار كردن می‌توانی عمیق‌ترین احساساتت را بیان كنی. اما باید با استعداد و دانشی كه داری عمل كنی. آنچه كه تا به حال به دست آورده‌ای نتیجه استفاده درست از استعدادهایت بوده است.
فال روز متولدین آبان: ممكن است فردی اكنون وارد زندگیتان شود تا شما را با یك تصور جدید روبررو كند و به یك عرصه جدید تفكر هدایت كند. نیرویی كه در برابر تغییرات آینده دوام می‌آورد را هدر نده. حقایقی كه كشف می‌كنی می‌تواند شما را از موقعیت ناخوشایندی كه در آن هستی خارج كند. جریان‌های متداول روزمره شما را هدایت خواهد كرد، از اینكه آنها را وارد زندگیت كنی نترس.
فال روز متولدین آذر: مواظب باش زمانی كه در حال تفریح كردن هستی مسئولیتهایت را فراموش نكنی. فكر زیركانه‌ای است كه دلبستگیهای همیشگی‌ات را به عملكردی مثبت تبدیل كنی. هر تغییری را كه در نظر داری انجام بده زیرا كه ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیتهای زمینی اشاره دارد.
فال روز متولدین دی: شما امروز می‌توانید از آمیزه جادویی بینش خلاقانه و آرزوهای دنیوی‌ات استفاده كنی. اگرچه شما لزوماً آدم تنبلی نیستی، ولی نمی‌خواهی برای رسیدن به هدفهایت تلاش بیشتری بكنی. اكنون برای اینكه یك پروژه جدید را تقبل كنی فرصت مناسبی است. هر تصمیمی كه بگیری تعهدی برایت به وجود می‌آورد كه باعث می‌شود روی مهمترین مسائل تمركز كنی.
فال روز متولدین بهمن: ستاره ژوپیتر و اورانوس خبرهای خوبی برای دو هفته بعد دارد، درحالیكه امروز حركت از ژوپیتر به سمت خوشید درك و فهم شما را نسبت به رابطه بین مسئولیتهای احساسی و معنویاتتان افزایش می‌دهد. یك بینش جدید می‌تواند شما را به مسیر متفاوت هدایت كند، اما نباید زمانت را هدر بدی. به یاد داشته باش، اكنون زمان مناسب فرا رسیده، فقط باید بیشتر تلاش كنی.
فال روز متولدین اسفند: ارتباط برقرار كردن با یك گروه هم فكر می‌تواند امروز برایت جالب باشد. این كار باعث یك رشد خلاقانه در شما شده و فرصتی است تا از زندگیت لذت ببری. شما حتی آمادگی این را داری كه كاری را خارج از حیطه كارهای قبلی‌ات انجام دهی. درمورد اینكه دیگران چگونه فكر می‌كنند نگران نباش، بخشی از فعالیت شما قرار است تغییر كند تا روش زندگی‌ات را بازیابی كنی.
بیشتر:  فال روز شنبه 4 مرداد 1399

نوشته فال روز شنبه 20 اردیبهشت 1399 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

بیشتر:  فال روز پنج شنبه 15 آبان 1399

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399 فال روز متولدین فروردین: شما آن چنان به …