فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99

455797467097879888987 فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99

فال هفتگی 1 تا 7 شهریور 99

 

طالع بینی متولدین فروردین :

به نظر می رسد که تأثیرات سیاره ای فعلی برای زوج های متاهل مطلوب است. شاید بخواهید مبلغ قابل توجهی را برای تزئین فضای داخلی محل زندگی خود هزینه کنید. در این مدت هیچ هزینه اصلی تصادفی پیش بینی نشده است. حرکت دو سیاره بزرگ باعث تاخیر جزئی در نهایی شدن معامله خواهد شد. صبور باشید و منتظر زمان رسیدن آنها باشید! کارمندان حقوق بگیر تحت فشار مداوم از مافوق خود برای ارائه محصول با کیفیت خواهند بود. حرکت قوی مریخ باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. حتی اگر بیمار شوید ، در مدت زمان کمی دوباره برمی گردید! در طی این هفته هیچ مسئله مهم بهداشتی پیش بینی نشده است.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت :

زوج های متاهل می خواهند برای گذراندن وقت با کیفیت در یک مکان تفریحی در این نزدیکی باشند مسائل جزئی و آشفتگی های مربوط به خانواده امكان بارز این هفته است. مریخ دیده می شود که از خانه دوازدهم شما عبور می کند ، که در نهایت منجر به افزایش هزینه های شخصی شما خواهد شد. هزینه های ناخواسته خود را محکم نگه دارید و به پس انداز آینده خود توجه کنید. بازرگانان باید صبور باشند و منتظر نتایج مطلوب باشند. افرادی که واردات و صادرات کالاها را انجام می دهند می توانند با یک شرکت مستقر در خارج از کشور معامله سودآوری داشته باشند. دانشجویان دنبال تحصیلات عالی تمایل به پذیرش در دانشگاه خارج از کشور را دارند. آنها با موفقیت قادر به استفاده از پذیرش نیز خواهند بود. در این هفته باید در مورد بیماریهای فصلی یا عفونت های ویروسی بسیار مراقب باشید. همیشه دستان خود را ضد عفونی کرده و خود را به اندازه کافی هیدراته نگه دارید. از رفتن به مکانهایی که شلوغ یا آلوده هستند ، خودداری کنید.

 

طالع بینی متولدین خرداد :

ممکن است زوج های متاهل بخاطر تجربه یک رفتار غیرعادی از همسر خود دچار مشکل شوند. آنها برای برانگیختن عاشقانه باید کاری متفاوت انجام دهند. از اواسط هفته تا پایان هفته چندین فرصت سودآور به تجار ارائه می شود. با افزایش هر روز وضعیت اقتصادی خود احساس ناخوشی خواهید کرد. بازرگانان قبل از تمدید اعتبار پرداخت برای مشتریان جدید باید بسیار مراقب باشند. آنها باید قبل از هرگونه اعتباری به آنها ، یک پیش زمینه دقیق را انجام دهند. دانش آموزانی که پس از فارغ التحصیلی تحصیل می کنند نکات مفیدی را از اساتید خود دریافت می کنند. اگر مشکل تنفسی دارید ، یا اگر فکر می کنید دستگاه تنفسی شما به هر شکلی تحت تأثیر قرار گرفته است ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید. تمام داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کنید تا از عوارض بعدی جلوگیری شود.

بیشتر:  طالع بینی دی ماه 98

 

طالع بینی متولدین تیر :

زوج های متاهل می توانند ناخوشایند بمانند و در یافتن شکافهایی با همسر خود ادامه دهند. با خود و همسرتان صبور باشید. از اتهامات کلامی خودداری کنید. سعی کنید بزرگان خانواده را خوشحال کنید. شما وسوسه می شوید وسایلی را که لازم ندارید خریداری کنید. هزینه های ناخواسته خود را کنترل کنید. بازرگانان در این دوره قادر به معامله بسیار سودآور خواهند بود. با این حال ، به دلایلی ، آنها قادر نخواهند بود کالا را به موقع تحویل دهند. دانش آموزانی که تحصیل می کنند ، نمی توانند وقت کافی را برای تحصیل اختصاص دهند ، زیرا توسط چیزهای بی اهمیت حواسشان پرت خواهد شد. این تأثیر منفی بر عملکرد آنها خواهد گذاشت. افراد دیابتی باید از دستورالعملهای رژیمی که به آنها داده می شود پیروی کنند. آنها همچنین باید مراقب سطح قند خود باشند.

 

طالع بینی متولدین مرداد :

به نظر نمی رسد این هفته برای زوج های متاهل بسیار مطلوب باشد. به شما توصیه می شود زمان و مکان کافی را به یکدیگر اختصاص دهید. ممکن است بخواهید مبلغ قابل توجهی را برای فعالیتهایی که باعث خوشبختی شما می شود ، خرج کنید. ثبات مالی شما ، در طول هفته ، کاملاً سنگین باقی خواهد ماند! افرادی که واردات و صادرات کالاها را انجام می دهند می توانند با یک شرکت مستقر در خارج از کشور معامله سودآوری داشته باشند. برای نهایی شدن این معامله ممکن است آنها را ملزم به سفر به خارج از کشور کند. اختلالات دستگاه گوارش این هفته یک ویژگی بارز است. از مصرف شام های سنگین در اواخر شب خودداری کنید. این باعث اختلال در ساعت بیولوژیکی شما خواهد شد.

 

طالع بینی متولدین شهریور :

اختلافات جزئی بین عقاید زوجین وجود خواهد داشت. با وجود سختی ها ، زوج های متاهل یک زمان عاشقانه خواهند داشت! امکان خرج کردن پول برای راضی کردن اعضای خانواده وجود دارد. این احتمال وجود دارد که مبلغ مشخصی را برای امور خیریه اهدا کنید. تجار و بازرگانان که در زمینه تولید محصولات صنعتی مشغول فعالیت هستند ، مشتاق گسترش فروش خود هستند. آنها می خواهند آمار فروش خود را افزایش دهند. کارمندان حقوق بگیر تمام تلاش خود را برای ارائه محصول با حداکثر کیفیت انجام می دهند. مهمترین چیز برای دانشجویانی که پس از فارغ التحصیلی تحصیل می کنند گوش دادن با دقت به اساتید و معلمان آنهاست. مشاوره ای که از طرف آنها داده می شود وزن آن در طلا خواهد بود! افراد میانسال باید مراقب باشند. هرگونه بیماری قدیمی که از آنها رنج می برد ، ممکن است دوباره باعث ناراحتی شود.

 

طالع بینی متولدین مهر :

مجردها پس از دریافت سیگنالهای عاشقانه از فردی با جنس مخالف ، هیجان زده می شوند. هر دو می خواهند این رابطه را به سطح بعدی برسانند. تأثیرات سیارات بسیار مطلوب است. چنین مشارکتی بسیار مثمر ثمر خواهد بود. مشاغل مرتبط با لوازم آرایشی ، اقلام لوکس و بهداشت زنان و محصولات زیبایی رونق خواهد یافت. بازرگانانی که با مواد شیمیایی صنعتی سر و کار دارند با موفقیت می توانند رقم فروش خود را افزایش دهند. این هفته برای دانشجویانی که قصد تحصیل به خارج از کشور را برای تحصیلات عالی دارند ، مطلوب نیست. برخی از موضوعات مرتبط با سفر ارائه می شود. به آنها توصیه می شود که صبور باشند. این حرکت مریخ به وضوح نشان می دهد که احتمال قوی مجروح شدن در قسمت بالای بدن وجود دارد. در این زمینه باید احتیاط لازم را انجام دهید.

بیشتر:  طالع بینی اسفند ماه 96

 

زوج های متاهل احتمالاً قصد دارند مدتی با كیفیت را با هم بگذرانند. آنها زمان خوبی را با هم سپری می کنند. هر لحظه که آنها با یکدیگر می گذرانند ، از سعادت عاشقانه سیراب می شوند. جریان درآمد منظم شما مختل نخواهد شد. با این حال ، شما در جستجوی راه های دیگر افزایش درآمد مالی خود هستید. بازرگانان باید به استقامت و سخت کوشی بپردازند. کسانی که با سازمان های دولتی یا نیمه دولتی سرو کار دارند ، می توانند در یک قرارداد بلند مدت که در آینده سودآور خواهد بود ، قرار دهند. دانش آموزان در کلاس توجه نمی کنند. انجام این کار مطمئناً تأثیرات نامطلوبی بر عملکرد آنها خواهد گذاشت. بررسی های منظم بدن توصیه می شود.

 

طالع بینی متولدین آذر :

برخی از مسائل در مورد بزرگان خانواده احتمال مشخصی وجود دارد که باعث ناراحتی شما خواهد شد. با آنها بحث و گفتگوی بیهوده نکنید و آنها راضی نگه دارید. برای رسیدن به موفقیت به کارهای سخت زیادی نیاز خواهید داشت. شما باید چالش های پیش رو را بپذیرید. از انجام یا تلاش چیز جدید خودداری نکنید. ما به بازرگانان توصیه می کنیم که پایدار و صبور باشند. آنها نباید ناامید شوند و نه در هر شرایطی صبر و شکیبایی خود را از دست بدهند! کارمندان شاغل در کار بسیار مؤثر عمل می کنند. آنها پیشرفت تشویقی خواهند داشت. از درد در مفاصل بدن خود دچار مشکل خواهید شد. هر روز گرفتن مسکن ها وضعیت را بدتر می کند. توصیه می کنیم هرچه سریعتر به پزشک ارتوپدی مراجعه کنید.

 

طالع بینی متولدین دی :

مجردها در یک رابطه بسیار مشتاق خواهند بود که شادی های یک رابطه را تجربه کنند. با این حال ، آنها تصمیم می گیرند قبل از لذت بردن، در اولین فرصت ممکن ازدواج کنند. کارمندان حقوق بگیر نسبت به موقعیت خود در شرکت احساس امنیت می کنند. آنها قادر به عملکرد بسیار خوبی خواهند بود و کلیه وظایف محوله را در زمان مقرر ارسال می کنند. در هنگام رسیدگی به امور مالی ، باید بسیار محتاط باشید. برای افزایش جریان مالی خود باید بسیار سخت کار کنید. احتمال مشخصی برای تحمل هزینه های مختلف داخلی وجود دارد. دانش آموزانی که تحصیلات تکمیلی را دنبال می کنند ، می توانند بسیار مؤثر یاد بگیرند.

بیشتر:  فال هفتگی از 23 آذر تا 29 آذر 98

 

طالع بینی متولدین بهمن :

احتمال مشخصی از سوء تفاهم ها با شخصی که در آن نزدیکی دارید وجود دارد. سعی کنید اختلافات را به طور دوستانه برطرف کنید. هدف از حفظ آرامش و هماهنگی در خانواده است.  به نظر می رسد چنین پیشنهادهایی در نگاه اول بسیار پر سود است ، اما بی وقفه به یک فاجعه ختم می شود. بازرگانان از رقابت سخت در منطقه فروش خود نگران خواهند شد. دانش آموزانی که فارغ التحصیل رشته های علوم یا فن آوری اطلاعات هستند ، می توانند مانند گذشته در مطالعات خود متمرکز شوند! آنها همچنین در طول کلاس بسیار مراقب خواهند ماند. در طول این هفته از هرگونه عفونت ویروسی یا بیماریهای فصلی که با شما روبرو هستند ، مراقب باشید. تمام اقدامات احتیاطی را در این رابطه انجام دهید. بلافاصله در صورت بروز هرگونه علائم به پزشک مراجعه کنید.

 

طالع بینی متولدین اسفند :

با همسرتان صبور باشید. با نزدیک شدن آخر هفته ، همسرتان متوجه اشتباهاتی خواهد شد که می خواهد روش ها را اصلاح کند! برای یک زمان زیبا و عاشقانه با هم آماده شوید! شما از دریافت فرصت های خارق العاده برای کسب درآمد کاملاً شیفته خود خواهید شد! احتمال مشخص افزایش هزینه های عادت شخصی شما وجود دارد. سعی کنید هزینه های ناخواسته را کنترل کنید. بازرگانان برای اینکه قدمی بالاتر از رقبا باشند ، باید حاشیه سود خود را کاهش دهند. پیشرفت دانش آموزانی که سال گذشته فارغ التحصیلی را دنبال می کنند بسیار رضایت بخش خواهد بود. آنها قادر به یادگیری و حفظ کردن بسیار مؤثر خواهند بود. در نتیجه ، آنها در امتحانات از نمرات عالی برخوردار می شوند. موضوعات مربوط به سلامتی شما خیلی روشن نیستند. احتمال مشخصی برای مواجهه با برخی از مشکلات بهداشتی وجود دارد. ما به شما توصیه می کنیم در صورت بروز هرگونه علامت ناراحتی ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

منبع: بیتوته

نوشته فال و طالع بینی هفتگی 1 تا 7 شهریور 99 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

فال ماهانه شهریور ماه 99

فال و طالع بینی شهریور ماه 1399 فال ماهانه متولدین فروردین: این ممکن است ماه …