بیوگرافی سهیل مهرزادگان

بیوگرافی سهیل مهرزادگان

سهیل مهرزادگان خواننده جوان پاپ می باشد که در سال 1398 معروف شد. او با داشتن سن کم، توانسته میباشد به پیروزی زیادی در موسیقی پاپ برسد.

خلاصه ای از بیوگرافی سهیل مهرزادگان

نام: سهیل

نام خانوادگی: مهرزادگان

زمان تولد: ۲۷ خردادماه ۱۳۷۷

موقعیت تولد: تهران

ملیت: ایرانی

تحصیلات: دانش آموخته گرایش موسیقی

بیوگرافی سهیل مهرزادگان

سهیل مهرزادگان در 27 خرداد 1377 در شهر تهران به دنیا آمد و چند سالی میباشد در زمینه موسیقی پاپ تلاش دارد. او با آهنگ با پرسه معروف شد. بعد از اینکه چند تراک موسیقی زنده در اینستا منتشر کرد بر سر زبان ها افتاد. او با اجرای زنده اهنگهای پاییز بی رنگ و پرسه و چند تکه اواز سنتی خود را مورد توجه قرار داد. سهیل مهرزادگان دانش آموخته گرایش موسیقی و نوازنده سازهای گیتار ،پیانو و ستار میباشد.

بیشتر:  بیوگرافی مونا اسکندی

بیوگرافی سهیل مهرزادگان

آغاز تلاش هنری سهیل مهرزادگان

سهیل مهرزادگان از سن 14 سالگی موسیقی را ابتدا کرد و به خوانندگی علاقه مند شد. او در همان آغاز کار زیر نظر موسسه فرهنگی اکسیر نوین کارش را ابتدا کرد و مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را گرفت و آنگاه اولین آهنگ خود به نام پرسه را منتشر نمود. اولین آهنگ خود را در سن 14 سالگی منتشر کرد.

بیشتر:  بیوگرافی مه ‌لقا باقری + عکس مه ‌لقا باقری و همسرش

از آهنگ های پیروزی آمیز او می توان به آهنگ پرسه و آهنگ لالایی اشاره کرد که مورد توجه قرار گرفتن این خواننده جوان گردید. او علاوه بر خوانندگی کار تنظیم آهنگ را نیز انجام می دهد.

سبک خواندن و صدای خوب و زیبای سهیل مهرزادگان سبب شده میباشد که او خیلی زود معروف شود و حتی کد پیشواز آهنگ های او در دو سرویس همراه اول و ایرانسل خیلی محبوب شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی هنرمندان سریال زیرخاکی + تصویر های هنرمندان سریال زیرخاکی

وضعیت ازدواج سهیل مهرزادگان

سهیل مهرزادگان هنوز مجرد میباشد و ازدواج نکرده میباشد. او می گوید میخواهد وقتش را بر روی موسیقی و پیشرفت در زمینه خوانندگی بگذراند.

بیشتر:  پیام تبریک ولادت امام رضا علیه السلام

تصویر های سهیل مهرزادگان

 

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …