معرفی بهترین سایت‌های عمده ‌فروشی در سطح بازارهای بین‌المللی

با گسترش یافتن اینترنت در سراسر جهان، روش‌های کسب و کار و تجارت نیز با تغییرات عمده‌ای مواجه شده‌اند. در شرایط فعلی، بسیاری از صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند کسب و کار خود را در این فضاها دنبال نمایند. از جمله این کسب و کارها می‌توان برخی از سایت‌های خرید و فروش خارجی را نام برد. بسیاری از این وب سایت‌ها، به‌ صورت عمده‌ فروشی فعالیت می‌کنند و دامنه فعالیت و تجارت الکترونیک خود را سراسر جهان قرارداده‌اند.

لازم به ذکر است که سایت‌های پخش عمده کالا ، بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان و خریداران را برطرف ساخته‌اند. خریداران محصولات، از طریق این فروشگاه‌ها، برای تهیه محصولی که در دیگر نقاط جهان پرورش پیدا می‌کند، نیاز به صرف وقت و هزینه بسیار زیاد نخواهند داشت. تولیدکنندگان سراسر جهان نیز به‌ راحتی می‌توانند در این وب‌سایت‌ها ثبت‌نام کنند و محصولات خود را به مردمی از دیگر نقاط جهان بفروشند. خریداران هم‌چنین می‌توانند به‌ راحتی محصولات مورد نظر خود را بررسی نمایند و سفارشات خود را ارسال و دریافت کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند نمونه از بهترین سایت‌های عمده‌فروشی در سطح بازارهای بین‌المللی اقدام نماییم.
علی‌بابا Alibaba
علی‌بابا را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های عمده‌فروشی آنلاین به شمار آورد که در سطح بین‌المللی مشغول به کار است. این وب‌سایت فعالیت اصلی خود را از کشور چین آغاز کرده‌ است. یکی از ویژگی‌های قابل‌ توجه این وب‌سایت عمده‌ فروشی انلاین این است که تولیدکنندگان برای ثبت‌نام در این وب‌سایت و پخش عمده کالا مجبور به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای نیستند. از طرف دیگر، این سایت فروشگاهی از سیستم همکاری در فروش نیز برخوردار شده‌ است. گروه و وب‌سایت علی‌بابا، در حقیقت نوعی کنسرسیوم خصوصی چینی به شمار می‌رود که در زمینه تجارت الکترونیک در سطح جهان فعالیت می‌کند. همان‌طور که گفته شد این وب‌سایت در اصل یک فروشگاه اینترنتی چینی است. اما بیشتر زبان‌ها از قبیل زبان آلمانی، ایتالیایی، لهستانی، ژاپنی و… را پشتیبانی می‌کند.
بسکتبالک BasketBulk
از دیگر وب‌سایت‌های عمده‌فروشی که به‌ صورت اینترنتی و آنلاین در سراسر جهان مشغول به فعالیت هستند می‌توانند وب‌سایت بسکتبالک را نام برد. برای خرید عمده خرماهای مورد نیاز خود و یا فروش عمده این محصول زراعی، می‌توانید به این وب‌سایت بین‌المللی مراجعه نمایید. چراکه این وب‌سایت هدف اولیه از راه‌اندازی و طراحی خود را خرید و فروش عمده و آنلاین خرما قرار داد و هم‌اکنون از سایت‌های بسیار معتبر در این زمینه به شمار می‌رود.
تولیدکنندگان خرما به‌ راحتی می‌توانند در این سایت فروشگاهی ثبت‌نام نمایند و فروشگاه مورد نظر خود را ایجاد کنند و سپس به ثبت محصولات و شرایط خود اقدام نمایند تا خریدارانی را از سراسر نقاط جهان به دست آورند.
ایندیا مارت indiaMart
ایندیا مارت از دیگر انواع فروشگاه‌های آنلاین و بین المللی به شمار می‌رود. این وب‌سایت، یک فروشگاه اینترنتی هندی است که هزاران تولید کننده و یا فروشنده و هزاران خریدار برای خرید عمده کالای اساسی به آن مراجعه می‌کنند. لازم به ذکر است که این سایت فروشگاهی اینترنتی در ابتدا کانون فعالیت‌های عمده‌ فروشی مواد غذایی خود را کشور هندوستان قرار داد. اما جمعیت زیاد این کشور و بازارهای آن باعث شد تا فروشندگان و خریدارانی از کشورهای دیگر نیز به فعالیت در این فروشگاه دست بزنند.
لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که بازرگانان و خریداران ایرانی در صورتی می‌توانند به خرید و یا فروش عمده محصولات خود از طریق این وب‌سایت فروشگاهی دست بزنند که از آی‌پی دیگری غیر از آی‌پی ایرانی استفاده کنند. چراکه این وب‌سایت کشور ایران را تحریم کرده‌ است. ایندیا مارت را در حقیقت می‌توان نماینده اقتصاد نو ظهور کشور هندوستان در بازارهای مدرن و جهانی به شمار آورد. لازم به ذکر است که در سال ۲۰۱۵ بیشتر از ۳ میلیون محصول و خدمات متنوع از طریق این وب‌سایت فروشگاهی و عمده به بازارهای جهانی راه یافته‌ است.
مید این چاین made_in_china
این وب‌سایت فروشگاهی عمده‌ فروشی نیز از دیگر فروشگاه‌های آنلاین است که در سطح جهانی و بین‌المللی مشغول به فعالیت است. این وب‌سایت از نظر ویژگی‌های ظاهری به مجموعه علی‌بابا شباهت دارد و بیشترین میزان فعالیت آن نیز در کشور چین است. لازم به ذکر این نکته است که قیمت عمده آنلاین و بسیار مناسب، یکی از ویژگی‌های این نوع از وب‌سایت‌های فروشگاهی است که موجب شده بتوانند به طرف‌داران و خریداران و فروشندگان بسیار زیادی در سراسر نقاط جهان دسترسی پیدا کنند.
از طرف دیگر وجود چنین وب سایت‌هایی به ارتباطی بهتر و مناسب‌تر میان تولیدکنندگان و یا فروشندگان و خریداران کمک می‌کند.

بیشتر:  درباره وکیل حقوقی

دی اچ گیت DHgate
دی اچ گیت عنوان یک پلتفرم تجارت الکترونیکی در سراسر نقاط جهان است. این پلتفرم به واردکنندگان و خریداران محصولات از سراسر نقاط جهان این امکان را می‌دهد تا بتوانند حجمی کوچک از کالاهای با کیفیت و قابل‌ توجه چینی را به روش عمده‌ فروشی و با قیمت‌هایی بسیار مناسب خریداری نمایند. خریداران در سراسر جهان می‌توانند با ورود به این پلتفرم، محصولات مختلف از قبیل: انواعی از کالاهای دیجیتال و هوشمند، لباس و پوشاک، محصولات تزیینی و یا دکوری، لوازم ورزشی و ….. مورد نیاز خود را خریداری نمایند.
از جمله ویژگی‌های عمده خرید از این وب‌سایت آنلاین می‌توان به این‌ مورد اشاره کرد که این سایت فروشگاهی، پرداخت‌های بین‌المللی ایمنی را ایجاد می‌کند و از روش‌هایی کاملا امن و سالم برای ارسال محصولات مختلف استفاده می‌کند. دفتر مرکزی این سایت در پکن واقع است. اما در دیگر نقاط جهان نیز شعبه‌هایی دارد.

بیشتر:  راهنمای خرید لباس زنانه مجلسی لاکچری و لوکس

ای ورلد ترید eWorld trade
این وب‌سایت نیز از دیگر سایت‌های عمده‌ فروشی در سطح بازارهای بین‌المللی به شمار می‌رود. در حقیقت می‌توان گفت این مجموعه فروشگاهی، نوعی مارکت پلیس است که برای هر یک از محصولات و کالاهای خود به شما چندین قیمت مختلف را پیشنهاد می‌کند. به‌ طور کلی می‌توان گفت این روش، نوعی نقطه عطف برای مشاغل تجاری و عمده‌ فروشی به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که بیشتر تولید کنندگانی که در این مجموعه فروشگاهی و آنلاین مشغول به فعالیت عمده‌ فروشی هستند تولید کنندگانی از کشور چین هستند. اما فروشندگان و خریدارانی از سایر نقاط جهان نیز در این وب‌سایت فعالیت می‌کنند. از جمله این فروشندگان و خریداران می‌توان به تولید کنندگان و خریدارانی از کشورهای هندوستان، مالزی، پاکستان، ایالات‌ متحده و… اشاره کرد.
سندباد سل
سندباد سل عنوان یک وب‌سایت فروشگاهی  https://www.sandbadcell.com  و یا یک پلتفرم است که به منظور تجارت الکترونیک عمده و آنلاین طراحی شده‌ است. طراحان و توسعه دهندگان این مجموعه آنلاین، قصد دارند به تجارت الکترونیکی و اینترنتی در سراسر جهان اقدام نمایند. لازم است بدانید که این وب‌سایت می‌تواند تولید کنندگان مختلف ایرانی را به خریداران عمده محصولات و صنایع مختلف در سراسر نقاط جهان مرتبط سازد و از این طریق به رشد کسب و کار آن‌ها کمک کند. از جمله اهداف تاسیس و راه‌اندازی این پلتفرم می‌توان به رونق‌ بخشی به تولید داخل، رشد تولید کنندگان ایرانی، تسهیل تجارت بین‌المللی به‌ ویژه خرید عمده محصولات و فروش عمده آن‌ها و… اشاره کرد.

بیشتر:  باربری تهران

عضویت رایگان، امکان مقایسه قیمت‌های محصولات به‌ صورت عمده، خرید دست‌ اول و بدون هیچ‌ گونه واسطه از تولیدکننده به مصرف‌کننده، خرید بدون محدودیت زمانی و مکانی، صرف زمانی بسیار کم برای خرید، آموزش موضوعات مختلف در حیطه کسب‌ و کارهای آنلاین و… از جمله خدمات این وب‌سایت به شمار می‌رود. با استفاده از این پلتفرم فروشگاهی و آنلاین، تولیدکنندگان داخلی می‌توانند فرصت‌های فروش بیشتری را در سطوح بین‌المللی و ملی به دست آورند و خریداران محصولات مختلف نیز قادر خواهند بود به‌ راحتی به محصولات مورد نظر خود با قیمت‌هایی مناسب و  بدون واسطه دست پیدا کنند.

مطلب پیشنهادی

در هنگام خرید شامپو بیوکسین به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

شامپو بیوکسین و در سایر محصولات تولیدی شرکت بیوکسین ترکیه جزو محصولات درمانی موثر هستند …