از کجا فیلم بدون سانسور ببینم؟

از کجا فیلم بدون سانسور ببینم؟

مردم کشور ما به دلیل علاقه زیاد به سینما و تماشای فیلم، از یک سایت دانلود فیلم رایگان و بدون سانسور، استقبال زیادی می‌کنند و به همین دلیل، اینگونه سایت‌ها، یکی از پربازدیدترین سایت‌ها هستند. سایت‌های عالی دانلود فیلم‌های بدون سانسور معمولا دسته‌بندی مرتب و آرشیوی کامل دارند و امکان دسترسی راحت و دانلود سریع رایگان و پولی را برای کاربران فراهم می‌کنند. اگر می‌خواهید با بهترین سایت‌های دانلود فیلم بدون سانسور آشنا شوید این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

دیجی موویز از بهترین سایت‌های دانلود فیلم بدون سانسور

یکی از بهترین سایت‌ها برای دانلود انواع فیلم بدون سانسور، فیلم‌های دوبله و فیلم‌های همراه با زیرنویس در انواع کیفیت‌های مختلف، دیجی موویز است. با مراجعه به این سایت می‌توانید به یک آرشیو به روز و کامل از فیلم‌های سراسر جهان دسترسی داشته باشید. در کنار گشت و گذار برای دانلود فیلم می‌توانید به کادولاو سر بزنید و اگر قصد خرید ساعت یا اکسوری یا هدیه‌ای برای عزیزانتان دارید، محصولات با کیفیت آن را بخرید.

اکثر فیلم‌هایی که در این سایت قرار گرفته‌اند را می‌توان به صورت رایگان دانلود کرد. اما برای تعداد محدودی از فیلم‌ها نیز به دریافت و خرید اشتراک به صورت پولی نیاز دارید. در این سایت می‌توانید به بهترین فیلم‌های سینمای هالیوود، سریال‌های کره‌ای و امریکایی، بهترین فیلم‌های قرن 21 که به صورت مرتب دسته‌بندی شده‌اند، دسترسی داشته باشید.
از مزیت‌های سایت دیجی موویز این است که امکان دانلود فیلم در انواع کیفیت‌ها و حجم‌های مختلف را فراهم کرده تا کاربرانی که نمی‌توانند اینترنت زیادی برای دانلود فیلم صرف کنند نیز از تماشای این فیلم‌ها لذت ببرند. علاوه بر این، ویژگی تماشای آنلاین فیلم‌های سایت نیز‌ برای کاربران جذاب است. از آنجایی که تعداد زیادی از کاربران از این سایت، برای دانلود فیلم استفاده می‌کنند و درباره فیلم نظر و امتیاز می‌دهند به راحتی می‌توانید بر اساس نظرات و امتیازات، با نوع فیلم و سطح کیفیت آن، آشنا شوید.

بیشتر:  جایزه ویژه طارمی پس از گل سه امتیازی: اعتراف و تجلیل به اجرای برجسته بازیکن

فیلم کیو

یکی دیگر از محبوب‌ترین سایت‌های دانلود فیلم بدون سانسور پس از سایت دیجی مویز، فیلم کیو است که بسیاری از کاربران از آن استفاده می‌کنند. برای دسترسی به این سایت به فیلترشکن نیاز ندارید. علاوه بر این، شما می‌توانید برای تماشا و دانلود سریال نیز از این سایت استفاده کنید. یکی از مزیت‌های این سایت، امکان دسترسی به آرشیو کاملی از فیلم‌های بدون سانسور این وبسایت به صورت رایگان است.
از بخش‌های جالب و جذاب این سایت برای کاربران، وجود آرشیوی کامل مربوط به معروف‌ترین بازیگران هالیوودی و فیلم‌های آن‌ها محسوب می‌شود. در واقع، اگر به بازیگری علاقه دارید و می‌خواهید فیلم‌های او را پیدا کنید و به تماشای آن بنشینید، کافی است نام بازیگر مورد علاقه خود را جستجو کرده تا به همه فیلم‌هایی که در آن بازی کرده است، به صورت کامل و یکجا، دسترسی داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های مثبت سایت فیلم کیو باید به منوی کاربری راحت و سریع سایت اشاره کرد که امکان جستجو و یافتن سریع فیلم مورد نظر را فراهم می‌کند.
در سایت فیلم کیو می‌توانید بر اساس امتیاز IMDB، میزان محبوبیت، ژانر یا سال انتشار، فیلم‌های مورد نظر را جستجو و پیدا کنند. علاوه بر این، شما می‌توانید اطلاعاتی درباره رده سنی مناسب، زبان فیلم، کشور سازنده، نویسنده و کارگردان و بازیگران آن بدست آورید. شما می‌توانید هر یک از فیلم‌های مستند، انیمیشن، گیشه‌ای یا 250 فیلم و سریال برتر تاریخ را به لیست تماشای شخصی خود اضافه کنید.

دی ال فارس (Dlfars)

اگر به دانلود فیلم بدون سانسور علاقه دارید و می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت رایگان، فیلم‌ها را دانلود کنید می‌توانید از این سایت استفاده کنید. با استفاده از سایت دانلود فیلم و سریال دی ال فارس می‌توانید به صورت رایگان، بسیاری از از فیلم‌های محبوب خود را دانلود کنید. علاوه بر این، در این ‌سایت می‌توانید به صورت آنلاین و با اینترنت نیمه بها تماشا کنید. اگرچه این سایت به اندازه دو سایت قبلی برای کاربران شناخته شده نیست، اما همانند آنها آرشیو خوب و کاملی از بهترین فیلم‌های دنیا را در خود جای داده است.

بیشتر:  ازدحام، رازبقای پنگوئن ‌ها (+عکس)

سایت الماس مووی

سایت الماس مووی، جزو بهترین سایت‌های دانلود فیلم بدون سانسور است که امکان دسترسی کامل و رایگان به آرشیو آن وجود دارد. با این حال، برای ورود به سایت و دانلود فیلم به فیلترشکن نیاز دارید. در این سایت، شما می‌توانید از بین انواع ژانرهای مختلف، فیلم‌ها و سریال‌های محبوب خود را ا پیدا و دانلود کنید. علاوه بر این، سریال‌هایی که به صورت هفتگی پخش می‌شوند را می‌توان در بخشی تحت عنوان سریال‌های بروز رسانی شده مشاهده کرد. این سایت، یک اپلیکیشن موبایلی و کانال تلگرامی دارد. اپلیکیشن این سایت به دلیل رابط کاربری آسان و راحتی که دارد در بین کاربران محبوب است.
برای دسترسی به اطلاعات مربوط به فیلم و دانلود آن کافی است روی نام فیلم کلیک کنید تا به صفحه اختصاصی آن وارد شوید. در صفحه دانلود فیلم، اطلاعاتی چون خلاصه‌ای از داستان فیلم، جوایز دریافت شده و توضیحاتی درباره نحوه ساخت آن ارائه شده است. علاوه بر این، لینک‌های دانلود فیلم در کیفیت‌های مختلف و زیرنویس‌های موجود آن نیز در همین صفحه معرفی فیلم قرار گرفته‌اند. البته، برخی فیلم‌های فیلم لینک دانلود دارند و برای پیدا کردن زیرنویس آنها شاید مجبور شوید به سایت‌های دیگر مراجعه کنید. با این حال، این سایت نیز همانند دیگر سایت‌های ذکر شده در بین کاربران محبوب است. اگر به دنبال سایتی با رابط کاربری ساده هستید و می‌خواهید به صورت رایگان، فیلم‌های بدون سانسور دانلود کنید این سایت، یکی از گزینه‌های مناسب برای شما خواهد بود.

بیشتر:  چرا هزینه های اتلیه عکاسی گران است؟

30نما، سایتی برای دانلود فیلم بدون سانسور

سایت ۳۰نما، یکی از سایت‌های قدیمی و از محبوب‌ترین سایت‌های دانلود فیلم بدون سانسور است. در این سایت، علاوه بر امکان دانلود فیلم می‌توانید به انواع اطلاعات درباره سینما از جمله اخبار سینما، اطلاعات جذاب درباره فیلم‌ها و تماشای تریلرهای مختلف فیلم‌ها بپردازید. بنابراین، از جستجو در این سایت خسته نخواهید شد.
وجه تمایز سایت ۳۰نما با دیگر سایت‌ها این است که باید پس از مطالعه قوانین مشترک شدن به عضویت طلایی درآیید. شما می‌توانید برای پرداخت حق عضویت از ارزهای دیجیتال ترون و دوج کوین استفاده کنید.
با این حال، اگر به فیلم بدون سانسور نیاز ندارید و به دنبال دانلود فیلم برای تماشا به همراه خانواده هستید فیلیمو بهترین گزینه برای شما است. شما می‌توانید با کلیک روی لینک زیر از کد تخفیف اشتراک ویژه آذرماه برای دانلود فیلم و سریال بهره ببرید.

https://topcopon.ir/category/theater-and-cinema-music/filimo/

نتیجه گیری

در این مطلب با 5 سایت برتر دانلود فیلم بدون سانسور آشنا شدید. هر یک از این سایت‌ها مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند. اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید کافی است به این سایت‌ها سر بزنید و فیلم خود را جستجو کنید و آن را با بهترین کیفیت دانلود کنید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …