چرا کابینت ام دی اف بخریم؟

یکی از انواع کابینت های محبوب، کابینت‌های ام دی اف  است که با طراحی‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند که می‌توانند به ظاهر کلی آشپزخانه شما جلوه و شیکی بیفزایند. در گذشته تنوع کابینت اندک بود و طرح ها و مدل های امروزی وجود نداشت اما با ظهور ام دی اف این روال تغییر کرد. امروزه استفاده از کابینت ام دی اف آنقدر گسترده شده است که کمتر آشپزخانه ای را می توان یافت که کابینت ام دی اف در آن حداقل برای یک بار استفاده نشده باشد.در ادامه مزایای استفاده از کابینت ام دی اف را با هم مرور می کنیم.

کابینت های ام دی اف مقاومت نسبتا خوبی در مقابل آب و رطوبت دارند، برخلاف کابینت‌های چوبی حساس به رطوبت و آب نیستند و اگر سطح آنها آسیب نبیند رطوبت نمی تواند به آن نفوذ کند. اما همواره باید این را در نظر داشته باشید که اگر سطح کابینت ام دی اف آسیب ببیند و رطوبت وارد مغزی ام دی اف شود، مغزی متورم شده و به مرور کابینت شکل ظاهری خود را از دست می دهد. سطح کابینت ام دی اف مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی دارد و به راحتی از خطوط و خراش‌های روزمره تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.

بیشتر:  کشف یکی از قدیمی‌ترین آثار جنس طلا در آلمان

آیا کابینت ممبران مقرون به صرفه است؟

با تورم روز افزوزن، برای بسیاری از مردم خرید کابینت های گران ناممکن شده است. کابینت های ام دی اف از نظر قیمت، صرفه اقتصادی دارند.خوشبختانه کابینت های ام دی اف این قابلیت را دارند که در طرح های متنوعی تولید شوند این بدان  معنی است که شما محدودیتی در انتخاب طرح ندارید و کابینت ام دی اف شما در طرح و رنگ دلخواه شما تولید خواهند شد. کابینت‌های ام دی اف از نظر قیمت معمولاً مقرون به صرفه‌تر از کابینت‌های چوبی هستند، بدون اینکه کیفیت و ظاهر آن‌ها را به خطر بیندازند.

بیشتر:  شیوه عجیب دعوت مهمانان به جشن عروسی/ هدیه گران قیمت بیاورید شام لاکچری بخورید

آیا تمیز کردن کابینت های ممبران سخت است؟

یکی از دغدغه های کسانی که قصد دارند یک کابینت را برای آشپزخانه خود سفارش دهند، این است که بتوانند به راحتی آنرا تمیز کنند و انرژی زیادی برای این کار صرف نکنند، باید بگویم که کابینت ام دی اف به راحتی تمیز میشوند و چون سطح آنها مانند کابینت های گلاس براق و درخشان نیست نسبت به خراش حساس نیستند و لکه روی آن باقی نمیماند.

چگونه عمر کابینت را افزایش دهیم؟

کابینت های ممبران، نسبتا مقاوم هستند اما اگر سطح آنها آسیب ببیند رطوبت می تواند  به داخل آن نفوذ کند و میتواند صدمه جبران ناپذیری به کابینت شما وارد کند. اگر چه کابینت ام دی اف می تواند سالها عمر کند اما اگر در انتخاب متریال و همچنین تخصص کابینت ساز دقت نکنید، متاسفانه کابینت طول عمر مفیدی نخواهد داشت و شما باید خیلی زود به فکر یک کابینت دیگر باشید. پس بهتر است که در انتخاب کابینت ساز خود دقت کنید تا لازم نباشد که دوباره هزینه کنید. همچنین اینکه شما چگونه کابینت های خود را تمیز و نگهداری کنید، می تواند بر طول عمر کابینت شما تاثیر بگذارد.همچنین استفاده از مواد شوینده که مناسب تمیز کردن کابینت نیست و به سطح و رنگ کابینت آسیب می رساند مناسب نیست.

بیشتر:  آشنایی با شرکت آراد برندینگ + سایت آرادبرندینگ

نتیجه گیری:
کابینت ام دی اف یک گزینه اقتصادی و مناسب است. این کابینت ها طول عمر خوبی دارند واگر از آنها در مقابله مواد خورنده شیمیایی، حرارت و رطوبت محافظت شود میتواند یک گزینه با طول عمر خوب و همچنین صرفه اقتصادی باشد.

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …