بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

 

الچین سانگو,بیوگرافی الچین سانگو,زندگینامه الچین سانگو الچین سانگو بازیگر و مدل پیروز ترکیه ای

بیوگرافی و عکس های الچین سانگو

الچین سانگو بازیگر و مدل پیروز ترکیه ای میباشد که به دلیل رنگ موهای قرمز و چشم های جذابش جزو یکی از زیباترین زنان دنیا در لیست جهانی BWC میباشد.

چکیده ای از بیوگرافی الچین سانگو

نام اصلی: الچین سانگو

زمان تولد: 3 آگوست 1985

مکان تولد: ازمیر ترکیه

حوزه پرکاری: بازیگری و مدلینگ

بیوگرافی الچین سانگو

الچین سانگو در 3 اگوست سال 1985 در شهر ازمیر ترکیه به دنیا آمده میباشد و اکنون ذر استانبول زندگی میکند.

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای میباشد که به دلیل رنگ موهای زیبا و قرمز رنگش و چشم های زیبایی که دارد جزو یکی از زیباترین زنان دنیا در لیست جهانی BWC میباشد.

تحصیلات الچین سانگو

بیوگرافی الچین سانگو,زندگینامه الچین سانگو,تصاویر الچین سانگو الچین سانگو دانش آموخته شاخه اپرا از دانشگاه مرسین میباشد

الچین سانگو دانش آموخته شاخه اپرا از دانشگاه مرسین میباشد و هم روزگار با تحصیل به دلیل علاقه خصوصی به بازیگری در دوران های بازیگری نیز شرکت کرده میباشد. الچین سانگو پس از حضور پیروز در تبلیغات تلویزیونی توانست داخل میدان بازیگری شود و به یک سوپراستار تبدیل شود.

بیشتر:  «زبان شیطان» گیاه کمیاب و عجیبی که شبیه خفاش است!

مدرک هنری الچین سانگو

عکس های الچین سانگو,فیلم های الچین سانگو,الچین سانگو در روزی روزگاری الچین سانگو بازیگر سریال روزی روزگاری در بازي کردن نقش ژاله

الچین سانگو پس از گذراندن دوران های بازیگری پرکاری هنری خود را از تبلیغات تلویزیونی ابتدا کرد و سپس در تئاتری به نام خاک صحنه برای اولین بار روی صحنه رفت.

اولین بازي کردن نقش آفرینی االچین سانگو در مقابل دوربین تلویزیون بازی در بازي کردن نقش ژاله در سریال روزی روزگاری در سال 2011 میباشد.

با وجود این که او در چندین فیلم و سریال تاریخی بازی های درخشانی کرده میباشد اما معروفیت او بیشتر به سریال عشق کرایه ای در سال 2016 در بازي کردن نقش دفنه بر می گردد.

جدیدترین بازي کردن نقش آفرینی الچین سانگو در سریال جنایی-درام تصادف Carpisma در سال های 2018-2019 میباشد. الچین سانگو در بازي کردن نقش زینب در مقابل کیوانچ تاتلیتوغ در بازي کردن نقش قدیر ایفای بازي کردن نقش کرده میباشد.

سریال تصادف قصه مردی به نام قدیر میباشد که تصمیم میگیرد با یک تصادف رانندگی به زندگی خود پایان دهد و لی چهار ماشین دیگر با چهار زندگی و انسان گوناگون نیز درگیر این تصادف می شوند. در این سریال بازیگرانی دیگری از جمله هاکان کورتاش ، ملیسا آسلی ، الپرن دویماز حضور دارند.

بیشتر:  بیوگرافی ملیکا شریفی نیا + عکس های خانواده اش

الچین سانگو جوایز زیادی در زمینه بازیگری دریافت کرده که از جمله آنها می توانیم به سه پاداش پروانه طلایی اشاره کنیم، او همچنین 20 نامزدی دیگر را هم در مدرک افتخارات خود دارد.

پرکاری الچین سانگو در مدلینگ

عکس های الچین سانگو,بیوگرافی الچین سانگو, تصاویر الچین سانگو الچین سانگو جوایز زیادی در زمینه بازیگری دریافت کرده میباشد

الچین سانگو از سال 2016 داخل میدان مدلینگ شد و به دلیل چهره و اندام جذابی که داشت به سرعت توانست در این زمینه پیشرفت کند.

 او با شرکت های مشهوری مشابه نسکافه و کوکاکولا همکاری داشته میباشد و همچنین مدل محصولات Elidor و Boyner میباشد.

علاقه مندی های الچین سانگو

الچین سانگو به مسافرت و گردش علاقه بسیاری دارد. او زیاد اجتماعی نیست و ترجیح میدهد در جمع های کوچک و خانوادگی حضور داشته باشد. از نظر او اجتماعی بودن یک کار هست که باید انجامش دهد. الچین سانگو به کتاب خواندن و پیانو زدن هم علاقه دارد و اوقات آسودگی خود را با انجام این کارها میگذراند.

زندگی خصوصی الچین سانگو

زندگینامه الچین سانگو,تصاویر الچین سانگو,الچین سانگو و همسرش الچین سانگو و یونس اوزدیکن

درست میباشد که الچین سانگو هنوز مجرد میباشد و به صورت قانونی ازدواج نکرده میباشد ولی او رابطه عاشقانه ای با یونس اوزدیکن دارد. عکس های الچین سانگو با یونس اوزدیکن در اینستاگرام او با ایموجی های عاشقانه وجود دارد.

بیشتر:  بیوگرافی فرخ نعمتی + عکس فرخ نعمتی

پس از هم بازی بودن الچین سانگو با باریش اردوچ بازیگر سوئیسی-ترکیه ای در فیلم سینمایی عاشقانه  ”mutluluk zamani” شایعاتی مبتنی بر رابطه او و باریش وجود دارد.

جالب میباشد بدانید که در هنگام اکران این فیلم یونس اوزدیکن دوست پسر الچین سانگو حاضر نشد صحنه های رمانتیک و عاشقانه این فیلم را ببیند و سالن نمایش را ترک کرد.

فیلم های الچین سانگو :

روزی روزگاری (2011)  سایز عشق (2012)  سرگذشت یک عشق (2013)
 سعید و شورا (2014) سودام آلابورا (2015) عشق کرایه ای (2016)
 تصادف (2018-2019)

 

گالری تصاویر الچین سانگو

فیلم های الچین سانگو,الچین سانگو در روزی روزگاری,الچین سانگو و باریش اردوچ الچین سانگو رابطه عاشقانه ای با یونس اوزدیکن دارد

الچین سانگو,عکس های الچین سانگو,بیوگرافی الچین سانگو

الچین سانگو مدل محصولات Elidor و Boyner میباشد

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …