آنتی بیوتیک طبیعی، معرفی پروپولیس و خواص و کاربرد آن

پروپولیس (propolis) که در ایران به بره موم شناخته می شود و معمولا با موم اشتباه گرفته می شود، یکی از محصولاتی است که زنبور عسل در کندو تولید میکند.

زنبور عسل با استفاده از صمغ برخی گیاهان و ترکیب آن با آنزیم های معده خود، بره موم را برای محافظت و ضدعفونی کندو تولید میکند. این ماده سرشار از انواع فلاونوئید و آنتی اکسیدان است و یک ماده قوی دارویی برای درمان عفونت، قارچ، باکتری و ویروس شناخته می شود. جالب آنجاست که زنبور عسل این ماده را برای جلوگیری از ورود باکتری، قارچ و ویروس به داخل کندو تولید میکند.

بیشتر:  نشانه های باهوش بودن چیست؟ + 8 موردی که ثابت می کنند شما باهوش هستید

آنتی بیوتیک گیاهی، ارگانیک و بدون عوارض

عسل فاسد نمی شود. عسل هایی که در اهرام مصر کشف شدند بعد از 3500 سال هنوز قابل خوردن هستند. این عظمت و شگفتی به علت وجود مقادیر ناچیزی بره موم درون عسل است که زنبور ها برای نگهداری عسل بر روی محفظه های عسل مانند پوششی میریزند و حین جمعاوری با عسل ترکیب می شود.

بیشتر:  (تصاویر) مسابقه انتخاب زیباترین شاهین‌ها

این ماده شگفت انگیز درمان خوبی برای بسیار از عفونت ها و بیماری های عفونی است. بیماری هایی مانند سینوزیت، ضعف سیستم ایمنی، میکروب معده یا هلیکوباکترپیلوری، عفونت واژینال و… با این محصول به راحتی و بدون عوارض قابل درمان است.

از آنجا که این فراورده هضم و جذب سختی دارد به تازگی شرکت بادرنگ طب توانسته آن را فراوری کند و که علاوه بر خالص شدن این فراورده از آلودگی ها مانند خاک و خاشاک، به راحتی هضم و جذب می شود. برای اطلاعات بیشتر به سایت کرویا به آدرس www.keroya.ir مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی

در هنگام خرید شامپو بیوکسین به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

شامپو بیوکسین و در سایر محصولات تولیدی شرکت بیوکسین ترکیه جزو محصولات درمانی موثر هستند …