گردش محمد رضا گلزار و بازیگران در چین (عکس)

محمد رضا گلزار 2 گردش محمد رضا گلزار و بازیگران در چین (عکس)

محمد رضا گلزار سوپراستار سینمای ایران برای بازی در فیلم ساخت ایران 2 در چین به سر میبرد . این بازیگر و مدل مشهور و محبوب در فیلم ساخت ایران 2 که برای نمایش در  شبکه های خانگی تهیه میشود بازی میکنند .

 

بازیگران اصلی این سریال علاوه بر گلزار میتوان به امین حیایی و محسن کیایی و سحر دولتشاهی و … اشاره کرد.برزو نیک نژا کارگردان این اثر می باشد که قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی برای پخش آماده باشد.

بیشتر:  عکس بازیگران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی (10)

 

محمد رضا گلزار 3 گردش محمد رضا گلزار و بازیگران در چین (عکس)

 

سریال “ساخت ایران ٢” این روزها در چین در حال فیلمبردارى است.بازیگران و عوامل سریال “ساخت ایران ٢ “به تهیه کنندگى منصور سهراب پورو امیر پروین حسینى و کارگردانى برزو نیک نژاد این روزها در چین مشغول به فیلمبردارى هستند.

 

بیشتر:  پوستر تبریک سال 2020

 

 

محمد رضا گلزار گردش محمد رضا گلزار و بازیگران در چین (عکس)

 

محمدرضا گلزار در چین برای فیلمبرداری فیلم ساخت ایران 2

 

بازیگران اصلى این سریال عبارتند از : امین حیایى و محمدرضا گلزار… محسن کیایى،سحر دولت شاهى، سارا بهرامى، مهران احمدى، امیر حسین رستمى و بازیگران مطرح خارجى …

 

“ساخت ایران ۲ ” قرار است در ۲۲ قسمت تولید شود. طبق اعلام تهیه کننده سریال،تصویربرداری این سریال علاوه بر تهران و شانگهای، احتمالا در کشورهای لبنان و روسیه ادامه پیدا خواهد کرد.اولین قسمت این سریال نیز در تاریخ ۲۹ فروردین‌ماه از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

بیشتر:  عکس های جالب و دیدنی روز چهارشنبه 24 مرداد 97

 

 

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های زیبای محرم با حال و هوای عاشورا

عکس نوشته های زیبای محرم با حال و هوای عاشورا گفت محمد که ز دشت …