چرا اینستاگرام امیر تتلو بسته شد؟ + واکنش تتلو به بسته شدن اینستاگرامش

چرا اینستاگرام امیر تتلو بسته شد؟ 

شرکت اینستاگرام اعلام کرده که امیر تتلو دیگر حق ندارد دراین شبکه اجتماعی اکانت کاربری داشته باشد. در حال حاضر دوستان و فن پیج هاي امیر تتلو اخبار وی را پوشش می دهند و اینستاگرام دوباره اعلام کرده که درصورت تخلف فن پیج های وی را هم خواهد بست. در ادامه با سایت روبکا همراه ما باشید.

 

چرا اینستاگرام پیج تتلو را بست؟

اینستاگرام، دوباره اکانت امیرحسین مقصودلو مشهور به تتلو را بست. این‌بار هم صحبت‌هاي جنسیت‌زده و مستهجن تتلو بود کـه واکنش و اعتراض بسیار زیادی را در پی داشت ودر نهایت اعتراض‌ها منجر بـه واکنش اینستاگرام شد. در روز‌هاي گذشته این خواننده جنجالی در چند استوری نوشت کـه قصد دارد «حرمسرای پادشاه» راه ‌اندازی کند و از دختران ۱۵ تا ۲۰ ساله خواست که به «حرمسرای» او بیایند.

1588086303 robeka.ir چرا اینستاگرام امیر تتلو بسته شد؟ + واکنش تتلو به بسته شدن اینستاگرامش

خبر‌ها حاکی ازآن اسـت کـه روزنامه‌نگاران و فعالان مدنی ساکن در ترکیه، پیگیری‌هاي حقوقی علیه وی را در دست اقدام دارند. یک روزنامه ‌نگار مشهور ترک نیز در توییتی از پلیس امنیت ترکیه خواسته اسـت کـه با این خواننده برخورد کند. این دومین‌بار اسـت کـه اکانت او بنا بر گزارش‌هاي مردمی و بـه صورت رسمی مسدود میشود. مهر ماه ۹۸ نیز پس از انتشار گزارشذر‌هایي درباره انتشار محتوای مستهجن، اکانت او بسته شد.

 

ماجرای بسته شدن اینستاگرام تتلو از کجا شروع شد؟

آزاده، همسر هیچ کس خواننده رپ مشهور ایرانی، پیج اینستاگرامی تتلو را بابت تمایل نشان‌دادن بـه رابطه‌ج نسی با دختران زیر سن قانونی، بـه اینستاگرام ریپورت کرده، و کارزار ریپورت وی را کلید زد. این موضوع بـه قدری گسترده شد کـه کمپانی اینستاگرام تتلو را برای همیشه از حضور دراین شبکه محروم و بایکوت کرد.

 

واکنش امیر تتلو به بسته شدن پیج اینستاگرامش

تتلو دریک لایو اینستاگرامی نسبت بـه بسته شدن پیج خود واکنش نشان داد و گفت: بنده گفتم کسایی کـه می خوان منو ببینن، بیان منو ببینن! بـه مـن انرژی بدن، زیر 18 ساله ها هم با اجازه پدر و مادر بیان! این کاریه کـه شـما با جوونا کردید! چرا تا پیج مـن بـه بالای 4 میلیون می رسد شـما احساس ترس می کنید؟

بیشتر:  7 عامل مهم در رشد شرکت‌های سئو

1588086312 robeka.ir چرا اینستاگرام امیر تتلو بسته شد؟ + واکنش تتلو به بسته شدن اینستاگرامش

چون مـن ایرانیم و هوادار دارم می‌ترسید؟ مـن کودک آزارم؟ همین حرف ها را راجع بـه پدر آرات هم زدید! برا بچش وقت میذاره می گید کودک آزاره! تتلو شبکه بی بی سی را یک خائن دانست و گفت: از بی بی سی بابت تهمت‌هایي کـه زده شکایت میکند. او هم چنین گفت: شـما یک بار راجع بـه کودک ‌هاي کار پست گذاشتید، مـن آهنگش را ساختم… شـما حسود هستید!

 

امیر تتلو عاشق حاشیه است

پیش‌تر هم امیر مقصودلو بـه واسطه دستگیری در ایران، حساب خودرا در اینستاگرام تعطیل کرده بود. تتلو از جمله افرادی اسـت کـه در تمامی این سالها با ایجاد حاشیه توانسته اسـت در صدر اخبار قرار بگیرد. در واقع کسب ‌و کار او در ایجاد حاشیه اسـت و علاوه ‌بر محتوای ترانه ‌هایش، پست‌ها و ویدئو‌هاي جنجال ‌برانگیزی در شبکه‌هاي اجتماعی منتشر می کرد.

1588086316 robeka.ir چرا اینستاگرام امیر تتلو بسته شد؟ + واکنش تتلو به بسته شدن اینستاگرامش

بدلیل استفاده از مواد روان گردان، تعادل روحی و روانی خودرا از دست داده. لایو او با سلبریتی ‌هاي زرد اینستاگرامی نزدیک بـه ۷۰۰ هزار بیننده بخود می بیند. او دست بـه هر کاری کـه می زند، حاشیه می‌آفریند.

 

حمله امیر تتلو به افراد مشهور و جوسازی

در هفته‌هاي گذشته، پای آرات، کودک ورزشکار ایرانی هم بـه لایو تتلو باز شده. او کـه زیر نظر پدرش ورزش می کند، باعث اصلی توهین‌ها بـه علی کریمی توسط تتلو شد. در لایوی کـه بنظر می رسد صحبت‌هاي آن از پیش هماهنگ شده بود، پدر آرات از بی‌توجهی کریمی نسبت بـه فرزندش گلایه کرد، چیزی کـه گویا تتلو را هم اذيت می‌داد.

1588086320 robeka.ir چرا اینستاگرام امیر تتلو بسته شد؟ + واکنش تتلو به بسته شدن اینستاگرامش

همین باعث حمله کاربران بـه کریمی و هم چنین توهین‌هاي مستهجن و مداوم تتلو بـه این بازیکن فوتبال شد. مطابق نظرات کاربران، تمام این جنگ‌ها جنگی زرگری اسـت و دعوای تتلو با خواننده‌ها، قمارباز‌ها و حتی لایوهایش برای کسب درآمد در مقیاس بزرگ‌تری اسـت.

بیشتر:  کاربردهای پوست موز

 

امیر تتلو می داند چگونه مخاطب جذب کند

دستگیری در ایران، توهین بـه بازجو، فرار از کشور، توهین بـه خانواده آتنا، دختر کشته‌شده پارس‌ آبادی، توهین بـه همکارانش در حوزه موسیقی، ارتباط با قمارباز‌هاي مشهور اینستاگرامی، توهین بـه بخش عمده‌اي از چهره‌هاي سرشناس ایرانی و صدالبته توهین‌هاي جنسیتی و استوری‌هاي ضدزن امیر مقصودلو هرگز باعث طردشدن او نشده اسـت.

1588086323 robeka.ir چرا اینستاگرام امیر تتلو بسته شد؟ + واکنش تتلو به بسته شدن اینستاگرامش

طرفداران او کـه عمدتا نوجوانان هستند، بـه طرز عجیبی بـه سمت او گرایش دارند. هنجارشکنی‌هاي تتلو، استایل عجیب‌وغریبش و هم چنین افسارگسیختگی او و البته هوشش در پیدا کردن مخاطب باعث می شود کـه بتواند بعد از هرباری کـه بـه هر دلیلی صفحه ‌اش مسدود میشود، در زمانی هرچند اندک بـه فالوئر‌هاي میلیونی دست پیدا کند.

 

خرج امیر تتلو بر دوش هوادارانش است

آرمین ۲۸ ساله یکی از طرفداران امیر تتلوست. او در شهرک غرب تهران نمایشگاه خودرو دارد و زمانی بـه امیر مقصودلو نزدیک بوده. آرمین می گوید زمانی کـه تتلو در ایران بود، این طرفدارانش بودند کـه خرج زندگی وی را فراهم میکردند. او میگوید: «امیر تتلو تنها موسیقی خودش را گوش می کند، ساعت خواب و زندگی‌اش تقریباً شبانه اسـت و بـه صورت مداوم ورزش میکند.

1588086328 robeka.ir چرا اینستاگرام امیر تتلو بسته شد؟ + واکنش تتلو به بسته شدن اینستاگرامش

مـن و برادرم بسیار وی را دوست داشتیم و بـه او یک خودرو هدیه دادیم. یک اتومبیل کوپه کـه آن زمان قیمتش بسیار بالا بود. تتلو ۴۸ ساعت بعد پیش مـا آمد و گفت خودرو شاسی‌بلندی میـــخواهد کـه قیمتش از خودرو اهدایی مـا کمتر بود، دلیلش را پرسیدیم و گفت، چون می خواهد همه ی رفقایش در خودرو جا شوند! او واقعا فکر میکند فرد انتخاب‌شده‌اي اسـت ودر باور خودش ابرقهرمان اسـت.

 

با همـه این ها نمیشود منکر جذابیتش شد. بااستعداد اسـت و همه ی این ها می تواند باعث شود کـه مـا دوستش داشته باشیم. او هر چیزی کـه بخواهد، هوادارانش برایش فراهم میکنند. تنظیم آهنگ‌هایش، تهیه پوستر، خرج روزانه زندگی در ترکیه، هزینه دراگ‌هایي کـه مصرف میکند، همه ی این ها توسط هوادارانش فراهم میشود و خودش هم مشکلی ندارد کـه این ها را بگوید.

بیشتر:  فال هفتگی از 21 دی تا 27 دی 98

1588086332 robeka.ir چرا اینستاگرام امیر تتلو بسته شد؟ + واکنش تتلو به بسته شدن اینستاگرامش

او میگوید، چون آهنگ بـه طرفدارانش آهنگ میدهد و انها با موزیکش فاز می گیرند بـه او مدیون هستند و این ها را دوست دارانش باور می کنند. در استوری ‌هایش هر چیزی راکه بخواهد اعلام می کند. می گوید برای موزیکم کاور بسازید، در کمتر از ۲۴ ساعت هزاران کاور بـه دستش می رسد، پول بخواهد، هر چیزی بخواهد، هوادارانش بـه او می دهند. شـما فکر میکنید بستن اکانت او فایده دارد…

 

وجود امیر تتلو برای نوجوانان خطرناک است !

اما آن چیزی کـه حائز اهمیت اسـت، کاربرانی هستند کـه باوجود همه ی این معضلات اخلاقی، دنبال‌کننده او هستند. هم اکنون کافی اسـت در صفحات ستاره‌هایي کـه وی را قضاوت کرده‌اند چرخی بزنید، نظرات کاربران آن‌ها در اختیار نزدیکان امیر مقصودلو اسـت. مرد جوانی کـه بنظر می رسد نیاز بـه روان‌درمانگری دارد.

1588086341 robeka.ir چرا اینستاگرام امیر تتلو بسته شد؟ + واکنش تتلو به بسته شدن اینستاگرامش

اما کسی از دوستانش هرگز حاضر نبوده قدمی برای درمان کسیکه استعدادش انکارناپذیر اسـت بردارد. نان آن‌ها در هنجار شکنی‌ هاي مرد جوانی اسـت کـه بعلت کاریزماتیک ‌بودنش در بین جوانان می‌توانست قدم ‌هاي مثبتی بردارد. اما حالا افیون خطرناکی برای نوجوانانی اسـت کـه می خواهند بی‌پروا بودن و آزادبودن رابه روش او تجربه کنند.

 

گردآوری مطلب : بخش اخبار گوناگون و مطالب گوناگون روبکا

 

منبع: پارس ناز

نوشته چرا اینستاگرام امیر تتلو بسته شد؟ + واکنش تتلو به بسته شدن اینستاگرامش اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

مدل های ترند ۲۰۲۲ کیف و کفش

تفاوت مد و ترند در این است که مد برای همه آشناست و به عموم …