معرفی کرم پودر 24 ساعت:

کرم پودر 24 ساعته

گاهی اوقات برای مراسم های مهم و یا موقعیت هایی که میخوایم میکاپمون تکون نخوره و پوستمون کاملا صاف دیده بشه و یا حتی برای مصرف روزانه، نیاز به کرم پودری داریم که ماندگاری بالایی داشته باشه. اینجور وقتها میریم سراغ، کرم پودرهای 24 ساعته. این محصولات، ماندگاری خیلی خوبی دارن و تمام روز روی پوست ما به بهترین شکل ممکن قرار میگیرند اما اینکه چه محصولی رو انتخاب کنیم، بسیار مهم هست به همین خاطر اینجا، چند تا از بهترین کرم پودرهای 24 ساعته رو به شما معرفی میکنیم تا با ویژگی های اون ها آشنا بشید.


استی لادر:

کرم پودر استی لادر

یکی از بهترین محصولاتی که میتونین استفاده کنید. این کرم پودر علاوه بر ماندگاری 24 ساعته، ترشح چربی پوست رو در طول روز کنترل میکنه و اجازه نمیده، پوست برق بیوفته و یا چرب بشه. این محصول، کاور فوق العاده ای داره و به دلیل فرمولاسیون و تکسچر مایع روی پوست به شدت سبک هست. استی لادر، هیچ نوع مواد مضر از جمله روغن و مواد کمدوژنیک نداره به همین دلیل آسیبی به پوست وارد نمیکنه.
قیمت و خرید کرم پودر استی لادر

بیشتر:  بهترین کلینیک ترک اعتیاد در تهران

کرم پودر هدی بیوتی:

کرم پودر هدی بیوتی

محصول 24 ساعته ی گیاهی، که کاور فوق العاده بالایی داره و با یه ذره از اون میتونید کل پوستتون رو کاور کنید. این کرم پودر کاملا مات هست و محصولی ضد آب ،ضد رطوبت و تعریقه که در طول تایمی که روی پوستتونه به هیچ وجه تغییر شکل و رنگ نمیده و تا آخر روز مات و یکدست روی پوستتون میمونه.


کرم پودر مک:

کرم پودر مک

محصول بعدی از برند مک هست، این کرم پودر یکی از بهترین محصولاتی هست که انواع پوست میتونن ازش استفاده کنن. کرم پودر مک به هیچ عنوان کیکی و ماسیده نمیشه چرا که تا 8 ساعت پوست رو آبرسانی میکنه و در کنارش میزانِ ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه. این کرم پودر کاور قابل ساختی داره، به این معنی که به میزانی که از اون استفاده میکنید به شما کاور و پوشش میده. این محصول، ساختاری فلوئیدی داره و فید اون روی پوست به شدت راحته از طرفی به دلیل فرمولاسیون خوبی که داره، به هیچ عنوان وارد منافذ و یا خطوط پوستی نمیشه.

بیشتر:  حشره‌ای که هر ۱۷سال یک‌بار از زیر زمین بیرون می‌آید

کرم پودر لانکوم:

کرم پودر لانکوم

معرفی برای برای کرم پودر 24 ساعته از برند لانکوم هست. این محصول کاور فوق العاده ای داره و روی پوست به شدت سبک هست. کرم پودر لانکوم رو انواع پوست میتونن استفاده کنن اما بیشتر به پوست های چرب و نرمال پیشنهاد میشه. این محصول فرانسوی به هیچ عنوان، پوست رو خفه نمیکنه و منافذ رو نمیبنده.

بیشتر:  بزرگترین مسجد مشهد

خب 4 تا از بهترین محصولات 24 ساعته رو به شما معرفی کردیم. برای این که با محصولاتِ بیشتر و بهتری آشنا بشین و یا آموزش هایی در رابطه با میکاپ، انتخاب محصول و موضوعات پوستی رو یاد بگیرید، کافیه وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت، محصولات مورد نظرتون رو با خیالی مطمئن خریداری کنید

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …