جدیدترین اخبار Call of Duty : Modern Warfare II

خرید اکانت ps4 یکی از ملزومات بازی Call of Duty : Modern Warfare II است. اگر به دنیای بازی و سرگرمی علاقه مند باشید، به احتمال زیاد نام بازی پرمخاطب کال آف دیوتی را شنیده‌اید. بازی که برای اولین بار در سال 2003 منتشر شد، اما به دلیل ویژگی‌ها و امکانات متمایزی که برای بازیکنان فراهم کرد به عنوان یکی از برترین بازی‌های قرن اخیر معرفی شد. محبوبیت بازی در اینجا خلاصه نمی‌شود، استقبال از این بازی به حدی رسیده بود که نسخه موبایلی این گیم نیز طراحی و روانه بازار شد. یکی از ویژگی‌های مهمی که این بازی دارد و آن را از سایر بازی‌های متمایز می‌کند، امکان بازی گروهی است که در نسخه‌های موبایلی امکان تماس صوتی در حین بازی نیز فراهم شده است.

از دیگر ویژگی‌های جذاب این بازی می‌توان به گرافیک عالی و قوی و تصاویر باکیفیت آن نام برد که محیط بازی را به محیط واقعی نزدیک‌تر می‌کند. این بازی در ابتدا داستانی از جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشید که در نسخه‌های بعدی این روند بازی نیز دچار تغییراتی شد. طرفداران این بازی اخبار بازی را به طور جدی دنبال می‌کنند، در ادامه چند اخبار جدید درباره بازیCall of Duty : Modern Warfare II ارائه می‌کنیم.

اخبار به روز درباره Call of Duty : Modern Warfare II

این بازی از اهمیت بالایی در میان گیمرها برقرار است، تا جایی که اخبار این بازی به صورت مرتب پخش می‌شود. در ادامه جدیدترین اخبار این بازی هیجان انگیز را بررسی می‌کنیم.

  • تاریخ انتشار بازی نسخه 2022 و حالت بتا آن: طرفداران این بازی، با اشتیاق تمام منتظر انتشار جدیدترین نسخه بازی کال آف دیوتی هستند. بنابر گفته شرکت اکتیویژن انسخه اصلی این بازی در 28 آگوست 2022 منتشر می‌شود که مصادف با 6 آبان 1401 است.
بیشتر:  آموزش بافت شال گردن وکلاه برای پاییز و زمستان 1402

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، قبل از نسخه اصلی بازی، نسخه بتا فیلم منتشر می‌شود. در این نسخه امکان بازی چند نفره آنلاین فراهم می‌شود. بنابراین بسیاری از طرفداران این بازی منتظر نسخه بتا این بازی بودند که تابستان خود را با این بازی به هیجان در آورند. اما بنابر گفته یکی از افراد معتبر تیم سازنده بازی، نسخه بتا این بازی در 24 الی 4 مهر ماه ارائه می‌شود.

  • قیمت نسخه‌های مختلف بازی کال آف دیوتی: بهتر است بدانید اکتیویژن قیمت نسخه جدید بازی کال آف دیوتی را برای دستگاه‌های نسل هشتم و کامپیوترها تغییر داده است. در نسخه‌های پیشین هریک از کاربران که از دستگاه‌های ps4 و ایکس باکس وان یا کامپیوتر استفاده می‌کردند، تنها مبلغ 60 دلار برای هر اکانت می‌پرداختند. اما در نسخه جدید این مبلغ افزایش 10 دلاری پیدا کرده است و به مبلغ 70 دلار رسیده است. یک اکانت ویژه به نام Vault Edition نیز ارائه شده است که با امکانات و ویژگی‌های زیادی ظاهر شده است. مبلغ این نسخه در حدود 100 دلار گزارش شده است.

البته ایرانیان می‌توانند با خرید اکانت ps4، خرید اکانت ps5، خرید گیفت کارت؛ اکانت قانونی بازی 2022 Call of Duty : Modern Warfare II را در اختیار داشته باشند. تنها نیاز است اقدام به خرید اکانت ps4 و ps5 از یک مرکز معتبر کنند.

  • رونمایی از نخستین تریلر بازی کال آف دیوتی در جشنواره تابستانه: در summer fest 2022 قسمتی از ویدیوی نسخه جدید به نمایش در آمد که باعث حیرت همگان شده بود. در این نسخه از امکانات و ویژگی‌های جدیدی رونمایی شد که باعث جذب مخاطبان بیشتری شد. گذر از راهروهای تنگ و استفاده از ابزارآلات جنگی متعدد باعث تفاوت و جذابیت بیشتر این نسخه با نسخه‌های دیگر شود.
بیشتر:  معرفی بهترین کرم دور چشم خارجی و ایرانی

نحوه خرید اکانت ps4، ps5 و اکانت قانونی بازی 2022 Call of Duty : Modern Warfare II

شما می‌توانید اکانت بازی‌های مختلف مانند اکانت قانونی بازی 2022 Call of Duty : Modern Warfare IIرا از یانگ سنتر خریداری نمایید. تمامی اکانت‌های این فروشگاه اورجینال و قانونی هستند و دارای گارانتی مادام العمر نیز هستند.

  • شما می‌توانید به سایت یانگ سنتر مراجعه کرده و در آن ثبت نام کنید.
  • بازی موردنظر خود را بیابید و اکانت قانونی آن را سفارش دهید.
  • مبلغ را واریز کرده و عکسی از فیش واریزی را به اکانت تلگرامی @yungsupport ارسال کنید.
  • سپس منتظر باشید، تا اطلاعات کاربری همراه با توضیحات و قوانین بازی برای شما ارسال شود.

خرید گیفت کارت پلی استیشن

یکی دیگر از امکاناتی که یانگ سنتر در اختیار مشتریان خود قرار داده است، فروش انواع گیفت کارت‌های معتبر مناطق و کشورهای مختلف است. شاید با خود فکر کنید، خرید گیفت کارت پلی استیشن چه مزایا و امکاناتی را برای شما فراهم می‌کند؟

  • شما با خرید گیفت کارت می‌توانید آخرین بازی‌ها و الحاقات مربوط به بازی را دریافت کنید.
  • فیلم و سریال مورد علاقه خود را تماشا کنید.
  • جدیدترین فیلم‌های سینمایی را بخرید یا اجاره کنید؛ همچنین می‌توانید این موارد را دانلود کرده و بر روی پلی استیشن خود داشته باشید.
  • شما با خرید گیفت کارت می‌توانید آخرین مراحل و نقشه‌های بازی‌ها را مشاهده و دانلود کنید و هرچه سریع‌تر به اهداف خود برسید.
  • شما می‌توانید با گیفت کارت، نسخه پلاس را تهیه کنید. با این نسخه می‌توانید به بسیاری از بازی‌ها به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.
بیشتر:  آبرسان کپسولی نوتروژینا

سخن پایانی

در این مقاله جدیدترین اخبار کال آف دیوتی اطلاعاتی را بررسی کردیم. همچنین اطلاعاتی درباره خرید اکانت ps4 و ps5 و خرید گیفت کارت پلی استیشن داده شد. شما برای خرید اکانت ps4 باید به مراکز معتبر مراجعه کنید، یکی از این مراکز معتبر یانگ سنتر است. یانگ سنتر فروشگاه اینترنتی است که حدود دو سال است در زمینه خرید اکانت‌های قانونی، خرید گیفت کارت‌ها و انواع دستگاه‌ها و لوازم گیمینگ فعالیت می‌کند. این فروشگاه در طول این دو سال توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

  • این فروشگاه داری گروه پشتیبانی مجرب است که می‌توانید در صورت بروز هرگونه خطا و مشکلی با آن‌ها در ارتباط باشید.
  • تمامی اکانت‌های خریداری شده از این سایت معتبر و قانونی هستند. همچنین این اکانت‌ها دارای گارانتی مادام العمر بوده و نیاز نیست در مورد بن شدن اکانت‌ها نگران باشید.

برای آشنایی بیشتر با امکانات این فروشگاه به سایت یانگ سنتر مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …