ترفندهای جالب اینستاگرام که نمیدانید

مقدمه : اینستاگرام به یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در بین ایرانی ها تبدیل شده ، اینستاگرام بر خلاف ظاهر ساده ای که داره کلی تنظیمات جذاب داره که اگه ازشون آگاه باشید میتونید از این پلتفرم نهایت استفاده رو ببرید . در این مطلب همراه ما باشید.

عکس یک بار مصرف بفرستید.

گاهی اوقات دوستای ما از ما عکس میخوان اما ما نه جرات اینو داریم که نه بگیم و نه اینکه دوست داریم این عکس برای همیشه دست طرف مقابلمون بمونه . در این حالت می تونید از ترفند ارسال عکس یک بار مصرف استفاده کنیم . با استفاده از این ترفند تصویر شما بعد از یکبار دیده شدن توسط مخاطبتون پاک میشه.
برای اینکار لازمه که وارد  Homepage اینستاگرام بشید و از بالای صفحه روی علامت موشک کاغذی کلیک کنید تا وارد دایرکت بشید. حالا دوربین رو فعال کنید و از سوژه مورد نظر عکس بگیرید. سپس تصویر رو به هرکسی که تمایل دارید ارسال کنید. در نهایت بعد از اینکه تصویر یک بار توسط مخاطبین شما دیده بشه مجددا قابل مشاهده نخواهد بود . در صورتی که فرد اقدام به گرفتن اسکرین شات کنه ، اینستاگرام به شما اطلاع میده.

  • view once : طرف میتونه یک بار تصویر رو ببینه اما به سرعت بسته میشه
  • allow reply : فرد میتونه روش زوم کنه مثلا نوشته رو بخونه و محدودیت زمانی نداره
  • keep in chat : توی چت شما برای همیشه باقی میمونه

هشتگ ها رو دنبال کنید

خیلی وقتا ما علاقه مندیم که در مورد یه موضوع خاصی در اینستاگرام اطلاعات کسب کنیم یا علاقه مند به یه موضوع خاص هستیم . مثلا یک کسب وکار محلی داریم وعلاقه مندیم که در مورد تبلیغات محلی اطلاعات منظمی رو دریافت کنیم . در این حالت باید بریم و همه پیج های آموزشی در حوزه تبلیغات رو فالو کنیم . ممکنه خیلی از آموزش هایی که این پیج ها میدن اصلا به کار ما نیاد و فقط بخشی از محتواش مد نظر ما باشه . در این صورت می تونیم هشتگ هایی رو با عنوان تبلیغات محلی ، کسب و کار کوچک ، تبلیغات ارزان ، کسب و کار های محلی و غیره رو فالو کنیم و هر روز کلی مطلب جذاب و مرتبط و به روز رو از پیج های مختلف دریافت کنیم.
برای اینکار هشتگ موردنظرتون رو جستجو کنید. از تب بالا روی گزینه برچسب ها کلیک کنید و وارد هشتگ موردنظرتون بشید و گزینه دنبال کردن یا فالو کردن رو بزنید

بیشتر:  راهنمایی برای انتخاب و استفاده از انواع قفل‌های گوشواره بدلیجات

.

خطاهای اینستاگرامم رو کجا ببینم

ممکنه به خاطر نا آگاهی از قوانین اینستاگرام یک سری خطاهایی رو انجام داده باشید که منجر به جریمه یا خطا از طرف اینستاگرام شده باشه . برای اینکه خطاهایی که تا به حال مرتکب شده اید رو مشاهده کنید می تونید وارد setting پیج اینستاگرامتون بشید. در قسمت تنظیمات با گزینه help مواجه میشید. روی help کلیک کنید . از بین 4 گزینه نمایش داده شده روی گزینه سوم یعنی support requests کلیک کنید . گزینه دوم یعنی Violations رو انتخاب کنید تا خطاها رو مشاهده کنید. اگه خطایی نداشته باشید پیام you dont have any violation برای شما نمایش داده میشه .

بیشتر:  توضیحاتی در مورد خرید تم تولد استقلال

به جای حذف کردن آرشیو کن !

یه وقتایی که پستی رو منتشر می کنیم اما بعد یه مدتی دلمونو میزنه دوست داریم پاکش کنیم . منم این اخلاقو دارم که بعضی وقتا که میرم سر کمدم بعضی از مانتو هام کلا دلمو میزنه دوست دارم بندازمشون دور . در این مواقع این مانتو ها رو از دیدم خارج میکنم . بعد 3 ، 4 ماه میبینی همون مانتو رو دوباره دلم میخواد بپوشم (:

اگه شما هم بیماری نادر من رو دارید پست هاتون رو پاک نکنید . آرشیوش کنید چون ممکنه چند وقت بعد دلتون برای کپشن یا تصویر پستتون تنگ بشه.
برای آرشیو کردن پست لازمه که پستتون رو منتشر کنید. بعد از انتشار پست ، اون بالا روی سه نقطه بزنید و گزینه Archive رو انتخاب کنید.

برای دیدن پست ها و استوری های آرشیو شده ، وارد پروفایلتون بشید و از همبرگر بالا ( سه خط بالا ) گزینه Archive رو انتخاب کنید از تب های بالا می تونید پست یا استوری رو انتخاب کنید و پست یا استوری های آرشیو شده رو تماشا کنید.

چطوری از پیام های مزاحم در امان باشیم ؟

یکی از مشکلاتی که ممکنه باهاش روبه رو شده باشین ، دریافت پیام از افراد ناشناس ، یا دریافت پیام تبلیغاتی از پیج های کسب وکار هستش . نگران این موضوع نباشید ، اینستاگرام برای هر مشکلی یه جوابی داره . می تونید دایرکتتون رو قفل کنید تا به غیر از فالوراتون و افرادی که قبلا باهاشون چت کردید پیامی دریافت نکنید.
وارد پروفایل کاربری تون بشید و روی همبرگر ( 3 خط ) بالا کلیک کنید و گزینه setting رو انتخاب کنید . بعد در میان گزینه ها privacy رو انتخاب کنید. از بین گزینه ها message رو انتخاب کنید و گزینه only people you fallow رو انتخاب کنید.

بیشتر:  دانه چیا برای لاغری بخوریم یا نه؟

ادنل چیست ؟

ادنل یک سایت رزرواسیون آنلاین تبلیغات محیطی هست . این خلاء در مورد تبلیغات محیطی وجود داشته که هیچگاه یک مرجع رسمی و معتبر برای رسانه های محیطی نبوده . این امر باعث شده دست دلالان در صنعت تبلیغات باز بشه و نرخ های دلبخواهی به مشتری های رسانه های محیطی ارائه کنند. از این رو ادنل به عنوان یک سایت رسمی و مرجع تبلیغات محیطی ایجاد شده ، تا صاحبان رسانه های تبلیغاتی در سراسر کشور بتونن ابزار تبلیغاتی خودشون رو بدون پرداخت هیچ هزینه ای روی سایت ثبت کنند و مشتریان ( صاحبان کسب و کار ها ) یعنی افراد خواهان ابزار های تبلیغات محیطی نظیر ؛ استرابورد و بیلبورد و برایت برد و غیره بتونن به راحتی از طریق سایت مرجع ادنل ، رسانه مورد نظرشون رو در لوکیشن دلخواهشون اجاره کنن.

مطلب پیشنهادی

در هنگام خرید شامپو بیوکسین به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

شامپو بیوکسین و در سایر محصولات تولیدی شرکت بیوکسین ترکیه جزو محصولات درمانی موثر هستند …