فال هفتگی از 7 دی تا 13 دی 98

فال هفتگی از 7 دی تا 13 دی 98

weekly horoscope09 فال هفتگی از 7 دی تا 13 دی 98

طالع بینی هفتگی7 دی تا 13 دی 98

 

طالع بینی متولدین فروردین :

در طی این مرحله ، خود را از حد معمول حساس تر خواهید دید و تخیل خلاق شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توصیه می شود از واکنش بیش از حد خودداری کنید. کنترل کمی از انگیزه ها و جزر و مد های احساسی می تواند مفید باشد. مشغول کار خواهید بود و در مواقعی مسافرتهای کوتاه وجود خواهد داشت. شما به سمت هنر متمایل خواهید بود یا حداقل از هنرهای خلاقانه قدردانی خواهید کرد. محیط داخلی توجه شما را می طلبد و سعی می کنید صلح را در خانه برقرار کنید. هزینه ها فراتر از درآمد است و برنامه های مالی شما را مختل می کند. هزینه های پیش بینی نشده ممکن است رخ دهد. سرمایه گذاری های کوتاه مدت بعید است که منافع فوق العاده ای را ارائه دهند. این شما را تشویق به تلاش بیشتر می کند. ممکن است در معرض نمایش بهتر توانایی های خود قرار بگیرید.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت:

این دوره شامل تحقق اهداف و رویاها خواهد بود. با یک رویکرد متمرکز و کاربردی تر ، می توانید در جبهه شغلی به سرعت پیشرفت کنید. همچنین ، برای دریافت تکالیف و مسئولیت های جدید ، که نتیجه روابط خوب با افراد بالاتر ، و افزایش اعتماد به نفس شماست ، آماده باشید. اکنون شناخت و موفقیت با سرعت بیشتری همراه خواهد بود و این به شما الهام می بخشد که حتی بهتر عمل کنید. اهداف خلاقیت شما اکنون نتایج فوری را به همراه خواهد داشت ، و ایده ها با روشی سریع تر به عمل تبدیل می شوند و این به دلیل توانایی های بهتر اجرایی است. ممکن است یاد بگیرید که دینامیک رابطه خود را بهتر بشناسید. در بخش های بعدی این هفته ، افکار و ایده های شما توسط دیگران راحت تر پذیرفته می شوند.

 

طالع بینی متولدین خرداد :

در این مرحله ، تمرکز به سمت امنیت در حرفه و موضوعات مرتبط با امور مالی تغییر خواهد کرد. این ممکن است یک دوره پولی ، پاداش باشد ، به طوری که می توانید انتظار بیشتر بازده های خوب برای بیشتر تلاش های خود را داشته باشید اگر منتظر ارائه نظرات خود در مورد یک موضوع خاص یا مشروط به موارد بالاتر هستید ، آن زمان می تواند یک دوره مطلوب باشد. این می تواند زمان بسیار خوبی برای تسریع مهارت های صحبت کردن و مشاهده شما باشد. خلاقیت شما ممکن است از طریق گفتار شما خروجی پیدا کند. ممکن است شما مخالف اقتدار باشید یا تصمیمات ضعیفی بگیرید. عدم توجه به دیگران می تواند ناامید کننده از افراد با نفوذ باشد که ممکن است این بار نیز سرخوردگی حرفه ای را به وجود آورد. اگر هر هفته نتیجه این نتایج اعلام شد ، انتظار دارید نتایج قابل قبولی داشته باشید. در کل ، احساس می کنم ممکن است پیشرفت زیادی در جبهه شغلی و مالی نباشد.

 

طالع بینی متولدین تیر :

بیشتر:  فال هفتگی از 23 آذر تا 29 آذر 98

در این مرحله ، افزایش اعتماد به نفس پیدا می کنید. با توانایی باورنکردنی در گرفتن موقعیت های چالش برانگیز ، شما در حالت مدعی قرار خواهید گرفت. به دلیل پشتیبانی از سطح بالای انرژی و استقامت ، مشکلی ندارید که تلاش های اضافی را در محل کار انجام دهید. علاوه بر این ، به دلیل همین انرژی زیاد ، شما قادر خواهید بود به چیزهایی با دیدگاه پرشورتر نگاه کنید. سلامتی شما نیز به نفع شما خواهد بود تا بتوانید همین حالا کارهای سخت و وقت گیر را پیش ببرید. این زمان حاکی از نبرد سرنوشت سازی در مورد بی اهمیت ترین مسائل است. شما ممکن است نیاز به کنترل خلق و خوی خود داشته باشید تا رابطه خود را به سطح بعدی برسانید. در این مرحله ، شما با اعتماد به نفس و خوش بینی می پریدید و ترجیح می دهید جلوی هر کاری را بگیرید. بهتر است از ابتکارات جدید دوری کنید زیرا این دوره برای شروع سرمایه گذاری های جدید مناسب نیست. در حین انجام فعالیت های بدنی در طول تعطیلات آخر هفته مراقب باشید تا از هر نوع صدمه جلوگیری کنید. به طور خلاصه ، این یک هفته چالش برانگیز برای دانشجویان خواهد بود.

 

طالع بینی متولدین مرداد :

این دوره تمام برنامه ها و استراتژی های دقیق شما را ممکن است پیش برد و به نتایج عملی برساند. با پشتیبانی خوب از کارفرمایان و حمایت لازم از شانس در امور مهم ، باید بر پیشروی و اتمام کارهایی متمرکز شوید که در غیر این صورت می تواند مشکل باشد. سفر، ملاقات با افراد جدید و فرصتهای جدید به نظر می رسد در این مرحله برای شما باشد. خوب است که صریح باشد ، اما برخی اوضاع باید با دیپلماسی برخورد شود. زمان بسیار خوبی خواهد بود تا همه سوء تفاهم ها را با محبوب خود پاک کنید. این زمان پر از شور و شوق است و دوست ندارید کسی به شما حکمرانی کند. حجم کار احتمالاً در بخش های بعدی افزایش می یابد ، و ممکن است شما نتوانید آن را به اندازه کافی اداره کنید. بازنگری کامل برنامه درسی و ساعات بیشتر مطالعه به شما در تضمین نمرات بالاتر کمک می کند. برخی افکار ناخواسته می توانند در نیمه دوم هفته شما را آزار دهند.

 

طالع بینی متولدین شهریور :

اگر تلاش های لازم را انجام داده و با خوش بینی فرصت ها را بدست آورید ، این مرحله بسیار مثمر ثمر و سودمند خواهد بود. احساس خوشبختی و رضایت از درون وجود خواهد داشت ، و این احساس ناشی از این خواهد بود که شما به وظیفه خود عمل می کنید.  اگر در حال حاضر با کسی درگیر نیستید ، ممکن است در قسمت های بعدی این هفته مورد توجه کسی قرار بگیرید. همچنین ممکن است دوست داشته باشید احساسات خود را به اشتراک بگذارید و یک رابطه مهم را شروع کنید. این دوره برای بهره مندی از سرمایه گذاری در صندوق های متقابل و سایر سرمایه گذاری های امن و طولانی مدت ایده آل است. احساس عدم امنیت غالب است. در قسمت بعدی این هفته ، سلامتی خوب خواهد بود.

بیشتر:  استخاره با حروف ابجد

 

طالع بینی متولدین مهر :

این دوره می تواند تبدیل ایده های درونی به بیان خلاق باشد. در این مرحله ، به جای تأکید بر توسعه خود ، ممکن است اهمیت بیشتری به تلاش های مشترک و جذب ایده ها از اطرافیان خود بدهید. هرچه خود را بیشتر بیان کنید و استعدادهای خود را به نمایش بگذارید ، احتمال جذب فرصت ها بیشتر می شود. به احتمال زیاد شما با افراد جدید جالب روبرو خواهید شد. سعی کنید مسائل قدیمی را از بین نبرید و موضوعات جدیدی ایجاد نکنید. در غیر این صورت ، تمام انرژی شما در آن هدر خواهد رفت ، و افزایش مالی نیز کنار خواهد ماند. ممکن است در جبهه شغلی روندی مختلط را تجربه کنید. برای برخی ، حرکت عطارد ممکن است نگرانی ها و دردسرهای دشمنان را به وجود آورد. به این ترتیب ، این هفته ممکن است با برخی با رضایت به پایان برسد.

 

طالع بینی متولدین آبان :

این مرحله نیاز دارد که به درون خود توجه کنید و به درونگرایی اهمیت دهید. ممکن است کارهایی دقیقاً مطابق برنامه های شما انجام نشود ، اما ممکن است برخی از فرصت ها در مشکلات حل شود ، بنابراین غریزه و نگرش شما نیز مهم خواهد بود. روابط با افراد در محل کار ممکن است خیلی دوستانه نباشد و ممکن است سوء تفاهم هایی به وجود بیاید ، بنابراین باید مراقب باشید. ارتباط شما ممکن است در این دوره تحت یک ابر باشد و احتمال اینکه شما روی پیامهایی که می خواهید منتقل شوید ، اشتباه کنید وجود دارد ، بنابراین کلمات خود را با دقت انتخاب کنید. اگر از مشکلات رابطه خود آگاه نیستید ، اختلال در زندگی عشقی شما ممکن است شما را در قسمت بعدی مرحله بسیار ناراحت کند. هنگام امضای قراردادهای جدید بی خیال نباشید.

 

 

طالع بینی متولدین آذر :

در این دوره بهتر است از سرعتی که در آن کارها را انجام می دهید کم کنید زیرا نیاز به تجزیه و تحلیل وضعیت و واقعیت های شما خواهد بود. یک رویکرد بی پروا و غیر عملی ممکن است برای شما بسیار پرهزینه باشد. از نظر حرفه ای ، این ممکن است درخشان ترین دوره ها نباشد ، اما پایداری و مقاومت شما ممکن است در آینده ای نزدیک قطع شود. سود حاصل از  پروژه های خارجی پیش بینی شده است ، و همچنین شانس زیادی برای سفر به خارج از کشور برای امور مربوط به کار وجود دارد. در ارتباطات کتبی خود بسیار مراقب باشید. برخی از استدلال های داغ یا بحث های غیر ضروری وجود دارد. اگر شریک زندگی تان به شما پاسخ نمی دهد ، باید صبر کنید. هرچه هوشیارتر باشید ، در این مرحله از مزایای بیشتری برخوردار خواهید شد. نیمه دوم این مرحله یک دوره پرحرارت خواهد بود و در بعضی مواقع ممکن است احساس خستگی کنید.

 

طالع بینی متولدین دی :

بیشتر:  طالع بینی هفتگی 19 بهمن تا 25 بهمن 98

در این مرحله ، احتمال افزایش تعامل با مدیران در محل کار وجود دارد. مفهوم حفظ مشخصات پایین ممکن است همیشه کارایی نداشته باشد و شما مجبور باشید نقاط قوت و استعداد خود را در لحظه های مناسب به نمایش بگذارید و این به شما در جذب فرصت های پرسود کمک می کند. همچنین ، مهارت ارتباطی شما تصمیم می گیرد که چقدر می توانید از موقعیت ها بهترین استفاده را ببرید. بهتر است از استدلال ها و بحث های غیرضروری و بیهوده جلوگیری شود و در عوض ، بهتر است روی مناطق مهم تر در محل کار تمرکز کنیم. شما باید متعادل بمانید و نباید اجازه دهید سرخوردگی شما از كنترل خارج شود. با این حال سرمایه گذاری های انجام شده در این مرحله می توانند در آینده سودمند باشند. اهداف و آرمانهای حرفه ای شما در حال حاضر نشان داده می شود.

 

طالع بینی متولدین بهمن :

در این مرحله ، ممکن است شما ملزم به ارائه ایده ها و پیشنهادات خود برای یک پروژه یا کار خاص باشید. این ممکن است دوره ای نسبتاً شلوغ باشد و در برخی موارد ممکن است به دلیل فشار، احساس خستگی کنید. اگرچه قادر به انجام چند کار خواهید بود ، بهتر است هر وقت یک چیز را بردارید و روی اصول اولیه تمرکز کنید ، که در غیر این صورت ، احتمال سردرگمی و تأخیر بیشتر وجود دارد. با توجه به تشویق کارفرمای خود ، می توانید برخی از کارهای در حال تعلیق و پروژه های پیچیده را انجام دهید. ممکن است شریک زندگی شما ممکن است در شک و تردید ، گیجی ، ناامنی یا سوءمصرف باشد.

 

طالع بینی متولدین اسفند :

اگر قصد داشته اید در جلسات مهم یا حتی در طول تعامل های عادی ایده های خاصی را به مدیران خود ارائه دهید ، این زمان بهترین زمان ممکن است ، زیرا می توانید خود را به خوبی بیان کنید و ارتباط شما نیز بسیار مؤثر خواهد بود. اگر بتوانید مهارت ها و استعدادهای خود را به خوبی بکار بگیرید ، می توانید از طریق منابع مختلف درآمد کسب کنید ، و احتمال اینکه در این مرحله پروژه های مهم و واگذاری های مهم را نیز بدست آورید وجود دارد. علاوه بر این ، این زمان مناسب برای برگزاری جلسات و گردهمایی های تیم خواهد بود ، زیرا احتمال وجود ایده های بهتر و راهبردهای بهتر در مورد آنها بیشتر است. در این مرحله شما با واقعیتهای خشن روبرو خواهید شد. برخی افکار منفی ناخواسته می توانند ذهن شما را در نیمه دوم هفته آزار دهند. احتمال افزایش منابع مالی وجود دارد.

نوشته فال هفتگی از 7 دی تا 13 دی 98 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99

فال هفتگی 1 تا 7 شهریور 99   طالع بینی متولدین فروردین : به نظر …