فال روز پنج شنبه 19 دی 1398

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز پنج شنبه 19 دی 1398

فال روز پنج شنبه 19 دی 1398
فال روزمتولدین فروردین: ناراحتی و ناامیدی شما ناگهان به نقطه اوج خود رسیده و شما انقدر کفری می‌شوید که نمی‌توانید احساسات واقعی خود را پنهان کنید. متاسفانه نشان دادن خشم و عصبانیت اصلا شما را به اهدافتان نزدیکتر نمی‌کند، اما شما دلتان نمی‌خواهد که جلوی خشمتان را بگیرید. اگر سعی کنید که احساسات خود را مخفی کنید، آنها از بین نمی‌روند، اما اگر کمی‌درنگ کنید می‌توانید با رفتاری مناسب تر و مثبت تر ترسهای خود را ابراز کنید.
فال روزمتولدین اردیبهشت: شما می‌خواهید بدانید که احساساتتان ثابت و بدون تناقض هستند یا نه. چرا که می‌خواهید فعالیتهایتان بر اساس و پایه واقعیت شکل بگیرند. متاسفانه امروز شما در حالیکه اطلاعات بیشتری جممع می‌کنید احساساتتان نیز تغییر می‌کنند. به جای سرسختی کردن و پافشاری کردن بر روی دیدگاه‌هایتان، درحالیکه روز می‌گذرد واکنشهای شما نسبت به گذشته کمتر قابل پیش بینی هستند. تا موقعی که مجبور نشده‌اید هیچ تصمیم بلند مدتی نگیرید؛ جوابی که حالا می‌دهید لزوماً آخرین جواب شما نخواهد بود!
فال روزمتولدین خرداد: امروز احساسات شما شبیه باد بهاری شده است که از این سو به آن سو می‌وزد! اگرچه برای شما جالب است که با افکارتان از این سو به آن سو پرواز کنید مثل اینکه سوار بر یک کایت هستید، ولی شما هیچ وقت نفهمیدید که یک تغییر و تحول ناگهانی باعث می‌شود روی زمین سقوط کنید! از تنوع و فراوانی امکانات خود لذت ببرید، اما تا موقعی که برای فکر کردن فرصت دارید فقط به یک روش بسنده نکنید.
فال روزمتولدین تیر: مثل اینکه موضوع یا مورد خیلی بااهمیتی در حال به انتها رسیدن است، بیهوده تلاش نکنید تا برای مدت زمان بیشتری آن را نگه دارید. هم اکنون دست کشیدن از یک آرزو، یک ایده و یا یک برنامه نشانه شکست خوردن نیست. اما آمادگی شما را برای اجازه دادن به ورود پتانسیل‌های جدید به زندگی تان نشان می‌دهد. اگر برای حفظ کردن دیدگاهی که مدت زمان زیادی به دردتان نخورده مبارزه کنید، حتی نمی‌توانید فکر خود را تغییر دهید.
فال روزمتولدین مرداد: شاید امروز یک نفر کمکش را از شما دریغ کرده و تنهایتان بگذارد، اما ناامیدی واقعا بهترین کار نیست. شاید برای اینکه بتوانید اشتباه و بی دقتی همکلاسی یا همکارتان را مخفی کنید خودتان به تنهایی دست به کار شوید، اما بهتر است به جای اینکه به افراد دیگر اعتراض کرده و آنها را مقصر بدانید خودتان دست به کار شده و همه چیز را درست کنید. اما اجازه ندهید تمرکزتان از موضوع اصلی منحرف شود،  برای اینکه یکی از بزرگترین توانایی‌های شما این است که می‌توانید با دقت و تمرکز نسبت به حوادثی که در لحظه حال به وقوع پیوسته واکنش نشان دهید.
فال روزمتولدین شهریور: شما امروز می‌توانید در طیف گوناگون و گسترده ای از حقایق غرق شوید، حقایقی که با دیگران مخالف کرده و تناقض دارند. شما احساس می‌کنید که مجبورید حقیقت را از توده انبوهی از اطلاعات بیرون بکشید، اما هروقت که فکر می‌کنید می‌دانید چه اتفاقی افتاده، همان لحظه می‌فهمید که فکرتان اشتباه بوده است. حتی اگر ناامید شدید تسلیم نشوید. به کار خود ادامه بدهید، فقط فراموش نکنید که برای شناختن واقعیت به زمان زیادی احتیاج دارید.
فال روزمتولدین مهر: شما با گرفتاریها و مشکلات بیگانه نیستید. روی هم رفته، درجستجوی تعادل و سازگاری بودن برای فرد متولد برج میزان، یعنی ماه مقیاسها و پیمانه‌ها، امری طبیعی است. هم اکنون شما در تلاش هستید که بر روی جزئیات زمان حال تکیه کرده و برای رفتن به مرحله بعدی به غریزه خود تکیه می‌کنید. اما پیدا کردن یک حد تعادل از آنچه شما حدس می‌زدید مشکل تر است. صبور باشید؛ فردا موفقیتهای تازه تری به دست می‌آورید.
فال روزمتولدین آبان: هم اکنون عضو یک گروه شدن، برای کار یا بازی، شاید کار خیلی آسانی نباشد، برای اینکه شما احساس می‌کنید در جمع آنها مثل یک بیگانه هستید. درحقیقت شما فکر می‌کنید افراد دیگر زیاد از ایده‌های شما استقبال نمی‌کنند، اما شما خودتان هم در این عدم پذیرش نقش دارید. امکان دارد شما زمانی که وظایف خودتان را توضیح می‌داده اید نتوانسته‌اید به آن خوبی از عهده وظایفتان بر بیایید. نباید حالت تدافعی داشته باشید و به جای اینکه منتظر بمانید، نقش و مسئولیتهای خود را برای خود و دیگران شفاف سازید.
فال روزمتولدین آذر: امروز امکان دارد شما بیش از اندازه روی ایده ای پافشاری کنید، که این موضوع آنقدرها هم که فکر می‌کردید برایتان خوب نیست. اگر شخصی با اطلاعات کافی بهتان پیشنهاد داد که فرضیه و یا ایده شما زیاد هم خوب نیست، سعی نکنید نقش سخنران و نصیحت کننده را بازی کنید. در عوض سعی کنید که از حرفهایی که خودتان می‌زنید درس بگیرید. اصلاح کردن یک بازی به مراتب بهتر از دفاع کردن از آن است.
فال روزمتولدین دی: امروز شما حتما باید در محل کارتان در برنامه‌ها و خواسته‌های خود تغییراتی بدهید، این تغییرات می‌تواند در زمینه شرایطی باشد که مرز بین موفقیت و شکست شما را تعیین می‌کنند. گویا یک نفر عمدا و با هدف و برنامه در برنامه ریزی‌های شما دخالت می‌کند، اما این دخالت کردن همه جانبه و در همه کارها نیست. فقط نباید فراموش کنید، که مشکلات کوچکی که هم اکنون با آنها روبرو شده اید بازتاب مشکلات بزرگتری هستند که بعداً پیش رو خواهید داشت.
فال روزمتولدین بهمن: شما می‌خواهید دیگران باور داشته باشند که شما همه چیز را تحت کنترل خود دارید و کارهای خیلی زیادی از دستتان بر می‌آید. اما زیاد از خودراضی نشوید، برای اینکه اعتماد به نفس بیش از اندازه نیز می‌تواند مشکلات خودش را به همراه داشته باشد. بهترین کار این است که با دیدی مثبت همراه با واقع بینی به آینده نگاه کنید، اما خودتان را برای برنامه‌هایی که امروز و فردا به وقوع می‌پیوندد نیز آماده کنید.
فال روزمتولدین اسفند: از انتظارات و توقعات بیش از اندازه ای که دیگران ازتان دارند اجتناب کنید، واکنش و عکس العمل آنها نباید برایتان مهم باشد. هم اکنون امکان دارد افرادی که بهتان نزدیک می‌شوند نتوانند بهتان اعتماد کنند، اما شما چون می‌خواهید به خودتان توجه کنید به رفتار افراد دیگر اعتراض نکنید. امروز اگر می‌خواهید به درستی کارهایتان را انجام دهید، فقط و فقط به خودتان تکیه کنید  و روی پای خود بایستید.
بیشتر:  فال روز سه شنبه 7 مرداد 1399

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399 فال روز متولدین فروردین: شما آن چنان به …