نحوه اجاره ماشین با خدمات

اجاره خودرو  با ارائه خدمات یکی از شیوه های تبلیغاتی سیستم اجاره ای ماشین در شرکت معتبر و شناخته شده آراد سیر است. در واقع مشاوران و کارشناسان این شرکت سعی در پیشی گرفتن از رقبای خود در این عرصه هستند. خدمات بهتر و بیشتری که در آراد سیر برای مشتری در نظر گرفته می شود باعث جلب مشتری برای در راستای اجاره ماشین  می شود. مهم ترین خدماتی که سیستم اجاره خودرو مذکور برای متقاضیان در نظر می گیرد تنوع در انتخاب است. هر میزان تنوع خودرو ها بیشتر باشد مشتریان بیشتری مجاب به اجاره کردن ماشین در این شرکت می شوند.

همچنین از دیگر خدمات بسیار مهم تضمین بیمه  است که بیمه شخص ثالث و بدنه برای اطمینان خاطر مشتری از واجبات است. پشتیبانی ۲۴ ساعته از دیگر خدماتی است که شرکت خدماتی و اجاره ای بر این اساس پایبند است که ارائه خدمات باید به صورت بیست ‌و چهار ساعته باشد. پاسخگو بودن در هر ساعت از شبانه روز یکی از بهترین خدماتی است که آراد سیر می تواند به مشتریان خود ارائه دهد.

بیشتر:  قیمت پروتز انگشت پا چقدر است؟ معرفی انواع ساخت پروتز انگشت پا

کسب درآمد اجاره ماشین

یکی از دلایلی که افراد قصد اجاره دادن ماشین را به شرکت های اجاره خودرو با راننده  همچون آراد سیر دارند، کسب درآمد است. بسیاری از کسانی قصد کسب درآمد بیشتر را داشته باشند اطلاعات ماشین خود را همراه با عکس با کیفیت آن تحویل شرکت مذکور اجاره داده و از این رو کسب درآمد خواهند کرد. برای افرادی که ماشین های بدون نقص فنی و سالمی دارند یکی از روش های کسب درآمد خوبی است. این افراد می توانند در صورت نیاز این شرکت به عنوان راننده مشغول به فعالیت کنند.

شرایط اجاره خودرو در آراد سیر

شرایط اجاره خودرو در آراد سیر

اجاره ماشین با راننده  در آراد سیر دارای شرایطی است که هر یک از کسانی که قصد اجاره گرفتن خودرو از آن را دارند باید واحد شرایط باشند. چنانچه خود شخص قصد رانندگی کردن با ماشین را داشته باشد بایستی حتما دارای گواهینامه معتبر باشد. خودرو های که اجاره داده می شود بدون خلافی است و یا اینکه خلافی آن کاملا پرداخت شده است. پس یکی دیگر از شرایط تحویل و اجاره خودرو بدون راننده در آراد سیر این است که قبل از پس دادن ضمانت باید خلافی خودرو در روز و ساعات اجاره مشخص و پرداخت شود. بدیهی است که خلافی خودرو بر عهده شرکت نیست. از دیگر شرایط اجاره این است که باید طبق قرارداد در تاریخ و ساعت مشخص خودرو به شرکت تحویل داده شود که در غیر این صورت به ازای هر ساعت یا روز دیرکرد نرخ آن طبق قرارداد محاسبه می شود. دیگر شرایط، سقف مجاز تردد بر حسب کیلومتر در روز است معمولا خودرو های خارجی سقف کمتری نسبت به خودرو های ایرانی دارند که شرکت مذکور مشخص کننده این سقف کیلومتری است و راننده یا مشتری نباید از سقف مجاز عبور کند.

بیشتر:  (تصاویر) راه رفتن عبادت کنندگان ژاپنی روی ذغال داغ

اجاره خودرو با راننده

بیشتر:  آشنایی با شرکت آراد برندینگ + سایت آرادبرندینگ

شرایط اجاره خودرو با راننده قبل از عقد قرارداد به موجر توضیح داده خواهد شد. اجاره کردن خودرو با راننده قطعا در بر دارنده هزینه بیشتری است و انتظاراتی که مشتری از راننده خودرو دارد کاملا مشخص نماید و حفظ احترام و عزت راننده از دیگر شرایطی است که متقاضی باید به آن احترام بگذارد. شرکت آراد سیر با سال ها تجربه در این زمینه سعی در جلب رضایت مشتریان  را اولویت کار خود قرار داده است.

مطلب پیشنهادی

در هنگام خرید شامپو بیوکسین به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

شامپو بیوکسین و در سایر محصولات تولیدی شرکت بیوکسین ترکیه جزو محصولات درمانی موثر هستند …