آسمان مجازی چیست؟

آسمان مجازی از جمله مدرن‌ترین سقف‌هایی است که می‌توانید در خانه و محل کار خود از آن استفاده کرده و یک توهم خوب از حضور در طبیعتی داشته باشید که آسمان در بالای سر شما قرار گرفته و طراحی متنوعی هم می‌تواند داشته باشد. نمایش ابرهایی که به آرامی از روی سر شما عبور کرده و می رقصند، واقعا جذاب است و می‌توانید تصور بهتری از چنین وضعیتی داشته باشید. حتی در یک دفتر کاری، می‌توانید برای ایجاد عملکرد بهتر در کارکنان خود، از آسمان مجازی استفاده کرده و شرایط آب و هوایی خاص را با کیفیت عالی بازسازی کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند که روحیه کاری بهتری هم در هر شرایطی داشته باشید.

آسمان مجازی؛ خدمتی ارزنده از نگین الماس

شرکت نگین الماس، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که از تنوع عالی آسمان مجازی در خانه و مجتمع‌های مختلف استفاده کرده و جو بی‌روح ساختمان را به‌طور کل تغییر دهد. پیاده‌سازی آسمان مجازی به‌صورت اصولی توسط متخصصین نگین الماس انجام شده و می‌توانید در فضاهای تاریک و بی‌روح استفاده کنید. آسمان مجازی اندازه‌های مختلفی دارد و تصاویر با کیفیتی را می‌توانید در آن ها مورد استفاده قرار دهید. حتی می‌توانید ظاهر واقعی پنجره را در آن شبیه‌سازی کرده و سقف خود، پنجره‌ای به روی طبیعت زیبا داشته باشید.

بیشتر:  چرا باید هلیله سیاه مصرف کنیم؟ خواص هلیله سیاه برای سلامتی بدن

در آسمان مجازی می‌توانید از نورگیرهای مصنوعی هم استفاده کرده و مزایای آن را برای ساختمان خود فراهم کنید. می‌توانید شرایط اتاق‌های تاریک را بهبود داده و حتی از طرح‌های قابل تغییری استفاده کنید که در شب به آسمان تاریک پرستاره تبدیل شده و در هنگام روز نیز طرح‌های دیگری را از طبیعت آسمان شاهد باشید. نگین الماس تمام این طرح‌های مدرن و حرفه‌ای را مانند شرکت‌های معتبر خارجی در اختیار شما قرار داده و بعد از مشورت، می‌توانید از چنین خدماتی در با سلیقه خودتان استفاده کنید. سقف‌های ویژه‌ای هم داریم که از تصاویر ثابت استفاده کرده و بازهم تصوری از پنجره را در خانه شما ایجاد خواهد کرد.

بیشتر:  تبدیل واگن قطار قرن نوزدهم به هتلی زیبا/ تصاویر

جلوه‌های ویژه با آسمان مجازی نگین الماس

شرکت نگین الماس از کادر مجرب و اموزش دیده استفاده کرده و انواع سقف‌های درخشان آسمانی را که با پنل LED ساخته شده‌اند، همراه با نور پس‌زمینه در اختیار شما قرار داده و می‌توانید از تصاویر روشن و رنگارنگ که جلوه‌ای آسمان را به نمایش می‌گذارند، در آن استفاده کنید. طرح‌ها شامل ابرها× بادکنک‌های هوام گرم، گل‌ها، شاخ و برگ درختان و هزاران طرحی است از طبیعت، آسمان، فضا، گل و گیاه و موارد دیگر خواهید داشت. پنجره‌هایی را می‌توانید شبیه‌سازی کنید که حالت دوجداره داشته و با آسمان آبی و ابرهای سفید دیده می‌شوند.

بیشتر:  انواع مانع های بتنی

حتی می‌توانید خدمات آسمان مجازی پویا را نیز دریافت کرده و واقع بینانه‌ترین شرایط را به شکل نورگیر در اتاق خود داشته باشید. خدمات نگین الماس در این زمینه‌ها با الهام از شرکت‌های موفق خارجی بوده و کیفیت خدمات را تا حد زیادی بالا برده‌اند تا مشتری همواره از آن‌ها راضی باشد. می‌توانید ترکیبی از صحنه‌های طبیعی، تصاویر، حرکت و صدا را نیز مانند یک تجربه سینمایی داشته و از آسمان مجازی به‌صورت حرفه‌ای‌تر و در قالب تصاویر متحرک UHD استفاده کنید. امکان پیاده‌سازی چرخه شبانه‌روز هم در این طرح‌ها وجود دارد که بسیار جالب خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

در هنگام خرید شامپو بیوکسین به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

شامپو بیوکسین و در سایر محصولات تولیدی شرکت بیوکسین ترکیه جزو محصولات درمانی موثر هستند …