بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس

 

 

نازنین کیوانی,بیوگرافی نازنین کیوانی,زندگینامه نازنین کیوانی نازنین کیوانی بازیگر سینما و تلویزیون

 

بیوگرافی و عکس های نازنین کیوانی

نازنین کیوانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران اولین بار بدون هیچ تجربه بازیگری مقابل دوربین سریال احضار ایفای نقش بازي كردن کرد. نازنین کیوانی در سریال مینو با همسرش همبازی بوده هست.

خلاصه ای از سرگذشت نازنین کیوانی

نام اصلی: نازنین کیوانی

زمان تولد: 2 شهریور 1367

موقعیت تولد: تهران

حوزه تلاش: بازیگری

 

بیوگرافی نازنین کیوانی

نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران و زاده 2 شهریور 1367 در تهران هست.

نازنین کیوانی پس از گرفتن دیپلم در دانشگاه هنر مشهد در گرایش گرافیک ادامه داد و هم اکنون مدرک کارشناسی گرافیک و همچنین معماری را از دانشگاه آزاد مشهد دارد.

 

نازنین کیوانی بدون هیچ تجربه تئاتری و بدون گذراندن دوران های بازیگری داخل این زمینه شد . او  هرچند کم کار بوده اما با بازی‌های درخشانی که داشته توانسته خود را به عنوان یک بازیگر پیشه‌ای و خاص معرفی کند.

 

نازنین کیوانی تک فرزند خانواده هست و یک دختر نیز دارد.

 

خانواده و زندگی خصوصی نازنین کیوانی

 

بیوگرافی نازنین کیوانی,زندگینامه نازنین کیوانی,نازنین کیوانی و همسرش نازنین کیوانی و همسرش آرش مهاجر

 

نازنین کیوانی متاهل هست و زمانی که نوجوان بوده هست با آرش مهاجر مدل و بازیگر ایرانی ازدواج کرده هست. نازنین کیوانی در سن 20 سالگی یعنی در سال 1388 صاحب یک فرزند دختر به نام آیناز شد.

 

آرش مهاجر همسر نازنین کیوانی  زاده ۱۳۶۵/۰۴/۲۳ در شهر شیراز به دنیا آمده هست و  فتومدل تجاری بین المللی استبیشتر در برندهای معروف جهانی از جمله ماکسیم همکاری می کند و او تجربه بازیگری در تئاتر و تلویزیون نیز دارد.

بیشتر:  با مصرف این 7 نوع چای خارق العاده بدن خود را بیمه کنید

 

نازنین درباره زندگی خصوصی‌اش می‌گوید: من و آرش در یک میتینگ دوستانه با هم آشنا شدیم و زمانی که هردو خیلی جوان بودیم ازدواج کردیم. زندگی ما هم مشابه هر زوجی ارتفاع و نشیب زیادی داشت اما ازدواج در سن پایین را یک اتفاق خوب می‌دانم چون ما به هم کمک کردیم و اکنون هر دو در کارمان خیلی پیشرفت کرده‌ایم.

 

البته بچه‌دار شدن من برنامه‌ریزی شده‌ نبود. زمانی که صاحب بچه‌ شدم 20 ساله بودم وقتی شنیدم باردار هستم انگار روی ابرها راه می‌رفتم خیلی سرشاد بودم و بعد از به دنیا آمدن بچه هم زندگی ما خیلی قشنگ‌تر شد. آیناز همه زندگی من و آرش هست و زندگی سه نفره ما خیلی خوب هست. من و آرش هرکدام علایق و کارهای خودمان را داریم و زندگی مان تنوع خودش را دارد.

 

ابتدا تلاش نازنین کیوانی

 

تصاویر نازنین کیوانی,عکس های نازنین کیوانی,فیلم های نازنین کیوانی نازنین کیوانی در پشت صحنه فیلم مخاطب خاموش

 

ابتدا تلاش نازنین کیوانی در سال ۱۳۹۴ با سریال احضار که به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی متولد بودکه  در شبکه نمایش خانگی پخش شد.

 

او در اولین تجربه بایگری اش با هنرمندان جوان دیگری همچون کیمیا ملایی، بنیامین پیروان همتی، حسین سیف، نرگس امینی و شیمار مرزی همبازی شد. سریال احضار سبب معرفی او و دیگر هنرمندان جوان شد. او در سریال احضار در نقش بازي كردن پروا ایفای نقش بازي كردن کرد. شوهر پروا در سریال احضار با نام امیر همسر نازنین کیوانی، آرش مهاجر هست  که در این سریال با او همبازی بوده هست.

بیشتر:  تصاویر دیدنی از زیباترین شیرزال دنیا

 

نازنین کیوانی پس از دو سال دوری از بازیگری، با بازی  در نقش بازي كردن اصلی سریال مینو به کارگردانی امیر مهدی پور وزیری در سال ۱۳۹۷ به تلویزیون برگشت. او در سریال مینو نقش بازي كردن ساره همسر سابق عماد از شخصیت‌های اصلی فیلم را بازی می‌کند و سعی در از صحنه به در کردن مینو زن پرستاری دارد که عماد به او دل بسته هست.

 

همچنین او در سریال شورش ساخته کاظم راست گفتار با یکتا ناصر، لیلا اوتادی، آتیلا پسیانی همبازی بوده هست. سریال شورش در مورد زندگی یک پسر جوان هست که با لقب شورش در کافه های لاله زار تهران در دهه 30 خوانندگی می کند و درگیر اتفاقات جنجالی و ماجراجویانه می شود.

 

نازنین کیوانی نقش بازي كردن اصلی سریال تک سواران به کارگردانی مسعود تکاور را نیز برعهده دارد و نقش بازي كردن کوتاهی هم در سینمایی ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی در کنار لیلا حاتمی بازی می کند

بیشتر:  بیوگرافی نیلوفر شهیدی (+جدیدترین تصاویر)

علاقه مندی های نازنین کیوانی

 

عکس های نازنین کیوانی,فیلم های نازنین کیوانی,نازنین کیوانی در سریال مینو نازنین کیوانی و همسرش در سریال مینو

 

نازنین کیوانی علاقه ی زیادی به حیوانات دارد مخصوصا سگ ها و در ورقه ی خصوصی اینستاگرام هم پشتیبان حیوانات بودنشان مشهود و قابل لمس هست .

 

نازنین کیوانی معتقد هست که هرچه با حیوانات مهربانترباشیم  اجتماع‌ای آرامتر خواهیم داشت چراکه مهربانی با حیوان یک رشد عاطفی و شخصیتی می خواهد که متاسفانه هنوز در اجتماع ما دیده نمی‌شود.

 

نازنین کیوانی علاوه بر بازیگری به نقاشی و ورزش نیز علاقه دارد و بیشتر وقت خود را نیز با دخترش میگذراند.

 

او همچنین در اینستا نیز تلاش دارد و سعی میکند پست هایی را منتشر کند که به رشد اجتماع و مردم کمک کند.

 

سریال ها و فیلم های نازنین کیوانی

 

سریال احضار (1394) سریال مینو (1397)  سریال شورش
 سریال تک سواران

آلبوم تصاویر نازنین کیوانی

فیلم های نازنین کیوانی,نازنین کیوانی در سریال احضار,نازنین کیوانی در سریال مینو جدیدترین تصاویر اینستاگرام نازنین کیوانی

زندگینامه نازنین کیوانی,نازنین کیوانی و همسرش,تصاویر نازنین کیوانی نازنین کیوانی در فیلم مخاطب خاموش

زندگینامه نازنین کیوانی,نازنین کیوانی و همسرش,عکس نازنین کیوانی و دخترش عکس نازنین کیوانی و دخترش آیناز

 تصاویر نازنین کیوانی,عکس های نازنین کیوانی,نازنین کیوانی در سریال مینو

نازنین کیوانی به ورزش و نقاشی نیز علاقه مند هست

 

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …