بکاپ گرفتن از چت واتساپ

شاید ندانید که اگر گوشی موبایل خود را عوض کنید و بخواهید حساب واتساپ خود را از گوشی قبلی به گوشی جدیدتان انتقال دهید تمام چت ها، عکس ها، ویدئوها، فایل های صوتی و متنی که در واتساپ موجود در گوشی قبلی خود داشته اید از بین خواهد رفت و به صورت خودکار به حساب واتساپ شما در گوشی جدیدتان منتقل نخواهد شد. حتی اگر واتساپ خود را از گوشی تان پاک کنید و بعدا دوباره واتساپ را روی همان گوشی قبلی خود نصب کنید باز هم اطلاعات واتساپ شما از بین خواهد رفت.

واتساپ هیچ فضای ابری برای نگهداری از اطلاعات شما ندارد؛ به همین دلیل است که با انتقال حساب واتساپ به گوشی جدید یا حتی نصب دوباره واتساپ روی همان گوشی قبلی تان، تمامی اطلاعات خود را از دست خواهید داد. برای از دست ندادن اطلاعات واتساپتان تنها یک گزینه دارید: قبل از اینکه واتساپ را از گوشی تان پاک کنید یا قبل از اینکه واتساپ خود را روی گوشی جدیدتان نصب کنید از اطلاعات موجود در آن نسخه پشتیبان (بکاپ) تهیه کنید.

بیشتر:  پرواز “مرد آهنی واقعی” با جت‌پک

تهیه بکاپ واتساپ به 2 طریق امکان پذیر است:

1- بکاپ گرفتن از واتساپ بر روی گوگل درایو

2- بکاپ گرفتن از واتساپ بر روی حافظه گوشی

در هر دو روش، تمامی اطلاعات شما شامل چت ها، عکس ها، فیلم ها و… ذخیره خواهند شد. همچنین تمام موارد امکان بازگردانی و انتقال نیز خواهند داشت.

بیشتر:  بهترین روش جمع بندی کنکور ۱۴۰۳

بکاپ گرفتن از واتساپ بر روی گوگل درایو

در روش اول شما به یک جیمیل یا همان حساب گوگل نیاز دارید. باید اطمینان حاصل کنید که حساب گوگل شما به گوشی تان اضافه شده باشد و Google Play روی گوشی شما نصب شده باشد.

بکاپ گرفتن از واتساپ بر روی حافظه گوشی

علاوه بر ذخیره بکاپ واتساپ بر روی گوگل درایو، شما می توانید بکاپ واتساپ خود را بر روی حافظه گوشی موبایل خود نیز ذخیره کنید. مزیت تهیه بکاپ به این روش، آن است که که دیگر حجم اینترنت شما مصرف نمیشود و فضای گوگل درایوتان نیز اشغال نخواهد شد.

 

از آنجا که واتساپ مدام به روز می شود و آپدیت های جدیدی ارائه می دهد ما نیز برای به روز نگه داشتن آموزش مراحل بکاپ گرفتن و بازیابی اطلاعات واتساپ شما را به مقاله بکاپ واتساپ کاربر مجازی ارجاع میدهیم. این مقاله آموزش بکاپ گرفتن از واتساپ و بازیابی چت های موجود در آن را به صورت گام به گام به همراه با تصویر توضیح داده است و مطابق با آخرین به روز رسانی های واتساپ میباشد.

بیشتر:  درمان بیماری های خفیف با فیزیوتراپی

لینک مقاله :

https://www.v-user.com/fa/وبلاگ/بکاپ-گرفتن-از-واتساپ

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …