فال روز پنج شنبه 24 مهر 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز پنج شنبه 24 مهر 1399

 

فال روز پنج شنبه 24 مهر 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: عطارد به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران بازگشته است و حتی اگر تا آخر شب هم هیچ اتفاقی نیفتد، ولی ناراحتی‌ها و سوء تفاهمات كم‌كم رفع می‌شوند. تغییر دادن نوع روابطتان و ایجاد كردن فضایی فعال و پرجنب و جوش با كمك ابراز كردن ایده‌هایتان كار خوبی است، اما تنها ابراز كردن دیدگاه‌هایتان برای این كار كافی نیست. شما همچنین باید با اشتیاق به حرف‌های افراد دیگری كه می‌خواهند اوضاع را روبراه كنند گوش بدهید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: اگر شما در طول چند هفته گذشته با بیماری و یا درد جسمانی دست و پنجه نرم می‌كردید، امروز بالاخره حالتان رو به بهبودی می‌رود. شما از شرایط فعلی خود خسته شده‌اید و فكر می‌كنید به اندازه كافی به اطلاعات خود افزوده‌اید و اكنون فقط باید چیزهایی كه آموخته‌اید را در محیط كارتان استفاده كنید. فراموش نكنید كارهای معمولی كه امروز انجام می‌دهید زمینه ساز موفقیتتان در آینده هستند.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: سیاره فرمانروای شما یعنی عطارد امروز مسیرش را عوض می‌كند و دنیای شما را نیز از این رو به آن رو می‌كند! باوجود اینكه ممكن است موقعیت شما در مذاكره‌ای حساس دستخوش تغییراتی اجباری شود، ولی ظاهراً همه چیز روندی آرام را طی می‌كند. پس شما هم عجله نكنید، وگرنه ناامید خواهید شد. سخنان خصمانه خود را برای بعد نگه دارید! الان بهترین كار این است كه تلاش كنید هر دو جنبه یك مشكل را خوب بفهمید.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: شما درحال حاضر خیلی بی خیال و آسان گیر هستید، اما ناگهان احساسات قدرتمندی كه شما اصلا نمی‌خواهید ظاهر شوند احاطه تان می‌كنند. شما اعتقاد دارید كه اگر احساسات خود را مخفی كنید بهتر می‌توانید اوضاع را مدریت كنید، ولی دوستان‌تان قادرند پشت این ظاهر آرام و خونسرد شما را ببینند. پس با مخفی كردن احساسات‌تان انرژی خود را تلف نكنید. مهربان و دلسوز بودن بهتان كمك می‌كند كه بدون اینكه به كسی صدمه بزنید صداقت نیز داشته باشید.
فال روزانه مرداد

بیشتر:  فال روزانه سه شنبه 12 آذر 1398

فال روز متولدین مرداد: شما فكر می‌كنید كه می‌دانید چه چیزی برای افراد دیگر بهترین است و البته شاید واقعاً اینگونه باشد. شما می‌توانید مثل كوه‌های جبل الطارق پشت كسانی كه شرایط سختی را می‌گذارنند بایستید. اما این قدرت شما مشكلات خاص خودش را نیز دارد، چرا كه راهی آسان به اطرافیان‌تان یاد می‌دهید كه هر موقع به مشكلی برخوردند فقط روی حمایت شما حساب كنند. ولی تا موقعی كه خودتان توی مخمصه نیفتاده‌اید پشتیبانی كردن از دیگران اشكالی ندارد.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: امروز عطارد سیاره بخت شما سیر قهقهرایی‌اش را در دومین خانه تان یعنی خانه پول و مادیات به پایان می‌رساند. اگر شما اوضاع مالی خود را با موفقیت‌های محدود مدیریت كرده باشید، الان شانس تغییر دادن بخت خود را دارید. برای اهداف مالی خود تصمیم گیری كنید و بعد تا چند روز آینده برنامه‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید. نیازی به اقدامات شدید و وسیع نیست؛ داشتن رفتاری با ثبات و متعادل در حین پول خرج كردن كافی است تا بتوانید پولتان را برای مواقعی كه واقعاً بهش نیاز دارید پس انداز كنید.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: شما دلتان نمی‌خواهد با هیچ گونه مشكل احساسی روبرو بشوید، ولی احساسات شما ناگهان چنان رشد پیدا می‌كنند كه چاره‌ای برایتان باقی نمی‌ماند مگر اینكه با درگیر كردن خودتان به این مرحله از رشد درونی اهمیت بدهید. اگر رك گویی شما باعث می‌شود افراد دیگر با عصبانیت عكس العمل نشان دهند، انتخاب اینكه این كار را به روز دیگری موكول كنید یا نه با خودتان است.
فال روزانه آبان

بیشتر:  فال روز چهارشنبه 21 خرداد 1399

فال روز متولدین آبان: شما امروز زیاد دوست ندارید به دنبال زمینه‌های مشترك بین خودتان با دوست و یا نامزدتان باشید، حتی اگر این كار درنهایت به ساده تر شدن زندگی تان كمك كند. عجیب اینكه شما اعتقاد دارید بیشتر از افراد دیگر خودتان را توی زحمت انداخته‌اید و آنها در این جور مواقع زیاد توجه نمی‌كنند. فراموش نكنید این ناراحتی‌ها اصلا ارزش فكر كردن را هم ندارند. تنها چیزی كه اهمیت دارد سالم و مثبت بودن روابطتتان است.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: شما می‌خواهید در برنامه‌های همیشگی و روزانه تان مثل رژیم غذایی، تمرینات ورزشی و خواب ثبات و پایداری بیشتری داشته باشید. اما این روزها با اینكه بیشتر از گذشته به خودتان سخت گرفته‌اید باز هم خیلی به مشكل برخورده‌اید. اگر به جای سخت گیری و چسبیدن به واقعیت كمی ‌راحت تر و خونسرد باشید مطمئناً اوضاع بهتر خواهد شد. یادتان باشد فردا هم روز خداست!!
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: اگر شما تازگی‌ها فكرتان را در مورد حساسیت‌های بیش از حد در محل كار تغییر داده‌اید، ولی اشتباه نكرده و فكر نكنید كه جواب نهایی را پیدا كرده‌اید. عطارد در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی مسیرش را تغییر داده است و این می‌تواند زمینه ساز مشكلات دیگری باشد. به جای اینكه تظاهر كنید می‌دانید چه چیزی برایتان بهتر است، به دیگران اطلاع بدهید كه هنوز درحال توسعه دادن برنامه‌های خود هستید.
فال روزانه بهمن

بیشتر:  فال روز جمعه 2 اسفند 1398

فال روز متولدین بهمن: برنامه ریزی كردن برای یك مسافرت درست و حسابی كار راحتی است، ولی شما همین الان احساس كرده‌اید ایده‌های قدیمی‌تان به درد نمی‌خورند! شاید شما وظیفه دارید قبل از اینكه دنبال هواخوری وگردش كردن باشید به كارهای خانه رسیدگی كنید. یا شاید هم احساس می‌كنید الان وقت مناسبی برای مسافرت رفتن نیست. به هر حال فرقی نمی‌كند دلیلتان چه باشد، فقط در تصمیم گیری عجله نكنید، برای اینكه درچند روز آینده ایده‌های خیلی بهتری به ذهنتان می‌رسد.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: امروز بخشی از روابط دوستانه صمیمانه تان برای شما روشن‌تر و شفاف‌تر می‌شوند كه می‌تواند دیدگاه‌هایتان را نیز تغییر دهد. اگر شما خیلی سریع به دیگران اطمینان می‌كنید، بهتان توصیه می‌كنیم برای خود مرزها و محدودیت‌هایی ایجاد كنید تا به مشكل برنخورید. شما كمی ‌هم مشكل مالی دارید و این موضوع قدری آشفته‌تان كرده است. پس هنوز هم بهترین كار این است كه در مورد چیزهایی كه اذیتتان می‌كند صحبت كرده و زمانی را به فكر كردن اختصاص دهید كه بفهمید در مرحله بعدی چه كاری می‌خواهید كنید.

 

منبع: بیتوته

فال روز پنج شنبه 24 مهر 1399

مطلب پیشنهادی

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399 فال روز متولدین فروردین: شما آن چنان به …