فال روز یکشنبه 27 مهر 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز یکشنبه 27 مهر 1399

 

فال روز یکشنبه 27 مهر 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: امروز كه ونوس وارد نهمین خانه تان یعنی خانه ریسك پذیری می‌شود، شما هم دوست دارید آروزهای خود را تغییر دهید. با وجود اینكه دوستی ایده‌آل در نظر شما لزوماً شباهتی با عشق‌های سنتی ندارد، ولی امروز فكركردن به این جور عشق‌ها لبخند را روی صورت شما می‌نشاند. نیاز شما برای آزاد بودن و استقلال داشتن از همیشه بیشتر شده است و حتی اگر پای عشقی رمانتیك در میان باشد دوست ندارید آزادی‌هایتان محدود شود.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: حالا كه ونوس شروع به گشت وگذار در اطراف هشتمین خانه تان یعنی خانه «احساسات عمیق» كرده است، روابط دوستانه شما نیز پیچیده‌تر می‌شوند. حالا شما دوست ندارید فقط به خاطر اینكه با یك نفر احساس آرامش و امنیت می‌كنید رابطه تان را با او ادامه دهید. حتی اگر آسایش داشتن برایتان مهم است، راحت‌ترین راه را انتخاب نكنید و از ترس تنها شدن تسلیم نیازهایتان نشوید.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: هم اكنون ماه به نشانه تان بازگشته است و شما خیلی دوست دارید كه كه سفره دلتان را باز كرده و درمورد احساسات‌تان صحبت كنید. خوشبختانه اطرافیان‌تان هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایتان دارند، چرا كه ونوس دوست داشتنی در هفتمین خانه تان یعنی خانه «دیگران» حضور دارد. وقتی كه شما یاد می‌گیرید عشقتان را بدون نگرانی و ترس آزادانه ابراز كنید، درعوض خوشبختی را پیدا خواهید كرد.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: باوجود اینكه شما درگیر حوادث چند روز پیش هستید، ولی تعاملات و همكاری‌هایتان با افراد دیگر جالب‌تر و جذاب‌تر خواهد شد. احساسات شما خاطراتی مربوط به دوران كودكی‌تان را زنده می‌كنند، اما تمیز دادن آنچه كه در گذشته اتفاق افتاده و شرایطی كه درحال حاضر موجود است امری مهم و حیاتی است. به خودتان این فرصت را بدهید كه با شخصی كه بهش اعتماد دارید از نظر احساسی ارتباط برقرار كنید.
فال روزانه مرداد

بیشتر:  فال روز یکشنبه 28 اردیبهشت 1399

فال روز متولدین مرداد: وقتی كه شما می‌خواهید نظر خود را با رفتاری احساسی ابراز كرده و وقتی واضح و روشن احساسات قلبی خود را بیان می‌كنید، زندگی‌تان نیز وارد مرحله جالب‌تر و جذاب‌تری می‌شود. حتی اگر پیدا كردن آنچه كه در عشق می‌جویید سخت است، ولی هم اكنون شما بیشتر دوست دارید بدون ترس و واهمه خودتان را به این جریان بسارید. اگرچه احساس امنیت و آسایش كردن در كنار دیگران كار راحتی نیست، ولی خیلی بهتر از این است كه خودتان تنها باشید و همه این كارها را به تنهایی انجام دهید.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: شما لزوماً تنها كسی نیستید كه در هر كاری زیاده روی می‌كنید، برای اینكه سخت گیری بیش از اندازه تان را اغلب اوقات روی خودتان اعمال می‌كنید! باوجود این حالا ممكن است مجبور شوید ماموریتی خارج از خانه و خارج از وظایف معمولی‌تان را قبول كنید، در صورتی كه دوست دارید وقت‌تان را با خانواده سپری كنید. حتی اگر وسوسه می‌شوید كارهایتان را فعلاً به تعویق بیندازید، ولی باید قبل از استراحت كردن آن كارهایی كه شروع كرده‌اید را پیگیری كنید.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر:هم اكنون شما از اینكه سرتان شلوغ باشد لذت می‌برید، اما منطقی نیست فعال بودن و فعالیت داشتن را با خوشبختی و سعادت یكی بدانید. این روزها دانستن اینكه چه چیزی مناسب و خوب است سخت شده است و شما قبل از اینكه تشخیص بدهید نمی‌توانید كارهایی كه شروع كرده‌اید را ادامه دهید، خودتان را خسته خواهید كرد. حتی اگر ضعف و ناتوانی‌تان خیلی جدی به نظر نمی‌رسد، از حذف كردن بخشی از برنامه‌هایتان نهراسید.
فال روزانه آبان

بیشتر:  فال روز دوشنبه 4 فروردین 1399

فال روز متولدین آبان: شما تازگی‌ها تمرینات نسبتا سختی را پشت سر گذاشته‌اید و هم اكنون در حال استراحت كردن می‌باشید. امروز شما به جای كند و كاو كردن در احساسات عمیقتان بیشتر دوست دارید شرایط جدید خود را ثابت نگه دارید و این كارتان آسایش و راحتی نزدیكان‌تان رانیز به همراه دارد. فقط حواستان را جمع و چشم‌هایتان را باز كنید، چون ممكن است این روزها خیلی زیاد پول خرج كنید.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: امروز ونوس وراد نشانه تان می‌شود كه برایتان خوش شانسی، عشق و حتی پول بیاورد!! از وقتی كه ماه در برج جدی باقی مانده و تا 12 آبان نیز همانجا باقی ‌می‌ماند، خیلی خوب است با بیشتر كردن فعالیت‌های اجتماعی خود از نزدیكی نشانه تان با خورشید بیشترین استفاده را بكنید. خوشبختانه شما هم اكنون محبوبیت و شهرت بیشتری پیدا كرده‌اید، ولی این محبوبیت و توجه دیگران به شما می‌تواند از انجام دادن فعالیت‌های معمولی روزمره دورتان كند. اگر وسوسه شدید كه بعضی وقتها از زیر كار فرار كنید، زیاد به خودتان سخت نگیرید!!
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: امروز تمركز كردن روی كار برایتان خیلی سخت شده است، چراكه فكر شما حسابی مشغول است و همه جا می‌رود! به علاوه ونوس نیز در دوازدهمین خانه‌تان حضور دارد و شما را به رویا پردازی تشویق می‌كند. اگرچه رویا پردازی كردن در حال حاضر زیاد خوب نیست، ولی شما باید روی اهداف بلند مدت و كارهایی كه انجام دادنشان برایتان سخت است تمركز كنید.
فال روزانه بهمن

بیشتر:  فال روز سه شنبه 15 بهمن 1398

فال روز متولدین بهمن:حالا كه ونوس در برج جدی جذاب و زیبا قرار دارد، شما احساس می‌كنید بیشتر از نیازتان حمایت و پشیبانی می‌شوید. در ضمن ماه مبارز برج جوزا نیز بهتان یادآوری می‌كند كه اگر نتوانید برنامه‌های یكنواخت روزانه‌تان را بشكنید خیلی سریع خسته می‌شوید. پس اول در مورد برنامه و اهداف خود تا چند سال آینده فكر كنید و بعد برنامه ثابت و مشخصی برای رسیدن به اهدافتان تهیه كنید.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: نیازی به گفتن نیست كه ممكن است برای خودتان دردسر درست كنید، چرا كه كارهای خیلی زیادی را شروع خواهید كرد كه امكان تمام كردن تمام آنها را ندارید. شما فقط زمانی می‌توانید از برنامه‌های خود كاسته و فعالیت‌هایتان را كمتر كنید كه بفهمید افراد دیگر به كمك‌تان نیاز پیدا كرده‌اند. اما در آن موقع هم تمام كارهای لذت بخش را از برنامه‌تان حذف نكنید، وگرنه بعداً افسوس خواهید خورد.

 

منبع: بیتوته

فال روز یکشنبه 27 مهر 1399

مطلب پیشنهادی

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399

فال روز پنج شنبه 22 آبان 1399 فال روز متولدین فروردین: شما آن چنان به …