طرز تهیه اسکون تخم مرغ و بیکن و پنیر چدار

 

نحوه ی پخت اسکون تخم مرغ و بیکن و پنیر چدار, روش های پخت اسکون تخم مرغ و بیکن و پنیر چدار, طرز تهیه اسکون تخم مرغ و بیکن و پنیر چدار

طرز پخت اسکون تخم مرغ و بیکن و پنیر چدار

روش پخت اسکون تخم مرغ و بیکن و پنیر چدار

معمولاً اندیشه می کنید اسکون ها شیرین باشند و خوش طعم نباشند اما این کلوچه های غنی و لطیف مملو از قطعه های پنیر چدار و بیکن خرد شده و یا با پیازچه ی تازه هست. آن ها را می توانید همراه با سوپ یا سالاد به عنوان یک وعده ی غذایی سرو کنید.

 اسکون بیکن، تخم مرغ و چدار

مواد لازم برای اسکون بیکن، تخم مرغ و چدار :

 آرد همه منظوره سبوس دار  2 فنجان
 بکینگ پودر  4 قاشق چایخوری
 نمک نصف قاشق چایخوری
 کره بدون نمک سرد  5 قاشق غذاخوری
 تخم مرغ بزرگ  3 رقم
 خامه سنگین  سه چهارم فنجان
 پنیر چدار خرد شده 250 گرم
* تخم مرغ های بزرگ آبپز 3 رقم
* بیکن 6 برش

 

* 3 رقم تخم مرغ های بزرگ را به آرامی خرد کرده و به مربع های تقریباً 2 سانتیمتر تقسیم کنید.

 

* برش های بیکن، که تا حدی پخته شده و به صورت نوارهایی به عرض 1 سانتیمتری برش بدهید (شما می توانید زیر ژامبون را بگذارید، تنها مقدار مناسب خود را افزایش کنید)

بیشتر:  طرز تهیه بلغور جو دوسر و نارگیل

روش آماده سازی اسکون تخم مرغ و بیکن و پنیر چدار :

قبل از آغاز توجه داشته باشید: خرد کردن یا مکعب سازی پنیر به سلیقه ی خصوصی شما بستگی دارد. اگر پنیرها را ریز خرد کنید در بخت های بیشتر پخش می شوند، اما اگر درشت تر باشند نه می توانید نیمی از آن را ریز خرد کنید و نیمی دیگر را مکعبی درشت تر خرد کنید.

فر را با دمای 450 درجه فارنهایت (230 درجه سانتیگراد) گرم کنید. روی سینی فر را کمی کره بمالید و یا آن را با کاغذ روغنی بپوشانید.

آرد، بکینگ پودر و نمک را با هم الک کنید. در کاسه ای میانه ​​یا کاسه ی غذاساز بریزید. کره را داخل آرد برش دهید تا کاملاً در آن جا بیفتد، سپس آن را با هم مخلوط کنید تا حدی که کره با آن کاملا مخلوط شود.

2 رقم از تخم مرغ خام و خامه را با هم بزنید و به مواد خشک افزایش کنید و با هم مخلوط کنید تا تخم مرغ در آرد و کره کاملا با هم ترکیب و یکدست شوند. بیش از حد مخلوط نکنید، مخلوط آرد و کره را در یک کاسه پاک بریزید.

بیشتر:  طرز تهیه پیراشکی مرغ و سبزیجات

پنیر، تخم مرغ پخته ی خرد شده و بیکن را به مخلوط آرد افزایش کنید. چسبناک و کلفت خواهد بود. در حالی که پنیر، تخم مرغ خرد شده و بیکن را در سراسر توزیع می کنید، سعی کنید خمیر را کمتر ورز بدهید تا حدی باشد که این مواد در همه ی خمیر به صورت یکسان پخش شوند.

سطح صافی را آرد پاشی کنید و خمیر را به آن سطح منتقل کنید. خمیر را به شکل مستطیلی برش بدهید. کلفتی خمیر حدودا 1-1/5 سانتیمتر باشد. سپس مستطیل را به شکل مربع برش بدهید و در پایان از قطر مربع آن را برش بدهید تا به شکل مثلث در آید.

با این مواد حدودا 6 مثلث در اختیار دارید. آن ها را با دوری داخل سینی فر قرار بدهید زیرا بعد از پخت پف می کنند.

روش های پخت اسکون تخم مرغ و بیکن و پنیر چدار, درست کردن اسکون تخم مرغ و بیکن و پنیر چدار, روش درست کردن اسکون تخم مرغ و بیکن و پنیر چدار

آماده سازی اسکون تخم مرغ و بیکن و پنیر

1 رقم تخم مرغ بقیه را با 2 قاشق غذاخوری آب خوب هم بزنید. با برس از مخلوط آب و تخم مرغ روی خمیرتان بزنید.

بیشتر:  طرز تهیه پاستیل رولی

10 تا 12 لحظه یا تا زمانی که طلایی شوند، آن ها را داخل فر قرار بدهید تا بپزند. پس از 10-12 لحظه از فر خارج کنید و گرم سرو کنید.

طرز تهیه اسکون تخم مرغ و بیکن و پنیر چدار, نحوه ی پخت اسکون تخم مرغ و بیکن و پنیر چدار, روش های پخت اسکون تخم مرغ و بیکن و پنیر چدار

روش های پخت اسکون بیکن و تخم مرغ

نکاتی برای تهیه ی اسکون تخم مرغ و بیکن و پنیر چدار :

این غذایی سبک و خیلی خوشمزه هست، به آسودگی آن را تهیه  کنید.

 در این غذا می توانید از فلفل دلمه ای نگینی خرد شده و یا پیازچه استفاده کنید.

 میزان پخت این غذا در فر بستگی به شعله و حرارت فر شما دارد. تمرکزفکر کنید که مغز پخت شود. برای اینکه روی آن طلایی تر شود، گریل رویی آن را روشن کنید.

 

 

مطلب پیشنهادی

طرز تهیه انواع غذا با گوجه

طرز تهیه انواع غذا با گوجه فرنگی طرز تهیه 8 نوع غذا با گوجه، از …