فال روز چهارشنبه 30 مهر 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز چهارشنبه 30 مهر 1399

 

فال روز چهارشنبه 30 مهر 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: امروز ظاهرا بهترین ایده‌هایتان هم خوب از آب در نمی‌آید و شما از نظر روحی به مانع برمی‌خورید. اما این جایی که شما احساس سرخوردگی می‌کنید جهان واقعی نیست! شما حتی در رویاهایتان خیلی سرسخت و مصر هستید. به جای اینکه سعی کنید به زور به رویاهایتان جامه عمل بپوشانید، برای یکی از همکارانتان دلیل سرسختی خود را توضیح دهید. تغییرات شاید در همان لحظه اثر خودش را نشان ندهد، اما شما باید نتایج مثبت آن رادر عرض یک یا دو روز دیگر ببینید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز هر فعالیتی که به نظر شما تفریح و سرگرمی‌باشد، شاید اسباب زحمت و دردسر باشد! عجیب اینکه شما بیشتر از آنکه در جستجوی لذت باشید، حتی در تفریحاتی که به کارتان ربطی ندارد شرکت می‌کنید. اما اگر فقط قصد تحرک و فعالیت داشته باشید اتفاق بدی نخواهد افتاد. فقط به دوستانتان اجازه ندهید شما را مجبور به انجام دادن کاری بکنند که دوست ندارید. اگر شما زمانی را به خودتان اختصاص دهید آنها نیز شما را درک خواهند کرد.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: وقتی که دیگران برای شما فرصت‌هایی فراهم می‌آورند که انقدر خوب هستند که به نظر غیر واقعی می‌آیند (چرا که اغلب اوقات نیز اینگونه هست) شما استرس می‌گیرید. اما یک چیز واقعی است و آن هم این است که هیچ اتفاقی نمی‌افتد، مگر اینکه شما آن را باور کنید. اما حالا که عطارد یعنی سیاره بختتان مجبور است با بهرام مقتدر مبارزه کند، شما احساس می‌کنید تلاش‌هایتان بی نتیجه مانده است. پس حتما واجب است مشکلات را آشکار کنید، در این صورت می‌توانید یکی پس از دیگری آنها را حل کنید.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: امروز شما می‌توانید یک نمایش واقعی را اجرا کنید و دیگران هم واقعا تحت تاثیر قرار خواهند گرفت! به خصوص اگر وقت گذاشته و کارتان را درست انجام دهید. اما راه‌های میان بر به نتیجه نمی‌رسد؛ شما باید از اولین پله شروع کرده و هرکاری را قدم به قدم طبق دستور کارتان انجام دهید. اما نگران سرعت کار خود نباشید، چراکه هر کدام از مراحل بیشتر از تصور شما طول خواهد کشید.
فال روزانه مرداد

بیشتر:  فال روز جمعه 25 مهر 1399

فال روز متولدین مرداد: برای شما واقعا واجب است كه سریعا به دنبال پیدا کردن راه چاره‌ای برای حفظ کردن اعتماد به نفستان باشید. شما تا حدی اعتماد به نفستان را از دست داده اید که نمی‌توانید به راحتی در مورد کارهایی که انجام می‌دهید با افراد دیگر صحبت کنید. اما حالا فرصتی نصیبتان شده است که خودتان را نیز خوب بشناسید. پس امروز از کار زیاد و سخت نترسید. تغییرات به راحتی حاصل نمی‌شود، اما اگر از ته دل بخواهید تغییری را ایجاد کنید ارزشش بیشتر خواهد شد.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: سیاره بخت شما یعنی عطارد با بهرام سرشاخ شده است! عطارد سیاره باهوش پیام آوری است، و تمایلی ندارد که به خاطر بهرام از سرعتش بکاهد. باهمه این احوال مسلط شدن بر اختیارات بهرام امری غیر ممکن است. زور و اجبار وحشیانه شما را به جایی که می‌خواهید نمی‌رساند، همانطوری که سخنان هوشمندانه و وراجی نیز این کار را نمی‌کند! تنها سخنان صادقانه و بی ریا شما را برای پیشرفت و وارد شدن به مراحل بعدی آماده می‌کند.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: تمام روابط یپچیده‌اند، اما حالا رابطه شما با یک دوست یا همکار و یا شریک زندگی‌تان بیش از پیش پیچیده شده است. حالا که شما از اختلاف فاحش نظریات‌تان آگاه هستید می‌خواهید کنترل اوضاع را به دست بیاورید. سعی نکنید که امروز این مشکل را حل کنید، برای اینکه این کار منجر به مصیبت و بدبختی خواهد شد. در عوض با سادگی و تا جایی که امکان دارد به وضوح و روشنی مسیری که افکارتان از آنجا منشعب می‌شود را مشخص کرده و به سمت آن مسیر حرکت کنید.
فال روزانه آبان

بیشتر:  فال روز پنج شنبه 8 آبان 1399

فال روز متولدین آبان: شما هر وقت لازم باشد در افکار و ایده‌های جدی از همه پیشی می‌گیرید و بهتر عمل می‌کنید و شاید هم تنها کسی هستید که مشتاق درگیر شدن در بحث‌های پیچیده احساسی می‌باشید (وقتی که افراد دیگر اینگونه نیستند). اما خیلی به خودتان سخت نگیرید، وگرنه از مسیر درست منحرف می‌شوید. به جای اینکه تلاش کنید حتما خط سیر مستقیم و ثابتی را برای خود برگزینید، بدون تلاش برای کنترل کردن نتیجه کار، اجازه بدهید در مسیر خود پیچ وتاب و گردش داشته باشید.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: شما معمولا دوست ندارید جواب منفی از کسی بشنوید و الان مجبورید به فرد قدرتمندتری که روی شما کنترل دارد جواب پس بدهید. شما وسوسه شده‌اید با تظاهر کردن به اینکه بیشتر از آن چیزیکه در واقع هستید اطلاعات دارید جایگاهتان را حفظ کنید. متاسفانه این استراتژی سبب به وجود آمدن دردسرهای بیشتری می‌شود و اوضاع را بدتر می‌کند. پس با صداقت داشتن در همان مرحله اول سعی کنید زمان خود را ذخیره کنید.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: شما امروز فوق العاده سرسخت شده‌اید، چراکه می‌دانید زمان در حال سپری شدن است و می‌خواهید که تمام نقاط مبهم و سوءتفاهمات را رفع کنید. اما بعضی از چیزها را باید رها کرده و کاری بهشان نداشته باشید. شاید ترجیح می‌دهید که کارهایتان را الویت بندی کرده و طبق برنامه پیش روید. شما زیاد دلتان نمی‌خواهد برنامه هایتان را تغییر دهید، اما حالا آداپته شدن با شرایط شاید مرموزترین اسلحه شما باشد. کارهایی که در دراز مدت به نفعتان نیست را رها کنید و اجازه دهید هر استراتژی و ایده قدیمی‌که خوب عمل نمی‌کند از برنامه های شما یا هر فرد دیگری پاک شود.
فال روزانه بهمن

بیشتر:  فال روز شنبه 16 آذر 1398

فال روز متولدین بهمن: واکنش‌های شما نسبت به مشکلات مالی حالا شاید موثرترین نگرش و ایده شما باشد، اما در دراز مدت بهترین جواب را نخواهد داد. برای اینکه الان سفت کردن کمربندتان الزامی‌است! شما نمی‌توانید از پولی که ندارید استفاده کنید! و مشکل هم پیچیده تر می‌شود و نیازمند عملکردهای ترکیبی هم زمان است. شما باید با دیدگاه های شخصی و محرک‌های قوی در جایی که سرمایه گذاری کردن بهتر از پس انداز کردن پول است، مشکلات مالی خود را پیگیری کنید.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: تصمیم بزرگ و آخر شما شاید یه اندازه کافی به دیگران بفهماند که شما به شغلتان اهمیت می‌دهید، اما حتما باید کارهایی را که شروع کرده‌اید را نیز به نتیجه برسانید. این کار ممکن است تغییرات غیر منتظره‌ای را در تمام برنامه هایتان ایجاد کند. به جای اینکه هرچه به ذهنتان می‌آید را بر زبان بیاورید، عاقلانه تر این است که قصد و منظورتان را پنهان نگه دارید. شما مجبور نیستید افکارتان را با هر کسی در میان بگذارید؛ به ندای درون خود اعتماد کنید تا چیزی که بهش نیاز دارید را بهتان بگوید. تا موقعی که برای دست به عمل زدن آماده نشده اید انرژی تان را ذخیره کنید.

 

منبع: بیتوته

فال روز چهارشنبه 30 مهر 1399

مطلب پیشنهادی

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399 فال روز متولدین فروردین: شما آن چنان به …