تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس

 لکه های رنگ از روی لباس, تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس, نحوه ی تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس

آموزش نحوه ی تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس

چگونه لکه رنگ را از روی لباس پاک کنیم؟

تمیز کردن لباسی که روی آن قطرات رنگ پاشیده شده است مشکل است و به راحتی از پارچه پاک نمی شود. در ادامه شما را با روش تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس یا پارچه آشنا می کنیم. اما پیشنهاد ما این است که قبل از انجام این کار حتما در قسمت نامشخصی از لباس آن را تست کنید تا لباس شما آسیبی نبیند.

شاید فکر کنید رنگ های پلاستیکی نقاشی ساختمان همان طور که از دست پاک می شوند؛ از روی لباس یا پارچه هم راحت پاک شوند. اما اینطور نیست.

با تحقیقات بسیار متوجه شدم که مواد ضدعفونی کننده دست برای از بین بردن لکه های رنگ روی لباس و پارچه کمک می کند. می دانم که عجیب به نظر می رسد ، اما اتانول موجود در ضد عفونی کننده دست به عنوان یک حلال عمل می کند، به حل شدن رنگ و در نهایت پاک شدن آن از پارچه کمک می کند. با مقداری ضدعفونی کننده دست و سایش آن به وسیله ی مسواک ، می توانید لباس ها و پارچه های آغشته به رنگ را نجات دهید.

بیشتر:  الیاف مصنوعی چیست و چه کاربردی دارد؟

چگونه رنگ های روی لباس را پاک کنیم ؟

آنچه شما نیاز دارید:

یک لباس رنگ پاشیده

ضد عفونی کننده دست ژل منظم

یک مسواک قدیمی

نحوه ی تمیز کردن لکه ی رنگ از روی پارچه :

لباس و پارچه ی رنگی خود را روی یک سطح صاف قرار دهید. زیرا در این روش خیلی راحت تر می توانید پاشیده های رنگ را روی یک سطح صاف از بین ببرید، در مقابل اینکه آن را در دست بگیرید.

نحوه ی پاک کردن لکه های رنگ از روی لباس و پارچه, بهترین روش برای پاک کردن لکه های رنگ از روی پارچه, راههای تمیز کردن لکه های رنگ از روی پارچه

لباس رنگی شده را روی سطحی صاف قرار بدهید

بیشتر:  آموزش تصویری دوخت دامن توتو + مدل های دامن توتو

ضدعفونی کننده دست را روی مسواک قدیمی خود بمالید، سپس ضد عفونی کننده دست را به وسیله ی همان مسواک در قسمت های لکه های رنگی بکشید و مالش دهید. به صورت حرکات دایره ای کوچک، در نهایت لکه های رنگ شروع به شل شدن می کنند. در صورت زدن بیشتر ضدعفونی کننده نترسید. (اگر نگران هستید، می توانید قبل از شروع کار، حتما در قسمت نامشخصی از لباس آن را تست کنید.

تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس, نحوه ی تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس, روش پاک کردن لکه های رنگ از روی لباس

ضدعفونی کننده ی دست را روی مسواک بریزید

صبور باشید و این کار را ادامه دهید، در صورت لزوم باز ضدعفونی کننده دست به مسواک خود اضافه کنید. ممکن است مدتی طول بکشد تا رنگ خارج شود، اما شما می خواهید قبل از ادامه کار مطمئن شوید که رنگ کاملا پاک شده است. برای رنگ های لجباز، می توانید مقداری الکل مالش به آن اضافه کنید. به نظر می رسد این دو ترکیب کاملا موثر هستند. فقط بخاطر داشته باشید، این فرآیند باعث می شود کمی دست شما اذیت شود اما ارزش آن را دارد.

طرز تمیز کردن لکه ی رنگ از لباس, آموزش پاک کردن لکه های رنگ از روی لباس, نحوه ی پاک کردن لکه های رنگ از روی لباس و پارچه

ضدعفونی کننده را به وسیله ی مسواک روی لکه های رنگ بکشید

بیشتر:  نحوه خشک کردن میوه ها در آفتاب

وقتی مالش دادن را تمام کردید، وسایل خود را مانند همیشه بشویید و خشک کنید. شما می توانید لباس های قدیمی خود را که رنگی شده اند را به این صورت تمیز کنید.

نحوه ی تمیز کردن لکه های رنگ از روی لباس,از بین بردن لکه های رنگ از روی پارچه,طرز تمیز کردن لکه ی رنگ از لباس

پس از بین رفتن لکه های رنگ، لباس را کاملا بشویید

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

دلایل بوی بد کولر آبی چیست و چگونه میتوان آن را برطرف کرد؟

  بوی بد کولر آبی چگونه از بوی بد کولر آبی خلاص شویم؟ به وجود …