ضدعفونی برای ویروس کرونا دومین اقدام لازم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری

ویروس کرونا از سال 1398 که وارد ایران شد، زندگی تمام هموطنان را تحت تاثیر قرار داد. ترس از بیماری بسیاری را خانه نشین کرد و مشکلات اقتصادی زیادی برای مردم به وجود آمد. اما کم کم با توجه به گفته های سازمان بهداشت جهانی، این نتیجه حاصل شد که مردم می توانند تا حدودی مسیر و زندگی گذشته خود را در پیش گیرند در صورتی که ملاحظات را در نظر بگیرند. یکی از دستور عمل هایی که سازمان بهداشت جهانی توصیه کرد، ضدعفونی برای ویروس کرونا بود و همچنین الکل و محلول ها بر پایه الکل را بهترین برای ضدعفونی کرونا ذکر کرد. مکان های کوچک همچون منزل را خودمان می توانیم ضدعفونی کنیم اما ضدعفونی کرونا اماکنی چون بیمارستان ها، پاساژ ها، اداره جات و … به همین سادگی نیست. شما باید از شرکت ضدعفونی کننده و شرکت سمپاشی کرونا کمک بگیرید. شرکت خدمات ضدعفونی برای ویروس کرونا کیان پاک علاوه بر خدمات ضدعفونی منازل با استفاده از پکیج خدمات ضدعفونی به یاری شما می آید.

ضدعفونی برای ویروس کرونا دومین اقدام لازم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری

ویروس کرونا از خانواده  ویروس­ ها بوده که شامل ویروسی که باعث بروز کووید-۱۹ می­ شود، است. این بیماری از طریق روش های گوناگونی از فردی به فرد دیگر انتقال پیدا می کند. این بیماری به شکل های مختلفی به افراد دیگر منتقل می شود. اما به طور کلی می توان گفت دو تا راه اصلی وجود دارد: یکی راه تماسی هست، یکی راه تنفسی هست.

  1.   قطرات بزاق یا ترشحات بینی فرد بیمار هنگام عطسه و سرفه ( از طریق راه تنفسی)
  2. تماس با سطوح آلوده به این ویروس و یا برخورد با بدن افراد آلوده به این ویروس( از طریق راه تماسی)
بیشتر:  بهترین آرایشگاه زنانه در زعفرانیه و سعادت آباد تهران برای عروس و کوتاهی مو چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین راه برای به حداقل رساندن ابتلا از طریق راه تنفسی، کاهش حضور در اماکن شلوغ و پر تردد است.

بهترین راه برای به حداقل رساندن ابتلا از طریق راه تماسی، در گام اول ضدعفونی برای ویروس کرونا و در گام بعدی شست و شوی مداوم دست ها به مدت 20 ثانیه می باشد.

محل کار خود را با ضدعفونی کرونا برای مقابله با این ویروس آماده کنید

همانطور که گفته شد ویروس کرونا ویروسی سنگین است و روی هوا معلق نمی ماند و بر روی سطوح می نشیند. این ویروس با توجه به جنس سطوح مدت زمان مختلفی بر روی آنها باقی می ماند. برای مثال این ویروس بر روی سطوح :

  • فلزی: 5 روز
  • چوبی: 4 روز
  • پلاستیکی: 2 الی 3 روز
  • آلومینیومی: 2 تا 8 ساعت

باقی می ماند.

بهترین شیوه برای به حداقل رساندن میزان بروز یا شیوع ویروس جدید کرونا، تمیز و ضد عفونی کردن سطوح و اشیای منزل و محیط کار است که در طول روز بیشتر با آنها سر و کار دارید.  بعد از منزل ، محل کار شما ، دومین جایی است که تایم زیادی را در آنجا می گذرانید و احتمالا با افراد زیادی نیز سروکار دارید. پس باید اقدامات لازم ضدعفونی برای ویروس کرونا را در محل کارتان جدی بگیرید.
برای اینکه خطر ابتلاء به ویروس کرونا را به حداقل برسانید، اگر خودتان رئیس هستید حتما ضدعفونی برای ویروس کرونا را انجام دهید و در غیر اینصورت از مسئول خود درخواست کنید که ضدعفونی کرونا را انجام دهد.
شما می توانید برای این کار از شرکت سمپاشی کرونا و یا شرکت ضدعفونی کننده کمک بگیرید. سپردن مسائل مرتبط به ضدعفونی اماکن به شرکت خدمات ضدعفونی باعث می شود که خیال شما راحت باشد که ضدعفونی به بهترین شکل ممکن و با بهترین مواد ضدعفونی انجام می گیرد.

بیشتر:  راهنمای خرید لباس اینترنتی چه اطلاعاتی را شامل می شود؟

بهتر است ضدعفونی را به شرکت سمپاشی کرونا بسپاریم تا خودمان این کار را انجام دهیم؟

برخی از افراد بر این باورند که اگر خودشان ضدعفونی برای ویروس کرونا را انجام دهند بسیار به صرفه تر است. اگر مکانی که می خواهید ضدعفونی کنید کمتر از 50 مربع است، کاملا با حرف شما موافقیم. اما در غیر این صورت پیشنهاد نمی کنیم که خودتان این کار را انجام دهید. چرا که:

  1. ضدعفونی کرونا مکان های بزرگ نیازمند دستگاه های مخصوص و ویژه ای است که الکل را با فشار بر روی سطوح اسپری کند. خرید این وسایل گران قیمت اصلا به صرفه نیست.
  2. شرکت ضدعفونی کننده و شرکت سمپاشی کرونا از متخصصینی استفاده می کند که با توجه به نظر آنها هر مکان به شیوه منحصر به فرد خود ضدعفونی می شوند که وسایل کمترین آسیب را ببینند.
  3. شرکت خدمات ضدعفونی دانش خود را با آخرین اطلاعیه های سازمان ملل بهداشت آپدیت می کند و بهینه ترین شیوه برای ضدعفونی را به کار می گیرد.
  4. برای ضدعفونی شما باید از پوشش خاصی استفاده کنید. پوشش های یک بار مصرف پلاستیکی. کار در زمانی که این لباس ها را به تن دارید، به هیچ عنوان به سادگی گذشته نیست. اما پرسنل شرکت سمپاشی کرونا به دلیل آن که هرروز با همین پوشش فعالیت می کنند، به این لباس ها عادت کرده و کار با آن ها برایشان سخت نیست.
بیشتر:  زیباترین شهرداری‌های آلمان

بهترین شرکت ضدعفونی کننده و شرکت خدمات ضدعفونی

ضدعفونی تنها راه برای مقابله با کرونا نیست ولی قطعا گامی بزرگ در ریشه کن شدن بیماری است. شما می توانید ضدعفونی کرونا بیمارستان ها، پاساژ ها، اماکن اداری، باغ ها، تالار ها و … را به شرکت خدمات ضدعفونی و  شرکت ضدعفونی کننده کیان پاک تهران بسپارید. این شرکت از ابتدا شروع بیماری کرونا، شروع به فعالیت در حوزه سمپاشی کرونا کرد. شما می توانید برای درخواست سفارش ضدعفونی کرونا با شماره های درج شده در همین مقاله تماس بگیرید. هم چنین فراموش نکنید که ما همیشه تخفیف های ویژه ای را برای شما در نظر می گیریم.

شما می توانید با عضویت در شبکه های اجتماعی ما هم چون اینستاگرام (kiyanpak) ما از تخفیف های ما باخبر شوید. تلاش همه ما در شرکت خدمات ضدعفونی کیان پاک این است که رضایت شما را جلب کرده و نیاز های شما را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهیم.

مطلب پیشنهادی

در هنگام خرید شامپو بیوکسین به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

شامپو بیوکسین و در سایر محصولات تولیدی شرکت بیوکسین ترکیه جزو محصولات درمانی موثر هستند …