بیوگرافی ندا قاسمی + عکس های ندا قاسمی + اینستاگرام

 

neda ghasemi3 robeka.ir بیوگرافی ندا قاسمی + عکس های ندا قاسمی + اینستاگرام

 بیوگرافی ندا قاسمی

ندا قاسمی یک دهه شصتی میباشد و خردادماهی می باشد و در کرماننشاه بدنیا آمده میباشد. ندا قاسمی با بازی در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی به آوازه رسید.او دانش آموخته دکترای شیمی آلی از دانشگاه تهران میباشد.

بیوگرافی کامل ندا قاسمی

ندا قاسمی متولد ۳۰ خردادماه ۱۳۶۶ در شهر کرمانشاه و هنرمند تلویزیون و تئاتر و دوبلوریو میباشد. قاسمی پیش از این که بعنوان هنرمند شناخته شود در فضا گویندگی و دوبلوریو همچنین تئاتر پرکاری می کرد. او به صورت جدی یکی از دوبلوران رادیوی کرمانشاه میباشد. ندا قاسمی پرکاری خود را با تئاتر ابتدا کرد.

وضعیت تاهل

ندا قاسمی هنوز مجرد میباشد و ازدواج نکرده میباشد.

علاقه به بازیگری

علاقه به بازیگری در همان زمانه کودکی در من شکل گرفت و همین علاقه سبب شد تا در بزرگسالی دنبال بازیگری بروم و به علاقه ام برسم.

بیشتر:  هر آنچه در مورد صحافی و لت باید بدانیم

زمان کودکی و نوجوانی

در کرمانشاه زاده شدم. زمانه کودکی و نوجوانی من در همین شهر سپری شد. از خردسالی هم خیلی خیال باف بودم. معمولاً زمانه های زيادي که تنها می شدم به علت شاغل بودن مادرم، پایان مدت در خلوت رؤیا می بافتم.

neda ghasemi robeka.ir بیوگرافی ندا قاسمی + عکس های ندا قاسمی + اینستاگرام

پرکاری هنری

پرکاری هنری ام را از سال ۱۳۸۷ با تئاتر ابتدا کردم. در این سالها در نمایش های گاهی، کبوتری یک‌دفعه، بیتلها، چقدر قیافه شما برایم آشنا نیست، پاییز هزار و سیصد و جنگ، سکوت تلخ انارهای شیرین و… ایفای نقش داشتن کردم ودر این دوری همکاری هایی هم با سیمای کرمانشاه بعنوان هنرپیشه، مجری و البته از سال ۹۳ داخل واحد نمایش رادیو کرمانشاه شدم و بعنوان گوینده، هنرمند و دوبلور تجربیاتی کسب نمودم.

neda ghasemi 4robeka.ir بیوگرافی ندا قاسمی + عکس های ندا قاسمی + اینستاگرام

ابتدا با تئاتر

من کارم را در کرمانشاه با تئاتر ابتدا کردم. خوش بختانه تا اکنون هر چیزی که برنامه ریزی کرده بودم درست پیش رفته میباشد و قطعاً همین مسیر را ادامه می دهم. در کنار اینکه در مقطع دکتری مشغول تحصیل در شاخه شیمی صنعتی هستم قطعاً کار هنر را هم بطور جدی ادامه می دهم.

برای من بازیگری لذت مطلق میباشد. آسوده از دنیای پیرامون گویا در فضای تازه ای نفس می کشم که تماماّ مکاشفه میباشد. اندیشه می کنم بازیگری این توانایی را دارد که به رشد روحی انسان کمک کند و انسان را در مسیرش به جهت اهداف والایی سوق دهد. برای هنرمند شدن باید خوب دید. خوب شنید. و خوب درک کرد و همچنين باید کتاب خواند، موسیقی شنید و باید نقاشی دید. پایان این ها اگر برای من که علاقمند به بازیگری هستم اتفاق بیافتد، قطعاً دستاوردهای بزرگی بدست می آورم. ضمن این که در این راه نباید کوفته شد. بازیگری خیلی پیچیده میباشد. باید خواست و جنگید.

در جشنواره های سراسری گوناگون از جمله جشنواره تئاتر ایثار بعنوان هنرمند برگزیده انتخاب گردید.

در سال ۹۵ در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای نمایش گاهی، کاندید بهترین هنرمند زن شد.

در فیلم کوتاه آواز دست ها به کارگردانی حمزه زارعی که در ۸ جشنواره جهانی حضور یافته، نقش داشتن ایفا کرده میباشد.

 

بیوگرافی ندا قاسمی و همسرش|سایت روبکا

 

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …