فال روز چهارشنبه 13 فروردین 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز چهارشنبه 13 فروردین 1399

 

فال روز چهارشنبه 13 فروردین 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: ايده هاي خاصي داريد تا زندگي تان را جالب تر كنيد. اگر در روابط دوستيتان تغييري ايجاد شود، هيجان زده مي شويد. زماني كه احساس ديگران را خوب درك مي كنيد به آن ها بگوييد.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: نسبت به بیشتر مسائل زندگی احساس شادی و خوبی دارید اما کمی عمیقتر به مسائل نگاه کنید. احتمالاً‌ در مورد یک نفر اشتباه کرده اید و طوری که شما فکر می کردید نیست. مطالعه دقیق هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: عطارد به برج ثور مي رود: زماني كه درك شما شكست ناپذير است. اتفاقات زيادي در پس پرده مي افتد، هم در مورد مسائل خانوادگي و هم مسائل كاري، بنابراين سعي كنيد نهايت تلاش خود را بكنيد زيرا از اين كه از ديگران عقب بمانيد متنفريد.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: شاید هدیه غیرمنتظره ای دریافت کنید یا شاید افزایش حسابهای بانکی.به هر فرصتی چنگ بزنید تا موضوع جدیدی را امتحان کنید هر چیزی که باشد،در روزهای آینده به آن دسترسی پیدا می کنید.
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: به عنوان يك شير شما پر از اميد هستيد و هميشه دوست داريد كه به طريقي كانون توجه باشيد. و به همين علت بسيار مهم است كه به تفكر عميق و دقيق، دررابطه با شغل و اهداف بلند مدت خود بپردازيد. الان اگر كمي دورنگري كنيد نتيجه اش را بعداً خواهيد گرفت. پس راه و روشتان را ماهرانه طرح ريزي كنيد تا به آن موقعيت برسيد.
فال روزانه شهریور

بیشتر:  فال روز دوشنبه 5 خرداد 1399

فال روز متولدین شهریور: امروز عطارد به برج ثور می رود.این قسمت از چارت شما به روابط قانونی،سفر و تحصیل مربوط می شود.هر کدام از این فعالیت ها حسابهای بانکی شما را بالا می برد البته اگر مراقب نباشید ممکن است که آن را خالی هم کنند!سعی نکنید سفر گران قیمتی را تدارک ببینید.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: تا چند روز آینده تاکید بر روی مسائل رسمی و فعالیت های مالی مشترک شما می باشد.باید از ورود مری کوری به خانه خاکی گاو تشکر کرد.در مواردی که نام خود را زیر چیزی یادداشت می کنید که از آن طریق شناسایی می شوید،دقت زیادی برای بررسی تمام مطالب جزئی به خرج دهید که چیزی از نظرتان مخفی نماند.سعی کنید کار تمامی اوراق رسمی خود را تا قبل از 5 ماه به پایان برسانید چرا که ممکن است بعد از آن با مشکل روبرو شوید.
فال روزانه آبان

بیشتر:  فال روز دوشنبه 15 مهر 1398

فال روز متولدین آبان: امروز نباید زندگی را خیلی جدی بگیرید.سعی کنید از لحظات تان لذت ببرید.سعی کنید چیزهای جدید را امتحان کنید.این می تواند زندگی تان را عوض کند.اگر بتوانید دل به دریا بزنید چیزهای زیادی هست که می توانید پیدا کنید.انتخاب با شماست.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر:چون ستاره ها حس جاه طلبي شما را تحريك مي كنند امروز، شما مي توانيد بالاترين انتظارات از زندگي را داشته باشيد. طبيعت شما اين است كه شما بلندنظريد و هر هدفي كه براي خود در نظر مي گيريد مثل يك مبارزه دروني است. هر آنچه امروز اتفاق بيفتد، ايمان شما را به اين كه هميشه براي شما كمك مورد احتياج از راه مي رسد و فرقي نمي كند كه مسايل چقدر مشكل و پيچيده باشند، بيشتر مي كند.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: اگر هم چنان كارهاي عقب افتاده زيادي داريد كه بايد انجام دهيد، غر زدن فايده اي ندارد. بعضي اوقات زياده روي مي كنيد و نتيجه اين كار نيز تمام شدن تمام انرژي تان مي باشد. اگر واقعاً زيرك باشيد مي توانيد برخي از آن ها را به يكي از همكارانتان واگذار كنيد.
فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن: امروز کمی موارد مخرب وجود دارد بنابراین در یازده ساعت اخیر منتظر تغییری در برنامه های گروهی و اجتماعی باشید. یکی از آن روزهایی است که هر چیز ممکن است اتفاق بیافتد که البته در آنها کامیاب می شوید. همچنین ممکن است توجه طولانی مدت به موضوعی برایتان مشکل باشد و چیزهایی که معمولاً مجذوب آنها می شدید را کنار گذاشته و یکباره نسبت به آن سرد شوید . به هر حال رفتن عطارد به طرف اردیبهشت که قسمت خانه و چارت شما مربوط می شود و ممکن است در کنار هر موضوع دیگری مسائل خانوداگی نیز به همراه داشته باشد.
فال روزانه اسفند

بیشتر:  فال روز چهارشنبه 27 فروردین 1399

فال روز متولدین اسفند: بیشتر پیشنهاداتی که به شما امروز می شود بگیرید. شما می توانید یک امر فرعی که درآمدتان را مرتب بالا می برد کشف کنید. اما زمان زیادی را از شما نمی گیرد. البته بایستی در جدول زمانبندی تان برایش فضایی در نظر بگیرید اما پی خواهید برد بسیار آسان تر از آن است که فکرش را می کنید.

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399 فال روز متولدین فروردین: شما آن چنان به …