موس مو چیست؟(+ روش استفاده از موس مو)

موس مو ,موس مو چیست ,موس چیست,طرز استفاده از موس مو

موس مو

موس مو، یکی از محصولات مربوط به زیبایی موهاست که حالتی شبیه به فوم دارد. موس مو یک محصول جادویی است که هر فردی میتواند از آن استفاه کند و موهایی زیباتر و جذاب تر داشته باشد. موس مو یکی از بهترین حالت دهنده ها و حجم دهنده های مو است که موها را از وز بودن، خشکی، کم حجمی و بی حالتی نجات میدهد.

موس مو چیست؟

هر کدام از حالت دهنده های مو، خصوصیت هایی دارند که باتوجه به نوع کاربرد و آرایشی که قرار است انجام شود، انتخاب می شوند. یکی از بهترین حالت دهنده های مو، موس مو است. موس مو به علت خصوصیت های خاصی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته و طرفداران زيادي دارد. موس مو در کنار کاربرد اصلی خود که حالت دادن به مو است چند خصوصیت ديگر دارد که سبب شده از حالت دهنده های ديگر متمایز شود:

موس مو ,موس مو چیست ,موس چیست,طرز استفاده از موس مو

کاربرد موس مو

حجم دهنده

پس از حالت دادن به مو دومین خصوصیت و شهرت موس مو، حجم دادن به مو است. موس مو حجمی زیبا و طبیعی را در مو ایجاد می کند. به همین علت موس مو برای افرادی است که موهای نازک و کم پشتی دارند مورد بسیار مناسبی است.

بیشتر:  راهنمای خرید کلاه گیس مناسب فرم صورتتان

برّاق کننده

استفاده از موس مو حالت درخشندگی در تارهای مو ایجاد کرده و در نتیجه مو ظاهری سالم و طبیعی پیدا می کند. این خصوصیت برای پوشاندن نواقصی چون کدر شدن ساقه مو بر اثر دکلره و عواملی ديگر بسیار مؤثر خواهد بود.

ساختار سبک

موس مو به صورت فوم تولید شده و برعکس ژل مو ساختاری بسیار سبک دارد. چنانچه به علت چرب بودن موی خویش ترجیح می دهید از ژل استفاده نکنید، موس مو برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

موس مو ,موس مو چیست ,موس چیست,طرز استفاده از موس مو

موس مو چیست

خشک شدن سریع

به دلیل نوع مواد بکار رفته در ترکیبات این محصول، موس مو خيلي سریع خشک شده و حالت دلخواه را در موهای شما ایجاد می کند. این خصوصیت سبب بالا رفتن سرعت آرایش کردن مو می شود.

از بین بردن حالت وز مو

بعد از استفاده از موس مو، موهایتان ظاهری بسیار صاف و زیبا بخود خواهد گرفت و به هیچ وجه با وز شدن مو روبرو نخواهید شد. علاوه‌براین موس مو حالت چسبندگی ژل مو و خشکی اسپری مو را ایجاد نخواهد کرد.

بیشتر:  4 روش قرینه سازی لب ها

براق شدن موها

موس مو خاصیت برّاق کنندگی مو را هم دارد به اینصورت که اگر موهای کدر و مات دارید می توانید به موهایتان موس مو بزنید و آنها را برّاق و خشان کنید.

موس مو ,موس مو چیست ,موس چیست,طرز استفاده از موس مو

روش استفاده از موس مو

شیوه استفاده از موس مو

برای استفاده از موس مو نخستین کاری که باید انجام دهید این است که موها را بشویید و با يک پارچه نخی آب اضافه موها را بگیرید تنها توجه کنید که نباید موها کاملاً خشک باشند بلکه باید قدری رطوبت داشته باشند، آنگاه موها را شانه کنید و موس مو را به حالت چنگ زدن به موهایتان بزنید. پس از زدن موس مو ديگر نباید به موها دست بزنید تا کاملاً خشک شوند، پس از خشک شدن موها از زیبایی آنها شگفت زده خواهید شد.

انتخاب مـوس بر اساس نوع مو

موی کم حجم :موس را برای حجم دادن و حالت دادن به ریشه مو بزنید.

موی چرب:پیش از استفاده دوش بگیرید. پیش از حمام کردن اجازه دهید شامپو در مو بنشیند.

بیشتر:  طرز تهیه کرم سفید‌کننده پوست خانگی

موی فر، زبر یا پرپشت: مقدار کمی روی کف دست زده و جهت نرم کردن مو استفاده کنید و هرگونه وزی را کنترل کنید.

موی خشک و یا نرم: موس مو حالت دهنده با قدرت نگهداری بالا استفاده کنید.

موس مو ,موس مو چیست ,موس چیست,طرز استفاده از موس مو

انواع موس مو

انواع موس مو

موس ها برای مقاصد مختلفی طراحی و ساخته شده كه طبقه بندی آن به وسیله تولید كننده و سازنده آن انجام می گردد به عنوان مثال موس ها یا همان فوم های شركت های مختلف به صورت زیر طبقه بندی شده است:

نگهدارنده نرمال:مناسب موهای خشک و اسیب دیده

نگهدارنده قوی:مناسب فصل های سرد

نگهدارنده فوق العاده قوی:مناسب فصل های سرد و روزهای طوفانی می باشد

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

رفع لاغری صورت با ماسک های خانگی

ماسک چاق کننده صورت ماسک های خانگی فوق العاده برای چاقی صورت انواع ماسک چاق …