در هنگام خرید شامپو بیوکسین به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

شامپو بیوکسین و در سایر محصولات تولیدی شرکت بیوکسین ترکیه جزو محصولات درمانی موثر هستند که به منظور جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد مو تولید شده اند. شامپوهای بیوکسین حاوی ترکیبات گیاهی و موثری است که به بهبود گردش خون در پوست سر و تقویت فولیکول‌های مو کمک می‌کند و در نتیجه برای جلوگیری از ریزش مو عملکرد موثری دارد. اگر از ریزش مو رنج می‌برید و یا نیاز به تقویت و همچنینی کنترل چربی مو داردی، استفاده از شامپو بیوکسین می‌تواند به شما کمک کند.

انواع شامپو بیوکسین

ترکیبات گیاهی موثر استفاده شده در ترکیبات شامپوهای بیوکسین مانند عصاره گزنه، عصاره رزماری، بیوتین، آب گوگرد دار، زینک و … به مرور باعث رفع نواقص مو و همچنین کاهش التهابات موی سر شده و در بلند مدت علاوه بر تقویت ساختار مو از ریزش مو جلوگیری میکند.

مهمترین تاثیراتی که شامپوهای بیوکسین بر روی مو دارند به شرح زیر می باشد.

  • از ریزش مو جلوگیری می‌کند.
  • رشد مو را تقویت می‌کند.
  • موها را ضخیم‌تر و پرپشت‌تر می‌کند.
  • موها را نرم و درخشان می‌کند.

در ادامه با معرفی انواع مختلف شامپو بیوکسین در خدمت شما هستیم.

شامپو بیوکسین فورت قرمز

از معروفترین شامپوهای بیوکسین ترکیه میتوان به شامپوی بیوکسین fort اشاره کردکه بر اساس رنگ بسته بندی آن به شامپو بیوکسین قرمز معروف می باشد.

شامپو بیوکسین فورته با ساختار گیاهی که دارد با بهره گیری از عصاره ها و مواد معدنی طبیعی و انواع ویتامین ها برای کنترل ریزش مو طراحی شده که میتوان بصورت روزانه از آن استفاده کرد.

در صورت استفاده مداوم از شامپو Bioxcin قرمز علاوه بر جلوگیری از ریزش مو باعث افزایش حجم موها نیز میشود و ظاهری سالم به موها میبخشد.

سرم بیوکسین فورت نیز با بسته بندی قرمز بوده و برای درمان تخصصی و ریزشهای شدید کاربرد دارد.

شامپو بیوکسین فورت قرمز

شامپو بیوکسین بنفش

شامپو حجم دهنده بیوکسین حاوی کلاژن و بیوتین یکی از قدرتمندترین شامپوهای تولیدی شرکت بیوکسین می باشد که با توجه به رنگ بسته بندی آن به شامپو بیوکسین بنفش معروف می باشد.

این شامپوی قدرتمند و حجم دهی موهای نازک و ضعیف کاربرد دارد و حاوی ترکیبات قدرتمند بیوتین و کلاژن بوده و برای انواع مدل های مختلف مو مناسب می باشد.

بیشتر:  خواص کلم بروکلی؛ کلمی که نمی‌توانید به راحتی از فواید آن بگذرید

شامپو بیوکسین ضد ریزش و حجم دهنده جاوی بیوتین و کلاژن

شامپو ضد شوره بیوکسین

شامپوی ضد شوره بیوکسین مدل آکوا ترمال Aqua Thermal حاوی زینک بوده که یک ماده فعال در مبارزه با شوره سر می باشد. علاوه بر ماده موثر زینگ، پروبیوتیک و آب گوگرد نیز استفاده شده است که علاوه بر پاک کردن شوره سر و کف سر باعث درمان شوره نیز میشود

وجود گوگرد در ترکیبات شامپو بیوکسین ضد شوره نقش مضاعفی در درمان شوره دارد و همچنین به کاهش حساسیت های پوستی کمک میکند.

شامپو بیوکسین ضد شوره برای انواع مو

شامپو بیوکسین ضد شوره در دو حجم و با ترکیبات متفاوت ارائه شده است . شامپو بیوکسین ضد شوره با حجم 300 میلی برای رفع شوره سر مناسب می باشد

شامپو بیوکسین Fort سری Ds با حجم 200 میلی از قدرتمندترین شامپوهای ضد شوره بازار می باشد که برای درمان شوره های شدید و همچنین پوسته کف سر بسیار تاثیر گذار می باشد.

شامپو ضد شوره بیوکسین فورت برای پوسته پوسته شدن کف سر

شامپو بیوکسین موی چرب

شامپو بیوکسین علاوه بر نگاه تخصصی برای جلوگیری از ریزش مو، به کنترل چربی موها نیز نگاه ویژه ای داشته و با تولید محصولاتی برای این مشکل، مشتریان ثابت زیادی برای محصولات خود جلب کرده است.

از مهمترین شامپوهای بیوکسین برای کنترل چربی میتوان به شامپوی کوانتوم Bioxcin اشاره کرد که با بسته بندی آبی رنگ که دارد به شامپو بیوکسین آبی معروف بوده که حاوی زغال فعال بوده و علاوه بر کنترل ریزش مو برای کنترل چربی مو نیز موثر می باشد.

شامپو بیوکسین موی چرب کوانتوم حاوی 18 نوع اسید آمینه می باشد که علاوه بر کنترل چربی مو باعث افزایش حجم و جلوگیری از ریزش مو میشود

مدل دیگری از شامپوهای بیوکسین که برای کنترل چربی مو می باشد شامپو بیوکسین موی چرب مدل کلاسیک می باشد که با بسته بندی سفید مشخص می باشد و به شامپو بیوکسین سفید معروف می باشد.

این شامپو حاوی عصاره گیاهی بیوکمپلکس بوده و علاوه بر کنترل چربی باعث جلوگیری از ریزش مو شده و برای استفاده روزانه مناسب می باشد.

شامپو بیوکسین برای موی چرب

شامپو بیوکسین سبز

شامپو بیوکسین ترمیم کننده حاوی آرگان و کارتین که با بسته بندی سبز ارائه شده است یکی از شامپوهایضد ریزش بیوکسین با خاصیت ترمیم کنندگی بالا هست. وجود دو ماده موثر روغن آرگان و روغن کراتین باعث افزایش صافی و همچنین داشتن موهایی سالم و شاداب و براق کمک میکند

بیشتر:  مرد تایلندی در حال خوردن شام ثروتمند شد

از خواص شامپو بیوکسین سبز میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تقویت کننده  و جلوگیری از ریزش مو
  • حاوی روغن آرگان و کراتین
  • ترمیم کننده و درخشان کننده مو
  • مناسب برای انواع مو
  • مناسب پوست سر حساس
  • رفع کدری مو

شامپو بیوکسین ترمیم کننده حاوی آرگان و کراتین

شامپو بیوکسین سیر سیاه

شامپو بیوکسین حاوی سیر سیاه برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت تارهای و ریشه ضعیف مو می پردازد. سیر سیاه موجود در شامپو Bioxcin به صورت کاملا موثر از ریزش موهای ضعیف جلوگیری می کند. آنتی اکسیدان بیشتر سیر سیاه نسبت به سیر معمولی سبب محافظت از موها و پوست کف سر میشود.

  • تقویت ریشه مو و جلوگیری از ریزش مو های ضعیف
  • مناسب برای انواع موها
  • حاوی عصاره سیر سیاه
  • حاوی انواع ویتامین، مواد معدنی، اسیدهای چرب اشباع نشده و فلاونوئیدها
  • فاقد فتالات، پارابن

شامپو سیر سیاه بیوکسین

شامپو بیوکسین کوانتوم برای موهای خشک

شامپو بیوکسین موی خشک بیو اکتیو کوانتوم متشکل از 18 نوع اسید امینه غنی شده با پیتیدهایی که به مو میچسبد و از اولین شستشو علاوه بر آبرسانی و تقویت مو باعث پرپشت شدن موها نیز میشود.

شامپو بیوکسین آبی حاوی بیوکمپلکس B11 و عصاره گیاهانی مانند بابونه آلمانی، گزنه، بومادران، دم اسب و خرنوب می باشد و همچنین حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه بسیار غنی می باشد و باعث نرمی بیشتر مو میشود.

همچنین مواد معدنی مانند مس، روی، آهن، کلسیم موجود در شامپوی بیوکسین کوانتوم آبی ساختار مو را تقویت کرده و موهایی سالم و حجیم و خوش حالت ایجاد میکند

شامپو بیوکسین کوانتوم آبی برای موهای خشک

شامپو بیوکسین بیوتین biotin

شامپو بیوکسین بیوتین ضدریزش مدل AQUA THERMAL حاوی ماده بیوتین می باشدکه باعث افزایش مقاومت پوست سر میشود و از ریزش مو جلوگیری میکند. همچنین این ماده جهت افزایش رشد و خاصیت انعطاف پذیری موها ضروری می باشد.

همچنین وجود ویتامین B6 در ترکیبات شامپو بیوکسین بیوتین سبب رشد سالم موها شده و ویتامین B3 خاصیت مرطوب کنندگی موی سر و ویتامین B5 باعث افزایش انعطاف پذیری موها میشود.

شامپوی بیوکسین بیوتین هایپوآلرژیک بوده و کاملا ضد حساسیت می باشد و همچنین در ترکیبات آن ماده ضد قارچ پروکتون اولامین استفاده شده.

شامپو بیوکسین بیوتین

سایر محصولات بیوکسین ترکیه

شرکت بیوکسین ترکیه تحت لیسانس شرکت بیوتا آلمان بوده و محصولات متنوعی شامل انواع ضد آفتاب، شامپو ضد ریزش و ضد شوره ، سرم ضد ریزش ، انواع کرم و ماسک مو و همچنین اسپری دوفاز ارائه میدهد.

بیشتر:  اهمیت بازرسی جوش در مخازن تحت فشار + فیلم انفجار مخزن

برای مشاهده محصولات بیوکسین و سایر محصولات شرکت بیوتا همانند بیومونتی و بیوبلاس میتوانید به فروشگاه ارس یاب مراجعه نمایید.

قیمت شامپو بیوکسین

عوامل مختلفی در تعیین قیمت شامپو بیوکسین تاثیرگذار هستند. از مهمترین عوامل در تعیین قیمت شامپو بیوکسین ضد ریزش میتوان به اصل و تقلبی بودن آن اشاره کرد که میتوانید با مراجعه به وبلاگ فروشگاه ارس یاب با نحوه تشخیص شامپو بیوکسین اصل آشنا شوید.

دومین عامل میزان ترکیبات و فرمولاسیون شامپو می باشد که علاوه بر میزان تاثیر بر روی مو بر روی قیمت محصول نیز تاثیر گذار می باشد.

سومین عامل حذف واسطه ها می باشد که فروشگاه ارس یاب با واردات مستقیم و حذف واسطه ها با اضمین اصالت کالا و با بهترین قیمت شامپو بیوکسین را در اختیار هموطنان عزیز قرار میدهد

خرید اینترنتی شامپو بیوکسین

بعد از اینکه با نکات قبل در مورد شامپو بیوکسین آشنا شدید، نیاز است که به یک فروشگاه اینرتنتی معتبر مثل ارس یاب بروید و انواع مختلف شامپو بیوکسین را بررسی کنید و طبق شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

شامپوهای بیوکسین که در این فروشگاه به فروش می‌رسند، ساخت ترکیه بوده و کاملا اورجینال بوده و با تضمین اصالت کالا به فروش میرسند. تنوع قیمت و مدل های مختلف محصولات بیوکسین در فروشگاه ارس یاب بسیار بالاست و می‌تواند هر سلیقه‌ای را با هر میزان بودجه‌ای و بر اساس نوع مو و پوست را پوشش دهد. کافیست همین حالا به فروشگاه ارس یاب بروید و محصولات بیوکسین مدنظر خود را سفارش دهید تا در هرجای ایران که هستید با پست و تیپاکس برای شما ارسال شود.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …