بازی لاک پشتهای نینجا در گذر زمان!

بازی لاک پشت ها نینجا برای پلی استیشن و ایکس باکس یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ است. این بازی به علت داشتن یک سری ویژگی های کلیدی، طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده است. جالب است بدانید که این بازی محبوب تاریخچه طولانی داشته و فقط مربوط به دو کنسول ایکس باکس و پلی استیشن نیست. اولین نسخه این بازی در چند ده سال قبل منتشر شد. زمانی که کنسول های محبوب سگا و آتاری بودند. امروز ما قصد داریم تا در مورد تاریخچه بازی لاک پشت ها نینجا برای پلی استیشن و ایکس باکس صحبت کنیم. همچنین ما یک سری اطلاعات در مورد بهترین راه موجود در جهت خرید این بازی برای شما آماده کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

بازی لاک پشت ها نینجا برای پلی استیشن و ایکس باکس

اولین حضور لاکپشت های نینجا، کنسول های سگا و آتاری

همانطور که در مقدمه هم به این مسئله اشاره کردیم، قبل از انتشار بازی لاک پشت ها نینجا برای پلی استیشن و ایکس باکس، این بازی برای آتاری و سگا عرضه شده بود. لاکپشت های نینجا یکی از نوستالژیک ترین بازی های تاریخ به حساب می آید. گرافیک این بازی در نسخه های اولیه، دو بعدی و پیکسلی بود. شاید امروزه این گرافیک خیلی قدیمی و پشت پا افتاده به نظر برسد؛ ولی در آن زمان گرافیک این بازی چند مرحله از هم نسل های خود جلو بود. کمتر کسی پیدا می شود که کنسول هایی همچون آتاری یا سگا داشته باشد و لاکپشت های نینجا را بازی نکرده باشد.

بیشتر:  فروش الکتروموتور بصورت مستقیم و بدون واسطه

بازی لاک پشت ها نینجا برای پلی استیشن و ایکس باکس

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، امکان حرکت در دو محور عمودی و افقی در این بازی وجود داشت. ولی شخصیت های اصلی این بازی برای ادامه بازی باید به سمت راست می رفتند. شخصیت ها باید با نینجا ها و دشمنان مبارزه می کردند تا به آخرین مرحله برسند. لازم به ذکر است که این بازی در چند قسمت با دریا، کوهستان و جنگل هم طراحی شده بود. همین مسئله باعث شد تا اکثر عشاق بازی در آن زمان به دنبال خرید آن باشند.

لاکپشت های نینجا و پلی استیشن

اوایل قرن 21 بود که شرکت سونی با معرفی پلی استیشن تحول بزرگی را در دنیای بازی های ویدیویی ایجاد کرد. طراحی بازی به صورت سه بعدی و استفاده از دیسک های معمولی چیزی بود که سونی برای اولین بار به آنها دسترسی داشت. طراحان بازی لاکپشت های نینجا چند نسخه از بازی خود را برای کنسول های پلی استیشن 1 و پلی استیشن 2 عرضه کردند. آنها توانستند رکورد فروش خوبی را در همان زمان ثبت کنند.

بر خلاف نسخه های اولیه که گرافیکی دو بعدی و پیکسلی داشتند، نسخه های جدید این بازی همراه با گرافیکی جذاب طراحی شده بودند. در نسخه جدید این بازی شما اجازه پریدن یا تغییر کاراکتر را داشتید. همین مسئله باعث شده بود تا محبوبیت این نسخه از لاکپشت های نینجا دو چندان شود. البته، جالب است بدانید که هنوز هم این نسخه ها برای کنسول های قدیمی در بازار یافت می شوند. با کمی گشت و گذار در فروشگاه های مختلف شما می توانید این بازی را تهیه کنید و از آن در کنسول های قدیمی استفاده نمایید.

بیشتر:  با رادار361، بلیط هواپیما تهران به کیش را ارزانتر بخرید!

معرفی بازی لاک پشت ها نینجا برای پلی استیشن و ایکس باکس

با گذشت زمان و پیشرفت های مختلف در دنیای بازی های ویدیویی، لاکپشت های نینجا به مرحله فعلی خود رسیده است. بازی لاک پشت ها نینجا یکی از محبوب ترینهای مجموعه بازی ایکس باکس و پلی استیشن است. فرقی ندارد که شما به دنبال تهیه این بازی برای ایکس باکس باشید یا پلی استیشن، در هر صورت ویژگی های مثبت آن هر کسی را به خود خیره می کند. داشتن گرافیکی جذاب، داستانی فوق العاده و گیم پلی عالی از جمله ویژگی های این بازی به حساب می آیند.

بازی لاک پشت ها نینجا برای پلی استیشن و ایکس باکس با گرافیک فوق العاده و خط داستانی عالی خود، ارزش امتحان را دارد. فقط کافی است یک بار آن را امتحان کنید تا متوجه تفاوت های آن با دیگر بازی های کنسول موجود در ایران شوید.

اهوراشاپ مرکز فروش بازی پلی استیشن و ایکس باکس ، تنها فروشگاه آنلاینی است که بهترین بازی های قدیمی و حدید را به راحتی میتوانید خریداری کنید.

بازی لاک پشت ها نینجا برای پلی استیشن و ایکس باکس

بهترین راه موجود برای خرید بازی لاک پشت ها نینجا برای پلی استیشن و ایکس باکس

اگر شما هم به دنبال خرید بازی لاک پشت ها نینجا برای پلی استیشن و ایکس باکس هستید، حتما باید از خدمات بهترین و قوی ترین تیم های فعال در این زمینه استفاده کنید تا با هیچ مشکل خاصی مواجه نشوید. امروزه شرکت های زیادی در زمینه فروش انواع بازی ایکس باکس یا بازی پلی استیشن فعالیت می کنند ولی، در جهت خرید بازی لاک پشت ها نینجا برای پلی استیشن و ایکس باکس فقط خرید از بهترین ها به شما توصیه می شود. اهورا شاپ یکی از معتبر ترین و قوی ترین مراکز عرضه کننده ای است که در زمینه عرضه و فروش بازی های کنسول فعالیت می کنید. اهورا شاپ با داشتن تیم فنی قوی، پشتیبانی خوب و ارسال سریع به عنوان یکی از محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی شناخته شده است.

بیشتر:  طراحی مدل لباس با مواد غذایی

جالب است بدانید که اهورا شاپ سابقه طولانی مدتی در زمینه ارائه و فروش بازی های کامپیوتری دارد. در نتیجه، شما می توانید هم اکنون با خیال راحت سفارش خود را از طریق وب سایت اهورا شاپ ثبت کنید. بازی لاک پشت ها نینجا برای پلی استیشن و ایکس باکس یکی فقط یکی از بازی هایی است که در فروشگاه اهورا شاپ عرضه می شود. شما می توانید از لیست بازی های موجود در این فروشگاه، بازی مناسب خود را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …