نقش وکتور در صنعت گرافیک

نقش وکتور در صنعت گرافیک بسیار نقش کلیدی و موثری می باشد نیمی از صنعت گرافیک را در سراسر جهان وکتور ها تشکیل می دهند.

از کنار هم قرار گرفتن چند عکس استوک و وکتور فایلی گرافیکی به وجود می آید که به آن فایل طرح لایه باز نیز می گویند این وکتور ها هستند که به طرح جانی دوباره اهدا می کنند صنعت گرافیک صنعتی بسیار بزرگ و فراگیر بوده که در زمینه های مختلفی نقش دارد اما از برترین آنها  می شود به تولید محتوا ویدیویی، طراحی گرافیکی مانند طراحی کارت ویزیت،  بنر مشاغل،  تراکت و تایپو گرافی اشاره نمود.

بنابراین؛ استفاده از وکتور می‌‌تواند در زیبا سازی طرح های شما نقش مفیدی داشته باشد. اگر علاقه‌مند به آشنایی بیشتر با این نوع محصولات گرافیکی هستید، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

دانلود وکتور لایه باز

Figure 1دانلود وکتور

داشتن طرحی شیک، جدید و زیبا یکی از متدهای تاثیرگذار در ارتباطات اجتماعی است بین کسب کار ها. در واقع ظاهر طرح شما یا کارت بیزنس مجلل اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد که دستیابی به این امر لازمه رعایت چند نکته است.

بیشتر:  سنگ مرمریت چیست؟

طراح با سلیقه، دانلود وکتور مناسب، عکس استوک با کیفیت، یکی از این اقدامات است اما آنچه که بیش از همه اهمیت دارد، سایتی هست که میخواهید از آن وکتور را دانلود نمایید.

آقای وکتور مرجع دانلود انواع فایل گرافیکی در ایران تصاویر استوک ایرانی طرح لایه باز و وکتور می باشد که توانسته تا به امروز رضایت اکثر مشترکان و کاربران خود را در بر داشته باشد.

از چه وبسایتی وکتور دانلود کنیم

مهم است که فرآیند طراحی وکتور  به‌صورت کاملا تخصصی و هوشمندانه انجام شود تا نتیجه کار ایجاد محصولی کاربردی و مفید باشد. اما به‌نظر شما وقوع این امر با وکتور بی‌کیفیت امکان‌پذیر است؟ برترین نرم افزار های طراحی وکتور

قطعا پاسخ شما به این سوال منفی است و حالا سوال دیگری که در این زمینه وجود دارد، این است که چه وکتور هایی در طراحی بنر مشاغل استفاده می‌شوند؟

در ادامه متداول‌ترین این وکتور ها را معرفی کرده‌ایم:

اسلیمی

این وکتور که به اصطلاح وکتور تک رنگ یا ریسو نامیده می‌شود، معمولا در طراحی کاشی و سرامیک ساختمانی و طرح های cnc ایفای نقش می کند.

بیشتر:  پیرزن هفتاد ساله، پدیده وزنه برداری شد

همچنین رنگ مشکی آن برای تراکت های ریسو مورد استفاده قرار می‌گیرد که متقاضیان بیشتری هم دارد اما با این حال امکان سفارش این وکتور بصورت لگویی که شما بخواهید امکان‌پذیر است.

آیکن

این نوع فایل گرافیکی را شما روزانه به شدت مشاهده کنید لگو وبسایت ها و اپلیکیشن های موبایل که روزانه در  دسترس شما قرار دارد.

راهنمای خرید وکتور

Figure 2طرح لایه باز

هنگام خرید به وبسایت مورد نظر توجه کنید، بهتر است نکاتی را مد نظر داشته باشید و مطابق با آنها محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. این فاکتورها عبارت‌اند از:

  • به کیفیت و رزولوشن توجه داشته باشید. اگر کیفیت پایین باشد، احتمال خرابی طرح شما و افت کیفیت آن وجود دارد و در این صورت طرح شما کاملا غیرکاربردی می‌شود.
  • قبل از خرید، ابعاد وکتور را اندازه‌گیری کرده و وکتور را در سایزی مناسب خریداری کنید. معمولا سایزهای بزرگ مخصوص چاپ و پیرینت و سایز متوسط به‌عنوان پست شبکه های اجتماعی استفاده می‌شود.
بیشتر:  قهوه فروشی کافه مهر

خرید وکتور از مجموعه آقای وکتور

همینطور که گفتیم وکتور کاربردی ترین عنصر طراحی هست و باید به ان توجه نمود.

به‌همین دلیل، بسیاری از صاحبان کسب‌وکار و کانون مرکز اگهی تبلیغات جهت عرضه این محصول به مشتریان خود به طرح خارجی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه روی آورده‌اند.

در راستای این مسئله، مجموعه آقای وکتور، با آغاز فعالیت خود از سال ۱401 در خراسان شمالی راه‌اندازی شده و فایل های خود را با سراسر کشور به اشتراک مسگذارد. این مجموعه در زمینه تولید و طراحی وکتور طرح لایه باز و تصویر استوک فعالیت دارد. همچنین جهت رفاه حال مشتریان، فروش اینترنتی را در شمار خدمات خود قرار داده است.

این مجموعه طبق سلیقه و خواست شما عزیزان به طراحی طرح لایه باز مرغوب و با کیفیت می‌پردازد. چنانچه قصد خرید وکتور و فایل لایه باز را دارید، می‌توانید از ضمانت قیمت، اصالت کیفیت، این فروشگاه مطمئن باشید.

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …