دریافت سریع وام از آقای وام

برای دریافت وام فوری از آقای وام چند راه وجود دارد:

  1. از طرح وام‌های فوری بانک‌ها با استفاده از مسدودی حساب و پرداخت 80 تا 100 درصد مبلغ سپرده و با ارائه یک ضامن وام استفاده شود.
  2. وام را از فردی که نیاز فوری به وامش ندارد و آماده واگذاری امتیاز وام است خریداری کنید. برای اخذ هر وامی به ضامن نیاز دارید، با مسدود کردن حساب یا معرفی یک ضامن حقیقی با فیش کسر از حقوق و یا با دسته چک، ضمانت وامتان را انجام دهید.
  3. متقاضی وام با ارئه سند ملکی، خودرو، سیمکارت یا طلای خود مبلغی از وام را دریافت می‌کند.

اخذ سریع وام از آقای وام

در ادامه مطلب 3 مورد از موارد انواع وام‌های فوری را بیان می‌کنیم:

۳ مورد از انواع وام‌های فوری بانک‌ها

 

برای دریافت وام خرید کالا، می‌توانید یکی از وام‌های فوری بدون سپرده را درخواست داده و کالای مورد نظرتان را بخرید. در ادامه مطلب سه مورد از انواع اعتبار را برای خرید کالای مورد نظر معرفی کرده و شرایط هر یک را به تفکیک بررسی می‌کنیم.

  • بهین کارت بانک سپه: بانک سپه با ارائه اعتبار۵۰ میلیونی خرید کالا، این امکان را به متقاضیان وام می‌دهد تا کالاهای خود را از فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد بانک سپه هستند بخرند. جهت اخذ این وام نیازی به سپرده‌گذاری در بانک ندارید اما باید یک کارمند رسمی را جهت ضمانت به بانک معرفی کنید. همچنین اقساط وام هم باید طی ۳۶ ماه تنظیم شود.
  • شاپ کارت بانک ملت: از جمله تسهیلاتی که بانک ملت ارائه می‌کند، پرداخت اعتبار۵۰ میلیونی خرید کالاست. شما عزیزان می‌توانید با دریافت این کارت از بانک ملت، می‌توانید کالاهای مدنظرتان را از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک، خریداری کنید. برای اخذ این نوع از وام حتما لازم نیست که متقاضی سپرده‌گذاری داشته باشد اما لازم است که یک ضامن رسمی و معتبری را به بانک معرفی کند. اقساط این نوع اعتبار ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه در نظر گرفته می‌شود.
  • طرح انتخاب نوین بانک اقتصاد نوین: این طرح جهت خرید کالا از فروشگاه‌های اسنوا ارائه می‌شود. بطوری که می‌توانید به فروشگاه‌های اسنوا مراجعه کرده و کالاهای مورد نظرتان را خریداری کرده و از فروشگاه، پیش فاکتور بگیرید. سپس با آن پیش‌ فاکتور به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین مراجعه کرده و وام ۵۰ میلیونی دریافت کنید، برای اخذ این وام به یک ضامن رسمی نیاز دارید، همچنین اقساط شما ۱۲ و ۳۶ ماهه تنظیم می‌شود.
  • وام خرید کالا بانک آینده: بانک آینده هم وام خرید کالا را تا سقف ۲۰ میلیون تومان اعطا می‌کند که برخلاف سایر وام‌های بانکی نیازی به ارائه چک و ضامن ندارد.
بیشتر:  بطری نامه دختر مسافر تایتانیک در دریا

دریافت وام در کوتاه‌ترین زمان ممکن

 

از جمله راحت‌ و سریع‌ترین روش‌های دریافت وام داشتن یک حساب قرض الحسنه است. چون افرادی که حساب قرض الحسنه دارند، نیازی به پرداخت سود بعد از دریافت وام ندارند. ( اگر قرار باشد که مبلغی بیشتر از وام پرداخت کنید، باید آن را به ازای کارمزد وام پرداخت کنید.) از طرفی بهتر است بدانید که دریافت این نوع از وام، از سوی مقررات تجارت مورد تایید است.

نحوه اخذ وام سریع بدون ضامن با تامین مالی سریع

 

ممکن است روند درخواست وام بر اساس وام دهنده متفاوت باشد، اما در ادامه مراحل مرسومی که ممکن است در زمان درخواست وام شخصی انجام دهید، بیان کردیم.

بودجه خود را محاسبه کنید

از جایی که وام‌های شخصی بصورت یکجا پرداخت می‌شود، مهم است که چه مقدار پول برای وام گرفتن نیاز دارید و به چه اندازه می‌توانید بازپرداخت کنید. پرداخت‌های ماهانه خود را با کمک یک ماشین حساب و با توجه به عواملی مثل میزان وام گرفتن، نرخ درصد سالانه، APR  و شرایط وام می‌توانید تخمین بزنید.

وام دهندگان را مقایسه کنید

در زمان درخواست وام شخصی، مانند خرید یک ماشین یا خانه جدید باید شرایط وام دهندگان مختلف را با هم مقایسه کنید تا بهترین شرایط مورد نظرتان را برای رفع نیازهای مالی خود پیدا کنید.

بسیاری از ارائه کنندگان وام به شما این امکان را می‌دهند که جهت دریافت وام شرایط شما بررسی شود تا نرخ‌های بالقوه، شرایط، کارمزدها و مبالغ استقراض را بدون تاثیر بر امتیاز اعتباری خود مشاهده کنید.

بیشتر:  همه انچه که باید در باره ی بتن الیافی بدانید!!!

اطلاعات خود را تأیید کنید

اگر برای دریافت وام به چندین وام دهنده واجد شرایط درخواست داده باشید، باید اطلاعاتی که در زمان درخواست خود ارائه کردید را تأیید کنید. این فرآیند شامل ارائه اسنادی مثل کپی کارت شناسایی صادر شده توسط دولت، فیش حقوقی و قرارداد رهن یا اجاره است.

در طی انجام این بخش از فرآیند، ارائه دهنده وام اعتباری شما، اعتباری سنجی سخت را انجام می‌دهد. این استعلام اعتبار باعث می‌شود که امتیاز اعتباری شما چند امتیاز پایین بیاید، اما اگر در بازه 14 روزه برای چند ارائه کننده وام درخواست دهید، تنها یک امتیاز اعتباری برای امتیاز شما ثبت می‌شود.

قرارداد وام خود را امضا کنید

اگر رسماً برای اخذ وام شخصی تأیید شده‌اید، مرحله نهایی این فرآیند امضای قرارداد وام است. پس از امضای قرارداد، مبلغ وام را دریافت می‌کنید و پرداخت‌های ماهانه را بر اساس برنامه مشخص ‌شده شروع می‌کنید.

سوالات متداول اخذ سریع وام از آقای وام

سوالات متداول دریافت وام سریع از آقای وام را شرح خواهیم داد:

  • چگونه می‌توانم وام فوری بگیرم ؟

اگر می‌خواهید وام فوری دریافت کنید، محبوب‌ترین گزینه‌ها، وام‌های شخصی با پیش‌پرداخت نقدی آنلاین، وام‌های روز پرداخت، وام فروشگاه‌ها، وام بانک‌ها یا اتحادیه‌های اعتباری هستند. بهتر است مراقب گزینه‌های وام نقدی باشید که به شما وعده وام سریع و بی‌اعتبار می‌دهند.

  • وام سریع چیست؟

وام سریع وامی است که در مدت زمان کوتاهی صادر شده و نیاز به مراحل غربالگری و تایید با دقت کمتری است. این وام‌ها اغلب به افرادی پرداخت می‌شود که اعتبار بدی دارند و یا به سرعت نیاز به تامین مالی خود دارند. در بیشتر موارد، این وام‌ها وام‌های شخصی کوچکی هستند.

  • آیا می‌توانید در یک روز وام بگیرید؟

ممکن است در همان روزی که درخواست وام می‌دهید، تحت شرایط خاصی مبلغ وام را در دست داشته باشید، برخی از وام دهندگان آنلاین وام‌های یک روزه ارائه می‌کنند و حتی ممکن است بتوانید با درخواست برای بررسی پیش صلاحیت، نرخ‌های خود را بدون تأثیر بر امتیاز اعتباری خود بررسی کنید.

  • چقدر سریع می‌توانم مبلغ وام را بگیرم؟
بیشتر:  چرا باید هلیله سیاه مصرف کنیم؟ خواص هلیله سیاه برای سلامتی بدن

اگر در حال حاضر حساب چک یا پس اندازی در بانک دارید، ممکن است درخواست وام از همان شرکت را داشته باشید. ارائه وام‌های شخصی بانک‌ها معمولاً بین یک تا هفت روز طول می‌کشد.

  • سریع‌ترین راه برای گرفتن وام چیست؟

برخی از سریع‌ترین وام‌ها توسط وام دهندگان بصورت تأمین مالی در همان روز ارائه می‌شوند. به این صورت که مبلغ وام شما می‌تواند در همان روزی که درخواست‌تان را تایید کرده و قرارداد وام شخصی را امضا کردید، به حساب بانکی شما واریز شود. برای دریافت بودجه سریع از آقای وام، باید مدارک درخواستی بانک مثل مدارک شناسایی صادر شده توسط دولت و فیش حقوقی را زودتر آماده کنید.

وام های سریع امن هستند؟

ایمن بودن وام با تأمین مالی سریع هم به نوع وام دریافتی و هم به ارائه کننده وام وابسته است. برای مثال، وام‌های روز پرداخت، تأمین مالی سریع را ارائه می‌دهند، اما به دلیل نرخ‌های بهره و کارمزد بالا می‌توانند افراد را در چرخه بدهی به دام انداخته و در برخی موارد، افراد مجبور می‌شوند وام‌های روز پرداخت با مبلغ بیشتری را بگیرند تا هزینه وام اصلی را پوشش دهند.

 

آقای وام یک شرکت ارائه کننده وام است که نیاز مالی متقاضیان وام را تامین می‌کند، این شرکت خدمات ارائه وام خود را با مزایای مناسب از جمله نرخ سود مقرون ‌به‌ صرفه، قوانین مناسب و ارزیابی فراتر از اعتبارات مالی ارائه می‌کند.

https://mr-vam.com/

علاوه بر این موارد، شما می‌توانید فرصت‌های وام دهی را بصورت روزانه از افراد مختلف پیدا کنید. شرکت ما همچنین به عنوان واسطه نیز عمل می‌کند تا اطمینان پیدا کند که هر دو طرف متقاضی و ضامن وام تجربه خوشایندی داشته باشند.

سرمایه‌گذاری از طریق شرکت آقای وام به افراد این فرصت را می‌دهد تا متوسط بازده ۸ درصدی را به دست آورند، این یک راه عالی برای تبدیل سرمایه شما به فرصتی مناسب و سودآور است.

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …