آموزش تعمیر موبایل فرصتی ناب برای کارآفرینی

از تکنولوژی هایی که در سه دهه اخیر رشد چشمگیری داشته است، موبایل ها و تبلت ها هستند. کاربری های فراوان این گجت ها، باعث شده است عده زیادی به دنبال دوره های آموزش تعمیر موبایل باشند. اهمیت سلامت و حضور دائم و همیشگی این دستگاه ها، به حدی است که افراد در صورت مواجه با خرابی و نقص در موبایل خود، به سرعت به تعمیرکار موبایل مراجعه کرده و درخواست کمک می کند.

شخص به عنوان یک تعمیرکار موبایل، باید توانایی عیب یابی و تشخیص مشکل، پیشنهاد بهترین و اقتصادی ترین راه حل و در نهایت عملی کردن آن را داشته باشد. این مهارت ها در یک دوره تخصصی آموزش تعمیر موبایل، توسط اساتید باتجربه، در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. آموزشگاه ما، با آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل ، همه ساله کارآموزان زیادی را برای این حرفه تعلیم می دهد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات در این زمینه، با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

بازارکار و درآمد این حرفه

بسیاری از کسب و کارها در دنیای امروز، وابسته به موبایل ها شده است. این شیوه جدید کسب درآمد، افراد زیادی را به خود جذب کرده است. همچنین، انجام بسیاری از کارهای اداری، پرداخت قبوض، کارهای بانکی، فعالیت در سایت های خبری، مدیریت ها و … دلایلیست بر اینکه مردم تایم زیادی را با گوشی های خود بگذرانند. طبیعی است که از کار افتادن دستگاه ها، اختلال بزرگی در شبکه کاری این عده ایجاد کند. از آنجایی که قیمت تلفن همراه در ایران، بسیار بالا رفته است، ترجیح اکثریت، بر تعمیر موبایل است تا خرید دستگاهی جدید؛ به همین دلیل، جامعه ما به سمتی پیش می رود که هر روز بیشتر از دیروز، نیاز به حضور افراد با مهارت ها و تخصص های بیشتر در زمینه تعمیر و همچنین افرادی برای آموزش تعمیر موبایل، حس می شود.

موبایل ها نیز همانند هر وسیله دیگری، به علت استفاده زیاد و یا عدم استفاده صحیح یا برخی دلایل دیگر، دچار خرابی می شوند. این یک امر اجتناب ناپذیر است و ممکن برای هر کدام از ما اتفاق بیفتد. آموزش تعمیر موبایل، در اینجا نقشی پررنگ خواهد داشت. با توجه به توضیحات و دلایل گفته شده، می توان به جرات گفت، حرفه تعمیر موبایل دارای یک بازار کار بسیار شلوغ و پررونق است. تعطیلات، تغییر فصل سال، اتفاقات سیاسی، گرما، سرما و هیچ شرایط دیگری، جلوی خراب شدن و از کار افتادن موبایل ها را نمی گیرد. پس یک تعمیرکار همیشه کاری برای انجام دادن خواهد داشت.

نتیجه مهمی که از رونق بازارکار یک حرفه می توان گرفت، درآمد ماهیانه و سالیانه قابل قبول است. چرا که اگر شخصی مدام در حال کار باشد، آن هم کار فنی، قطعا می تواند درآمد خوبی برای خود رقم بزند. اما جدای این موضوع، نکات دیگری نیز هستند که بر میزان درآمد تعمیرکاران موبایل تاثیر دارند. شاید بپرسید چرا مغازه یا شخص x همیشه شلوغ است و باید با وقت قبلی به سراغش برویم، اما شخص y اینگونه نیست! این مثالی ست که دلایل دیگر بر رونق کسب و کار را برجسته می کند. خوش قول بودن، خوش برخورد بودن، مهارت بالا داشتن، فرز بودن، صداقت داشتن، تبلیغات مناسب داشتن، با انصاف بودن، به اندازه کار کردن، گذراندن آموزش تعمیر موبایل و … همه این ها باعث می شود شما به عنوان یک تعمیرکار موبایل، مشتری دائم و راضی، همچنین درآمدی بسیار خوب برای خود داشته باشید.

بیشتر:  خدمات بیمه‌های مسافرتی خارجی و داخلی

چگونه به حرفه تعمیر موبایل وارد شویم؟

اولین اصل در هر کار و حرفه، آموزش است. اگر فردی هستید که علاقه مند به یادگیری این حرفه اید، به عنوان قدم اول، باید اقدام به دیدن آموزش تعمیر موبایل کنید. اینترنت یک منبع غنی ست که انواع و اقسام آموزش ها در آن وجود دارد. شما می توانید با دانلود پکیج آموزش تعمیرات موبایل رایگان، تکنیک هایی را برای انجام تعمیرات موبایل یاد بگیرید. اما یکی از بزرگترین چالش ها در این روش، یعنی آموزش تعمیر موبایل رایگان از طریق اینترنت، تعداد زیاد ویدئو و دوره هایی ست که می توان به راحتی با یک سرچ ساده، مشاهده کرد. کدام مجموعه آموزش ها برایتان مفید خواهد بود؟ دیدن کدام فیلم آموزش تعمیرات موبایل بیشتر از بقیه توصیه می شود؟ آیا تمام تکنیک های لازم، در این فیلم ها آورد شده است؟ در واقع این ها مجوعه سوالاتی هستند که جواب قاطعانه ای برای آن ها وجود ندارد. پس برای درگیر نشدن با این چالش ها، بهتر است راه دیگری انتخاب شود.

دوره جامع آموزش تعمیر موبایل در موبایل امداد ، می تواند راه حل مفید تری باشد. مفاهیم و مطالبی که در طول دوره ها، به شما منتقل می شود، همان چیزهایی هستند فرد باید با صرف زمان خیلی بیشتر از دوره آموزش، در مغازه کنار فرد با تجربه و یا با سرج و جستجو در اینترنت، یاد بگیرد. پس آموزش دیدن، شما را با سرعت بیشتری برای ورود به بازارکار آماده خواهد کرد. از طرفی، شما در لحظه می توانید سوال هایی که برایتان پیش می آید را از استاد دوره بپرسید که این خود نیز، مزیت خیلی بزرگی ست.

بعد از سپری کردن دوره آموزش تعمیر موبایل ، می توانید به صورت مستقل مغازه ای اجاره کرده و استارت بزنید. در صورتیکه بودجه برای این کار ندارید، می توانید با شراکت با تعمیرکاران دیگر، استخدام در شرکت ها و یا به صورت تعمیرکار سیار، کارتان را آغاز کنید.

بیشتر:  معرفی نرم افزار مدیار جهت تدریس آنلاین

سرمایه مورد نیاز برای ورود به بازار تعمیرات موبایل

“برای به دست آوردن چیزی، باید چیز دیگری را از دست داد” یا ” برای رسیدن به اهداف، باید بهایی پرداخت”. شاید این جمله برایتان آشنا باشد. با کمی فکر و آنالیز، متوجه درستی آن ها خواهید شد. اگر می خواهیم کسب و کاری برای خودمان شروع کنیم، برای خودمان کار کنیم و برای خودمان آینده بهتری بسازیم، باید سرمایه ای برای شروع داشته باشیم و خرج کنیم.

شاید ارقام و اعداد میلیونی به ذهنتان آمده باشد. اما همیشه نیاز نیست که شما با کشیدن چک های چند ده میلیونی یا چند صد میلیونی، حرفه ای را شروع کنید. کارهای فنی، مثل تعمیرات موبایل، مثال های نقض این طرز فکر هستند. سرمایه ای که باید در ابتدای راه تعمیرکار موبایل شدن از دست بدهید، هزینه دوره آموزش تعمیر موبایل است. در ادامه راه، خریدن تعدادی ابزار، اجاره مغازه (که راهکار جایگزین در همین مقاله گفته شده است)، هزینه هایی اندک برای تعمیرات و شاید چند مورد دیگر، تمام سرمایه ای ست که شما نیاز دارید. که البته پس از گذشت زمان و جا افتادن در این کار، به راحتی و حتی شاید طی یک ماه، تمام این هزینه ها جبران خواهد شد.

آموزشگاه تعمیر موبایل در تهران

در بالا از اهمیت آموزش برایتان گفتیم. اما آیا واقعا هر دوره آموزشی، شما را برای ورود به بازار کار آماده می کند؟ جواب این سوال، خیر است. این که چه دوره ای با چه استادی، در چه آموزشگاهی انتخاب کنید، بسیار اهمیت دارد. آموزشگاه ما با سابقه ای درخشان در تعلیم و آموزش انواع دوره های فنی، دوره آموزش تعمیر موبایل را، که توسط اساتیدی مجرب تدریس می شوند، برگزار می کند. برنامه ریزی سرفصل های مناسب و در اختیار قرار دادن آن ها به کارآموز در هنگام ثبت نام، مجهز بودن کلاس ها و کارگاه ها به تجهیزات و ابزار مختلف مطابق با رشته، کادر آموزشی تحصیل کرده و دوره دیده، مدیریت قوی و هدفمند می تواند از ویژگی های بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران باشد. ما با افتخار، ادعا می کنیم که تمام فاکتورهای ذکر شده برای یک آموزشگاه خوب و استاندارد را دارا هستیم. و این تنها یک ادعا نیست، بلکه در عمل نیز ثابت شده است.

آموزش تعمیرات موبایل در تهران، به نوعی جنبه رقابتی به خود گرفته است. در واقع با توجه به آینده شغلی این حرفه، شاید روندی طبیعی باشد. اما این موضوع می تواند بسیاری را متضرر کند. منظور از این حرف، عدم آگاهی کافی افراد از انتخاب آموزشگاه معتبر و دوره آموزش تعمیر موبایل مناسب است. دیده می شود در برخی آموزشگاه ها افراد با پرداخت هزینه آموزش تعمیرات موبایل، که از قضا هزینه بالایی نیز بوده است، نتیجه لازم را نگرفته اند. که این امر خود باعث کم شدن یا حتی از بین رفتن انگیزه برای ادامه راه آن ها شده است. کارشناسان و مشاوران مجموعه موبایل امداد، تمام تلاش خود را برای راهنمایی شما در انتخاب بهترین دوره آموزشی، به کار می گیرند. برای اطلاعات بیشتر ، با ما در اتباط باشید.

بیشتر:  (تصاویر) پادشاه زولوها درگذشت

آموزش تعمیر موبایل فنی و حرفه ای

سازمان فنی و حرفه ای و آموزشگاه هایی که تحت نظر این سازمان فعالیت می کنند، در انتهای دوره های آموزشی، مدرک معتبر فنی و حرفه ای به هنرجویان خود می دهند. آموزشگاه ما نیز، در انتهای دوره آموزش تعمیر موبایل، این مدرک را به کسانی که در آزمون نهایی دوره نمره قبولی گرفته اند، اهدا می کند. این مدرک در ایران اعتبار بالایی دارد. به عنوان مثال، شخصی که مدرک آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای تهران را داشته باشد، برای استخدام شدن و شروع کار در عرصه موبایل و تعمیرات آن، راحت تر است. به بیان دیگر، موانعی که فرد بدون مدرک و گواهینامه ممکن است داشته باشد را نخواهد داشت.

دوره های آموزش تعمیر موبایل فنی و حرفه ای، در بالاترین کیفیت برگزار می شود. در واقع در ایران، جزو معتبرترین و مورد اعتماد ترین دوره ها هستند. از اهداف والای سازمان فنی و حرفه ای، تربیت نیروی کار ماهر و ارتقا سطح علمی و مهارتی نیروهای مشغول به کار است. در حرفه تعمیر موبایل، بسیاری از تعمیرکاران، کار خود را بدون آموزش شروع کرده اند. هر چند ممکن است در حال حاضر از تجربه کاری بالایی برخوردار باشند، اما اگر در ابتدای راه آموزش های کافی و لازم را می دیدند و گواهینامه فنی و حرفه ای دریافت می کردند، بدون شک سرعت پیشرفت شان چند برابر می شد. از این رو توصیه کارآفرینان به افراد علاقه مند این است که بدون آموزش وارد حرفه ای نشوند.

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …