انتخاب لباس مناسب افراد سایز بزرگ

انتخاب لباس مناسب افراد سایز بزرگ

بهترین لباس‌ها برای مردان سایز بزرگ- صادقانه بگویم، هر مردی می‌تواند با وجود اندازه‌اش خوش‌تیپ و شیک به نظر برسد. چه لاغر و چه چاق و حجیم، تنها چیزی که نیاز دارید این است که کمی به سبک لباس پوشیدن خود توجه کنید.

جای تعجب نیست که در زندگی زمانی اتفاق بیفتد که دست خالی بنشینید و هیچ کاری انجام ندهید. آدم باید تلاش کند. بنابراین، همه مردان چاق بیرون، وقت آن است که به مردم نشان دهید که بله، ما می‌توانیم در انواع لباس‌ها به اندازه کافی شیک به نظر برسیم. برای کمک به شما بچه ها، من با ۱۷ ایده عالی مد برای مردان سایز بزرگ همراه با نکات خرید لباس مردانه آمده ام. اما ابتدا، در اینجا چند نکته برای سبک پایه برای مردان چاق وجود دارد:

اگر اضافه وزن دارید چگونه لباس بپوشید؟

لباس پوشیدن مناسب مطمئناً شکل و اندازه شما را تغییر نمی دهد، اما در عوض، ظاهری متعادل به شما می دهد. فقط کمی تلاش و زمان لازم است، و خواهید دید که چقدر همه چیز برای شما خوب پیش می رود.

  • لباس های گشاد و آویزان هرگز کمکی به پنهان کردن سایز بزرگ نمی کنند. در عوض، لباس‌هایی بخرید که به خوبی به شما می‌آیند.
  • پوشیدن پیراهن های راه راه عمودی را به پیراهن های افقی ترجیح دهید.
  • به لباس هایی که نقش و نگارهای سنگین روی آنها دارند، نه بگویید.
  • مجموعه ای از کت و شلوار، کت و شلوار، ژاکت را نگه دارید.
  • به جای کمربند، تا جایی که می توانید از آویز استفاده کنید.
  • کلاه بپوشید.
  • به سراغ پیراهن های ساده بروید.

مهمتر از همه – تمرین! نه به خاطر کاهش وزن در یک لحظه؛ بلکه برای سلامت روحی و جسمی که به ارمغان می آورد. به شما انرژی می دهد و شما را در تعادل نگه می دارد.

ظاهرهای اداری غیر متعارف را انتخاب کنید

اگر عاشق پوشیدن رنگ‌های روشن هستید، در اینجا نحوه استفاده از آن‌ها در ظاهر اداری خود بدون زیاده‌روی آورده شده است. روی چند یقه اسکی با کیفیت خوب در رنگ های مورد علاقه خود سرمایه گذاری کنید و آنها را با یک کت و شلوار چاپی ساده یا چک ست کنید.

سبک گاه به گاه تجاری برای مردان سایز بزرگ

از آنجایی که محل کار در حال تغییر است و کت و شلوار همیشه لازم نیست، در اینجا برخی از ملزومات گاه به گاه کسب و کار وجود دارد که هر مرد سایز بزرگ باید در کمد لباس خود داشته باشد:

جین در مواد و رنگ های مختلف. بنابراین می‌توانید در زمستان از مواد تیره‌رنگ و ضخیم‌تر استفاده کنید، در حالی که رنگ‌های روشن و شلوار جین تنگ برای تابستان بهتر است.

پیراهن های لباس. به جای پوشیدن کت و شلوارهای ۳ تکه، می توانید به راحتی این پیراهن های رسمی را با شلوار جین مردانه برای محل کار بپوشید. اگر چاپ شده می خرید، مطمئن شوید که آن را ساده و غیر تهاجمی نگه دارید.

ژاکت بمب افکن. آنها می توانند جایگزین خوبی برای بلیزر سنتی باشند و توصیه می کنم حداقل ۳-۴ کت بمب افکن مختلف را به عنوان بخشی از کمد لباس خود داشته باشید. حداقل ۲ تا از این ها باید در رنگ های خنثی باشند تا بتوانند با اکثر پیراهن های شما ست شوند.

بیشتر:  راهنمای خرید کوادکوپتر

کت شتری. این یکی دیگر از کمدهای ضروری برای مردان است زیرا به راحتی زیر آن قرار می گیرد و برای مردان سایز بزرگ عالی به نظر می رسد. علاوه بر این، هر زمان که آن را بپوشید، مطمئناً این رنگ به شما احساس خوبی می دهد.

ایجاد ترکیبات منحصر به فرد

زمستان بهترین زمان برای آزمایش رنگ ها و لباس های مختلف است. ریکاردو اونوراتو، وبلاگ نویس سایز بزرگ ساکن رم، ترکیب لباس های سنتی و غیررسمی را برای ایجاد ترکیب های خلاقانه توصیه می کند.

برای این ظاهر، او به جای شلوار جین معمولی، شلوار باریکی را انتخاب کرد و آن را با یک پیراهن مجلسی صورتی تازه ست کرد. حالا به جای اینکه آن را با یک کت شلوار بپوشاند، با اضافه کردن یک ژاکت زیپ جلو، به دنبال ظاهری جسورانه و اسپرت شد. رنگ پیراهن مردانه و ژاکت به طرز شگفت انگیزی تضاد دارند تا این عناصر ساده را به یک لباس فوق العاده تبدیل کنند.

نحوه استفاده از طرح های گلدار

برای تابستان‌ها، می‌توانید پیراهن‌های گلدار رنگ روشن را با شورت‌های جین و برخی کفش‌های کتانی سفید کلاسیک مانند وانت ست کنید.

اگر در بهار که بعدازظهرها گاهی سرد می‌شود، این ظاهر را امتحان می‌کنید، می‌توانید آن را با یک کت ترنچ انتخاب کنید.

برای زمستان‌ها، پیراهن‌های بافتنی یا ژاکت‌های گرمکن با طرح‌های گلدار را انتخاب کنید و آن‌ها را با کت‌های تیزی لایه‌بندی کنید. به یاد داشته باشید که تضادهای جالبی ایجاد کنید و لوازم جانبی مانند کلاه را برای چند امتیاز اضافی اضافه کنید. برای ایده های بیشتر، در اینجا چند روش عالی برای پوشیدن پیراهن های گلدار آورده شده است.

در ساحل چه بپوشیم

ما عاشق نکات ساده و موثر مایکل اسپیرمن در مورد چگونگی آماده شدن برای ساحل بدون نیاز به نشان دادن شکم یا سینه هستیم. اگر از ترس لو رفتن بدنتان از رفتن به ساحل می ترسید، به گفته او، همه را فراموش کنید! شما آنجا هستید تا از فصل و روز زیبا لذت ببرید، بنابراین نیازی نیست نگران نظر مردم باشید. هرکسی که در ساحل است باید روی گذراندن اوقات خوب تمرکز کند و شما هم همینطور!

اکنون که به سراغ لباس می‌رویم، او توصیه می‌کند برای شنا یک تاپ یا تی‌شرت بپوشید، زیرا هم سبک هستند و هم به سرعت خشک می‌شوند. و اگر واقعاً می‌خواهید بدن خود را پنهان کنید، می‌توانید با یک پیراهن تیره از مواد سبک وزن مانند کتان، لایه لایه کنید.

و اگر می‌خواهید چیزی متفاوت از پیراهن‌ها و دمپایی‌های معمولی امتحان کنید، در اینجا یک ظاهر فوق‌العاده جذاب با هودی راه راه، شلوارک و کفش‌های بروگ ایجاد شده است. همانطور که در اینجا می بینید، استفاده از رنگ های متضاد راهی عالی برای متمایز کردن خود از جمعیت است. برای اطلاعات بیشتر

پیراهن جین

هر مردی برای پوشیدن غیررسمی به یک پیراهن جین سادهدر کمد خود نیاز دارد. توصیه می‌کنم حداقل ۱ پیراهن جین آبی و ۱ مشکی داشته باشید، زیرا علیرغم ساده بودن، سبک کردن هر دو بسیار آسان است. اگر آنها را خیلی کسل کننده می دانید، فقط از طریق کفش یا لوازم جانبی مانند کلاه و ساعت، رنگی به ظاهر خود اضافه کنید. اما پیراهن‌های جین را می‌توان با پوشیدن آن‌ها با یک پیراهن و کفش‌های کتانی ساده، برای یک لباس کار ساده اما چشم‌گیر نیز طراحی کرد.

بیشتر:  برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟ (بایدها و نبایدها برای تغذیه افراد دارای چربی خون)

اگر قبلاً پوشیدن کیمونو را امتحان نکرده اید، این چیزی است که من به شدت توصیه می کنم، به خصوص برای فصل بهار. وبلاگ نویس کلاوس فلیسنر از Extra Inches در اینجا نشان می دهد که آنها در مردان سایز بزرگ چقدر شگفت انگیز به نظر می رسند! آنها برای مهمانی های بیرون از خانه، ناهار با دوستان یا فقط یک پیاده روی ساده در اطراف شهر عالی هستند. در حال حاضر می توانید طیف بسیار خوبی از کیمونوهای سایز بزرگ مردانه را در ASOS پیدا کنید.

لباس های شیک اما کاربردی را انتخاب کنید

وبلاگ نویس سایز بزرگ کوین از NotoriouslyDapper توصیه می کند از موادی استفاده کنید که به شما احساس راحتی می کند. به عنوان مثال، اگر زیاد عرق می‌کنید، او توصیه می‌کند پیراهن‌هایی را از مجموعه گلف برندهای مختلف مانند Bonobos بخرید، زیرا این پیراهن‌ها ترکیبی از مواد خشک و پنبه هستند، بنابراین خیلی سریع خشک می‌شوند و شما احساس راحتی می‌کنید. چقدر گرم می شود

به سراغ رنگ هایی بروید که باعث درخشش شما می شوند

همه ما از طریق آزمایش و آزمایش متوجه می‌شویم که برخی از رنگ‌ها واقعاً خوب به نظر می‌رسند، بنابراین هر زمان که می‌توانید لباس‌هایی با این رنگ‌ها تهیه کنید. به گفته کوین، سایه‌های کهربا واقعاً به او احساس مثبت و مثبت می‌دهد، و ما نمی‌توانستیم بیشتر از این موافق باشیم! احساس می کنید چه رنگی باعث درخشش شما می شود؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

تی با شلوارک برمودا یکی از غیررسمی ترین پانسمان هایی است که اکثریت انجام می دهند. بنابراین استفاده از این سبک لباس پوشیدن همیشه آسان است زیرا می توان آنها را از هر فروشگاهی خریداری کرد. این استایل نه تنها برای مردان لاغرتر مناسب است، بلکه برای مردان چاق و دارای انحنا نیز مناسب است.

مهم نیست سایز شما، این لباس هرگز شما را ناامید نخواهد کرد. می توانید هر شورت برمودا یا تا زانو به رنگ خاکی بپوشید و هر تی شرت رنگی متضاد را با آن ست کنید. برای کفش می توانید سراغ کفش های جیر قهوه ای روشن بروید.

لباس پاییزی

ژاکت کش باف پشمی همیشه بهترین گزینه برای استایل کردن با هر پیراهنی است. سعی کنید به سراغ شلوارهای گشاد یا گشاد بروید زیرا برای مردان حجیم مناسب هستند. این ژاکت‌های پشمی اساساً هیکل شما را مخفی می‌کنند و حتی اگر در زندگی واقعی نباشید، لاغرتر و خوش فرم‌تر به نظر می‌رسید.

برای ترکیب کامل، می توانید شلوار جین آبی را با یک پیراهن کوتاه مشکی بپوشید. شما هم می توانید آن را داخل کنید یا نه. که کاملا به شما بستگی دارد. کل ظاهر را با یک ژاکت کش باف پشمی قهوه ای روشن یا زیپ کامل کنید. و این ایده ها را در مورد روش های مختلف برای استایل کردن شلوار جین آبی مردانه بررسی کنید.

همچنین توصیه می کنیم رنگ های زرد و قهوه ای زیادی را به کمد لباس پاییزی خود اضافه کنید. اگر به الهام بیشتری نیاز دارید، لیست ما از بهترین رنگ ها و ترکیبات مردانه برای پوشیدن در پاییز را بررسی کنید.

بیشتر:  آموزش نقاشی به کودک

آویزان

بند بند همیشه بهترین گزینه برای مردان سایز بزرگ به جای بستن کمربند است. شاید متوجه شده باشید که اکثر سلبریتی‌های مرد حجیم اغلب لباس‌هایی با بند دار نیز می‌پوشند. پس قطعا دلیلی پشت آن وجود دارد. دلیل آن این است که آویزها شما را بلندتر یا بلندتر نشان می دهند، اثری که کمربندها هرگز نخواهند داشت. بنابراین کمربندها را کنار بگذارید و به جای آن به سراغ آویزها بروید.

ایده کت و شلوار رسمی

مهم نیست که چه سایز دارید، کت و شلوارهای خود را متناسب با آن بپوشانید زیرا همیشه ظاهری تیز به شما می بخشد. خوب، کت و شلوارهای شیک ظاهر رسمی کاملی را به مردان می بخشد. بهترین چیز در مورد کت و شلوارهای رسمی این است که شما هرگز در آنها چاق به نظر نخواهید رسید، حتی اگر کت و شلوارهای شیک بپوشید.

می توانید کت و شلوارهای همسان را انتخاب کنید یا می توانید از رنگ های متضاد شلوار و مانتو استفاده کنید. در اینجا ما یک ترکیب رنگ واقعا خنک را برای زمستان می بینیم که می توانید آن را در محل کار یا حتی برای رویدادهای رسمی مانند عروسی یا نامزدی بپوشید.

لباس زمستانی

کت بلند یک انتخاب عالی برای زمستان است. آن را با پیراهن کش هود و یک کلاه زیبا و مناسب طراحی کنید. فصل زمستان زمان مناسبی برای مردان چاق است که آنطور که می خواهند لباس بپوشند. می‌توانید به سراغ شلوار خاکی قهوه‌ای، ژاکت سفید یا خالص و کت بلند مشکی بروید.

کت‌های بلند می‌توانند دسته‌های عشق شما را پنهان کنند و شما را باریک و آراسته نشان دهند. بنابراین اکنون بررسی کنید: بهترین لباس ها برای پوشیدن کت بلند.

لباس پوشیدن نیمه غیر رسمی

اگر با دوستانتان بیرون می روید یا به مهمانی می روید، این ایده لباس بعدی عالی است. بسیار شیک و در عین حال فانتزی است. به سراغ شلوار جین آبی بروید و یک پیراهن دکمه دار با کراوات متضاد روی آن بپوشید. یک ژاکت کش باف پشمی، زیپ یا پلیور روی پیراهن اضافه کنید تا همه چیز را با هم جمع کنید. این لباس را می توان در مهمانی های اداری و یا حتی در جمع های خانوادگی پوشید.

چه کسی دوست ندارد تی شرت یقه بپوشد؟ و حدس بزنید چه چیزی را می توان همیشه در مهمانی ها پوشید و هرگز از مد نمی افتند. فقط به سراغ شلوار جین مشکی بروید و یک تی شرت یقه مشکی را با آن ست کنید و برای کفش می توانید کفش های کتانی سیاه و سفید بپوشید. وایلا!

لباس مهمانی

در اینجا یک ظاهر نیمه رسمی هوشمند است، یک شلوار قهوه ای شکلاتی با یک جلیقه خاکستری بپوشید. آن را با کفش های قهوه ای آکسفورد به پایان برسانید.

منبع: مرکز خرید آنلاین بانی مد

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …