بیوگرافی مرجان محتشم

 

مرجان محتشم,بیوگرافی مرجان محتشم,عکس مرجان محتشم

عکسها مرجان محتشم

 

بیوگرافی مرجان محتشم + عکسها

مرجان محتشم هنرمند سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. مرجان محتشم جزو بازیگرانی می باشد که هم کم کار و کم حاشیه می باشد. در ادامه با بیوگرافی مرجان محتشم بیشتر آشنا خواهید شد.
خلاصه ای از بیوگرافی مرجان محتشم:

نام و نام خانودگی: مرجان محتشم

زمینه تلاش: سینما و تلویزیون

تولد: ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ ‏تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: هنرمند

سال‌های تلاش: ۱۳۷۵-۱۳۸۷

مرجان محتشم,بیوگرافی مرجان محتشم,عکس مرجان محتشم

تصاویر مرجان محتشم

بیوگرافی مرجان محتشم:

مرجان محتشم زاده ۱۳ اسفند ۱۳۴۸، هنرمند سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. اولین تجربه تلویزیونی‌ در سال 1373 در سریال حقیقت آیینه به کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست بود و به‌طور شغل‌ای سال ۱۳۷۶ با سریال «بهشت گمشده» به کارگردانی کامران قدکچیان به بازیگری اش ادامه داد.

ولی بازی در این سریال ها نتوانست او را به آوازه برساند تا اینکه با بازی در سریال پس از باران در سال ۱۳۷۹ به کارگردانی سعید سلطانی در ايفاي نقش شهربانو در کنار بازیگرانی همچون کتایون ریاحی، محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن و بسیاری از هنرمندان بزرگ به آوازه زیادی رسید.

بیشتر:  بیوگرافی مسعود رایگان + عکس همسرش

پس از درخشش در سریال پس از باران، سیلی از پیشنهاد ها توسط کارگردانان معروف به دست محتشم رسید. اما او بر خلاف بسیاری به دنبال ستاره شدن نبود و معدودی از آنها را برای ایفای ايفاي نقش پذیرفت.  اولین بازی اش نیز در فیلم سینمایی رز زرد در سال 1381 بود.

مرجان محتشم از هنرمندان بینهایت کم حاشیه ایرانی می باشد که چندان علاقه‌ای به انجام گفتگو با رسانه‌ها یا تیتر مجله‌ها و سایت‌ها بودن نشان نمی‌دهد.

مرجان محتشم,بیوگرافی مرجان محتشم,عکس مرجان محتشم

بازی مرجان محتشم در سریال پس از باران

علت کم کاری مرجان محتشم:

مرجان محتشم در خصوص کم‌کاری خود می‌گوید:

من در اوج زمان بازیگری ام هم بارها عنوان کرده بودم که بازیگری نیستم که تنها ماندن در فضا بازیگری را سرلوحه اهدافم قرار دهم و بخواهم به هر قیمتی بازی کنم. متأسفانه برخی از هنرمندان با بدن دادن به روابط نامشروع برای خود جایگاهی در سینما دست و پا می‌کنند. کاری که من حاضر شدم به ارزش حذف شدنم از فضا بازیگری به آن بدن ندهم.

بیشتر:  شهری در آلاسکا که هرسال غروب ۶۶ روزه خورشید را تجربه می کند

مرجان محتشم می‌افزاید: متأسفانه برخی از هنرمندان هستند که برای معروفیت کاذب و بودن در فضا، این بی‌اخلاقی‌ها را بدون در نظر گرفتن ايفاي نقش خدا در زندگی به جان می‌خرند.

در دی ماه ۱۳۹۶ او در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور یافت. این اولین حضور تلویزیونی او پس از چندین سال غیبت هنری بود. او در این برنامه در خصوص عدم فعالیتش گفت: «همیشه تاکیدم بر این بود که کم‌کار کنم و این را تغییرناپذیر کردم. خدا را شاکرم که از همان ابتدای تلاش، مورد لطف مردم قرار گرفتم؛ اما همین ابراز لطف‌ها هم نتوانست آن گزیده‌کاری را از من بگیرد.

متأسفانه روزهای پایانی سال ۹۱ پدرم و دو سال بعد برادرم و هشت ماه پیش مادرم را از دست دادم. همه این اتفاقات تلخ سبب شد، مدت طولانی را کار نکنم. البته که در این سال‌ها زمان طلایی را برای کار هنری از دست دادم اما پشیمان نیستم.»

مرجان محتشم,بیوگرافی مرجان محتشم,عکس مرجان محتشم

بازی مرجان محتشم در فیلم رز زرد

بیشتر:  بیوگرافی تینو صالحی

در خصوص دوران بازگشتش به دنیای بازیگری گفت: 

در حال حاضر کوشش می‌کنم آرامشم را به دست بیاورم و بعد از مجروح که با از دست دادن عزیزانم بر پیکرم نشسته بتوانم مثل سابق مقاوم باشم؛ اما دلم می‌خواهد متن‎هایم چاپ شود. زنده‎یاد علی استاد نازنین بارها از من خواست این متن‎ها را منتشر کنم که هر بار این کار را به معطلی انداختم اما اندیشه می‌کنم دوران آن رسیده تا با متن‎هایم با مردم سخن بگویم. احتمالا برای بازیگری نیاز به فرصت دیگری دارم.

مرجان محتشم,بیوگرافی مرجان محتشم,عکس مرجان محتشم

مرجان محتشم و مهران مدیری

بیماری مرجان محتشم: 

مرجان محتشم در سال ۱۳۹۱ به یک بیماری سخت (ناراحتی کلیه) گرفتار شد و در تأمین هزینه‌های خود گرفتار مشکل گردید او در این رابطه گفت: من حتی در حال حاضر از داشتن یک دفترچه بیمه هم محروم هستم و در حال حاضر تنها با طرح‌ریزی داخلی ساختمان امرارمعاش می‌کنم.

مرجان محتشم,بیوگرافی مرجان محتشم,عکس مرجان محتشم

بازی مرجان محتشم و کتایون ریاحی در سریال پس از باران

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …