هدایای تبلیغاتی مخصوص طلافروشی ها

دردنیای امروزی با وجود رقابت بالا در تمامی زمینه‌های کاری، استفاده از روش‌های تبلیغاتی از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث می‌شود یک کسب و کار نسبت به سایر رقبای خود پیشی بگیرد. تبلیغات به هر کسب و کاری کمک می‌کند تا محصولات خود را به مشتریان احتمالی معرفی کرده و با معرفی آن‌ها، مشتریان بیشتری جذب کند؛ نتیجه این جذب مشتریان، فروش بیشتر و رشد کسب و کار خواهد بود. طلافروشان از این قاعده مستثنی نبوده و باید از تبلیغات برای پیشرفت بیشتر استفاده کنند.

روش‌های تبلیغاتی دارای تنوع زیادی هستند و هر شخص بسته به بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کند. برخی ترجیح می‌دهند که تبلیغات خود را به تلویزیون بسپارند. تبلیغات تلویزیونی می‌تواند بازدهی خوبی داشته باشد اما باید هزینه بسیار زیادی برای پخش اگهی‌های خود پرداخت کنید. از سمت دیگر روش‌های کم هزینه‌ای مانند تبلیغات در فضای مجازی وجود دارد که به معرفی برند شما کمک می‌کند اما اثر آن تنها برای چند روز یا چند ساعت بوده و سپس تبلیغات شما پاک می‌شود. یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی، استفاده از هدایایی است که به مشتریان خود تقدیم کرده و بر روی آن‌ها لوگو و نام برند درج شده است.

بیشتر:  بهترین کلینیک ترک الکل در تهران

با توجه به این توضیحات، اگر طلافروش هستید و در بازار پررقابت امروزی، به دنبال یک روش تبلیغاتی پر سود با بازدهی بالا هستید، هدایای تبلیغاتی بهترین انتخاب خواهند بود. هدیه تبلیغاتی هر وسیله ای می‌تواند باشد و انتخاب آن کاملا به نظر شخصی شما بستگی دارد. در ادامه چند هدیه تبلیغاتی محبوب را معرفی می‌کنیم که می‌توانید از آن ها برای معرفی محصولات خود استفاده نمایید.

  • جعبه‌های هدیه: جعبه‌های هدیه با لوگوی اختصاصی شما، یک هدیه مناسب و کاربردی خواهد بود. به جای اینکه خرید مشتریان را در بین جعبه‌های متفرقه قرار دهید، یک جعبه زیبا و با کیفیت طراحی کنید که نام شما بر روی آن حک شده باشد؛ سپس خرید مشتریان را در داخل آن جعبه قرار دهید. این کار باعث می‌‌شود هر شخصی که جعبه را ببینند، با طلافروشی شما آشنا شده و برای خرید بعدی به شما مراجعه کند.
  • خودنویس: خودنویس‌ و خودکار تبلیغاتی، دارای قیمت مناسبی بوده و هدیه‌ای بی نظیر به شمار می‌روند. می‌توانید هر زمان که مشتری خریدی را انجام داد، در کنار جعبه جواهرات یک خودکار یا خودنویس قرار دهید تا بتوانند از آن برای یادداشت برداری در طول روز استفاده کنند. این نوشت افزارها بسیار پرکاربرد بوده و بدون شک بازدهی بسیار خوبی با خود به ارمغان خواهند آورد.
  • تقویم: تقویم یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت است که در پایان سال جاری، می‌توانید به مشتریان خود تقدیم کنید. تقویم تبلیغاتی بر روی دیوار یا بر روی میز قرار می‌گیرند و با درج شدن لوگوی طلا فروشی بر روی تقویم، هر شخصی که وارد اتاق شود نام شما را خواهد دید. این تقویم تا یک سال مورد استفاده قرار گرفته و هدیه تبلیغاتی مناسبی به شمار می‌رود.
  • سر رسید: تعداد زیادی از کسب و کارها، سر رسیدهای اختصاصی طراحی می‌کنند و در ابتدای سال جدید، آن‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. سر رسید برای یادداشت کردن خاطرات یا نوشته‌های عادی روزمره استفاده می‌شود و قرار گرفتن نام طلا فروشی بر روی جلد آن، به شناخته تر شدن برند کمک خواهد کرد.
بیشتر:  زنجبیل برای لاغری کافی است؟ خواص زنجبیل برای کاهش وزن

علاوه بر این هدایای تبلیغاتی، می‌توانید از انواع ست هدایای تبلیغاتی دیگر به عنوان یک هدیه استفاده نمایید. مهم این است هدیه تبلیغاتی شما در رده وسایل کاربردی قرار گیرد و کیفیت جنس آن هم مرغوب باشد تا بتواند در طولانی مدت، به معرفی خدمات شما بپردازد. چنانچه برای خرید هدیه تبلیغاتی و اطلاع از قیمت روز آن‌ها نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان فروش ما در رایا گیفیت تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم خدمت شما ارائه گردد.

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …