کرم دی دی چیست و چه فوایدی دارد؟

کرم دی دی, کرم دی دی چیست, کرم‌های همه‌کاره دی دی

کرم دی دی چیست

درباره کرم دی دی چه میدانید؟

کرم‌های همه‌کاره دی دی بسیار دوست داشتنی هستند که هواداران زیادی در کل دنیا دارند. این کرم‌ها به جز خواص درمانی، با قدرت پوشانندگی بالا، احتیاج شما را به کرم‌های گوناگون رفع می‌کنند و از این نظر با صرفه هستند. کرم های دی دی برای انواع پوست چرب تا مختلط بسیار کاربردی هستند و می‌توانید با خیال راحت مصرف کنید.

دقت داشته باشید که رطوبت DD کرم برای پوست‌های چرب کافی است. ولی امکان دارد که پوست‌های خشک به یک لایه مرطوب‌کننده جدا هم احتیاج داشته باشند تا کرم به خوبی روی پوست صورت بنشیند.

DD کرم چیست؟

DD مخفف Dynamic Do-All یا daily defense می باشد، DD کرم ها محصولات چند کاره ای هستند که پوشانندگی بهتری نسبت به بی‌بی کرم (BB کرم) ها و ویژگی های بیشتری نسبت به CC کرم ها برای پوست دارند، DD کرم ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند، بنابراین با به وجود آوردن یک لایه محافظ طبیعی روی پوست مانع سرایت عوامل مخرب محیطی و آسیب های رادیکال های آزاد به پوست می شوند، آنچه DD کرم ها را تا این حد دوست داشتنی کرده توانایی آن ها در محافظت از پوست در برابر اشعه مضر UV و آلودگی است، در واقع این دسته از محصولات بهترین انتخاب برای اشخاصی هستند که در شهر های بزرگ صنعتی زندگی می کنند و یا تحت تابش نور مستقیم و شدید آفتاب قرار دارند.

بیشتر:  موم دائم چیست؟

DD کرم یک کرم عالی از ترکیب خواص BB و CC  کرم ها می باشد که بیشتر بر خاصیت ضد پیری (Anti Aging) تمرکز دارد. با استفاده همیشگی DD کرم، چروک ها کم کم برطرف شده و با گذشت زمان رنگ چهره بهتر شده و زردی و سردی پوست از بین می رود.

کرم دی دی, کرم دی دی چیست, کرم‌های همه‌کاره دی دی

کرم‌های همه‌کاره دی دی

مزایای کرم دی دی

خاصیت ضدآفتابی

خواص ضدآفتابی کرم های دی دی هم بسیار معروف است. ولی به طور کلی چنانچه به دنبال یک ضدآفتاب بسیار قدرتمند هستید، بهتر است کرم ضدآفتاب جداگانه خریداری کنید.

قدرت پوشانندگی بالا

کرم‌های DD برای کسانی که قدرت پوشانندگی بالا می‌خواهند بسیار مناسب است. یک لایه نازک از این کرم‌ها می‌تواند عیب ها و لک‌های صورت را کاملا از بین ببرد. کرم دی دی خواص چند برابری نسبت به کرم‌پودرهای قوی دارد.

حس سبکی

با استفاده از کرم های DD با گذشت چند ساعت احساس خستگی و ناراحتی در پوستتان حس نخواهید کرد و حس سبکی بیشتری می کنید.

کاهش چین و چروک

کرم های DD با دارابودن سیلیکون سبب کاهش عمق چروک ها و برطرف کردن آنها می شوند و با گذشت زمان خاصیت ارتجاعی پوست را زیاد می کند.

روشن کننده و مرطوب کننده

دی دی کرم، تنها یک کرم آرایشی نیست، بلکه به علت ترکیبات موثر خود، خاصیت ضدچروک، ضدپیری و روشن‌کنندگی پوست را نیز دارد.

فرمولاسیون فاقد الکل

فرمولاسیون این محصول بدون الکل، پارابن و تالک می باشد و بیشتر بر خاصیت Anti Aging یا ضد پیری و محافظت روزانه در برابر عوامل محیطی اثر گذار بر پوست تمرکز دارد.

بیشتر:  رژلب را نخورید (+ روش تشخیص رژلب بدون سرب)

با صرفه است

کرم های DD با صرفه هستند زیرا چند منظوره اند و احتیاج شما را به کرم های گوناگون رفع می کنند.

کرم دی دی, کرم دی دی چیست, کرم‌های همه‌کاره دی دی

مزایای کرم دی دی

مشخصات کرم محافظتی روزانه DD خوب (سفید کننده بدن)

“پویا و همه کاره” این معنی لغوی عبارت انگلیسی Dynamic Do-All که به اختصار DD نامیده میشود می باشد. خود به تنهایی بیانگر همه چیز است کرم دی دی که جدیدترین نسل کرم های الفبایی تولید شده لابراتورهای آرایشی و بهداشتی جهان است بدون تردید یک پوشش کرم بی رغیب است که در حال حاضر تنها کمپانی های شماره یک جهان قادر به تولید و عرضه آنها هستند و از این رو دارای قیمت بالاتری از دو مورد بالا می باشد.

DD کرم هر آنچه در کرم BB و کرم CC گفته شد را عرضه می کند یعنی تمام خاصیت و ویژگی دو محصول قبلی در آن پیدا میشود. تمرکز تولید کننده ها در این نوع بیشتر بر توان ضد پیری و رفع چین و چروک های صورت است به طوری که نه تنها به صورت کوتاه مدت که بلکه توان بازسازی و درمان خطوط صورت و برگرداندن رنگ و شادابی طبیعی پوست را در بلند مدت دارا می باشد.

کرم دی دی, کرم دی دی چیست, کرم‌های همه‌کاره دی دی

کرم دی دی

دی دی کرم بیشتر برای چه افرادی مناسب خواهد بود؟

پوست های بالغ و افرادی که خواهان پوشانندگی بالا در کرم هستند، این کرم برایشان بهترین مورد خواهد بود. دی دی کرم ها خواص چند برابری نسبت به کرم پودر های قدرتمند عرضه می کنند.

بیشتر:  ریمل رنگی چیست و چگونه استفاده می شود؟

بنابراین با یک لایه ی نازک از این کرم به سادگی لک ها و عیب های رنگی پوستتان پوشانده می شود و دیگر احتیاجی به استفاده چند لایه از کرم های مختلف نخواهید داشت. به این صورت در پوستتان حس سبکی بیشتری کرده و با گذشت چند ساعت به شما حس خستگی و ناراحتی نمی دهد.

چه نوع پوست هایی می توانند از دی دی کرم ها استفاده کنند؟

دی دی کرم ها و همینطور همه ی کرم های الفبایی از جمله بی بی و سی سی برای همه ی انواع پوست مناسب بوده و احتیاج همه را برطرف خواهند کرد.

اگر شما پوست چربی دارید بهتر است دی دی کرم را به تنهایی استفاده کنید ولی اگر پوست صورت شما خشک بوده و رطوبت دی دی کرم برایتان هم چنان کم است میتوانید از یک لایه مرطوب کننده زیر این کرم استفاده کنید. ولی این کرم برای همه افراد مخصوصا افراد با پوست چرب و مختلط عالی خواهد بود.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

رفع لاغری صورت با ماسک های خانگی

ماسک چاق کننده صورت ماسک های خانگی فوق العاده برای چاقی صورت انواع ماسک چاق …