چگونه فالوور واقعی بگیریم در کمتر از 10 روز!

هنگامی که شروع به فعالیت در اینستاگرام می کنیم، عدد فالوورها برای ما خیلی مهم است. زیرا هرچقدر پست می گذاریم، کامنت می گذاریم، هیچکس به خودش زحمت نمی دهد که ما را فالو کند. به همین دلیل به این فکر می کنیم که اینستاگرام جای خوبی برای فعالیت نیست. اصلا چرا در اینستاگرام باید فعالیت کنم وقتی هرچقدر زحمت می کشم اما نتیجه ای حاصل نمی شود؟ همه ی این دغدغه ها را همه ی افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند دارند. حتی بلاگری که میلیون ها فالوور دارد و درآمد میلیاردی را در ماه تجربه می کند هم اوایل شروع کار خودش، فالووری نداشت. اما این افراد تا حالا به این فکر نکردن که چگونه فالوور واقعی بگیریم؟

بله درست است. تمام این افراد هم دغدغه ی این را داشتند که فالوور واقعی چگونه جذب کنند و گاهی نیز در این باره شکست خوردند. مثلا برخی از آنها از ربات های افزایش فالوور برای بالا بردن فالوورهایشان استفاده کردند که گاهی اوقات نیز پیج خود را هم نابود کردند. اما این تمام ماجرا نیست. زیرا روش بالا بردن فالوور اینستاگرام فقط این نیست که شما از ربات ها استفاده کنید یا فقط تبلیغات کنید. اگر هم تبلیغات می کنید باید به صورت اصولی این کار را انجام دهید. اما نگران نباشید. در ادامه قرار است شما را با روش هایی آشنا کنیم که از طریق آن بتوانید جذب فالوور بالا داشته باشید و در نتیجه درآمدهای خوبی را از این طریق کسب کنید.

چگونه فالوور زیاد کنیم رایگان؟

اگر برای رشد در اینستاگرام باید هزینه کنیم، پس چگونه می شود که افراد بزرگی از زیر صفر شروع کردن و الان درآمدهای بالا دارند؟ اما باید بدانید که همه چی به هزینه کردن نیست. بلکه به دانستن قوانین و استفاده درست از آن است. درست است که روش هایی همچون خرید فالوور اینستاگرام در اوایل راه کار راه بیانداز است اما واقعا می شود که کسی فقط فالوور بخرد و با خرید چند تا دونه فالوور، بتواند درآمد داشته باشد؟ مسلما خیر اینطور ها هم نیست! خب پس چگونه می توانیم بدون هزینه کردن، فالوور های بالایی را جذب پیج خود کنیم؟

بیشتر:  سنگ مرمریت چیست؟

چگونه با تولید محتوا فالوور رایگان بگیریم؟

قبل از هرچیز باید این سوال را از خود بپرسید که چرا افراد باید شما را فالو کنند؟ شما مگر کی هستید که باید شما را دنبال کنند؟ اصلا خود شما چرا یک سری افراد را فالو می کنید و از پیج آنها استفاده می کنید؟ در پاسخ به این سوال شاید بگویید که از پست ها و استوری های آن شخص خوشم می آید، پس فالو می کنم اورا! به همین راحتی متوجه شدید که تولید محتوا چقدر در اینستاگرام ارزشمند است. اما یک محتوا باید چه ویژگی هایی داشته باشد که باعث شود مردم ما را فالو کنند؟

ویژگی های محتوای خوب

تا اینجای کار فهمیدم که یکی از روش های رایگان افزایش فالوور این است که محتوا تولید کنیم. اما آیا هر محتوایی مستلزم این است که دیده شود و دیگران از آن خوششان بیاید؟ مسلما خیر. بلکه باید محتوایی تولید کنید که جذاب باشد و ارزش افزوده ای را به مخاطب انتقال دهد. به طور کلی اگرمحتوایی که تولید می کنید هم سرگرم کننده و هم مفید باشد، باعث فالو کردن شما می شود.

اما جالب است که بدانید در ابتدای راه شاید کسی شما را فالو نکند. حتی پست های شما را هم لایک نکند. پس بهترین راه چیست؟ خرید لایک اینستاگرام را در این گونه مواقع به شما پیشنهاد می کنیم. با خرید لایک برای پیج اینستاگرامیتون می تونید به افراد بیشتری محتوای تولید شده رو نشان دهید. پس در نتیجه فالو کردن شما هم بیشتر شود. اما پیشنهاد نمی کنیم که همیشه این کار را انجام دهید. زیرا همانطور که در ابتدا گفتیم، رشد در اینستاگرام فقط با هزینه کردن امکان پذیر نیست. بلکه به دانستن قوانین و رفتار کاربران مرتبط می شود. از این رو سعی کنید هم محتوای سرگرم کننده تولید کنید و یک ارزش افزوده ای را به مخاطبین خودتان ارائه دهید. خواهید دید که کم کم فالوورهایتان بالا می رود و پیج اینستاگرامیتان روند رشد خود را طی خواهد کرد.

بیشتر:  سم مناسب کرم گردو

تعامل، نقطه قوت بالا بردن فالوورهای اینستاگرام

منطور ما دقیقا از تعامل چیست؟ منظور ما این است که برویم به همه دایرکت دهیم که بیاید ما را فالو کنید؟ یا آنکه برویم هرجات که پست دیدیم، کامنت بگذاریم که بیایید و ما را فالو کنید؟ مسلما منظور ما از تعامل این نیست. زیرا تعامل به معنای ارتباط دو طرفه است. یعنی وقتی ما کاری می کنیم، دیگران نیز در ازای آن برای ما کاری کنیم. یعنی وقتی استوری می گذاریم باید مخاطبین ما، استوری را ریپلای کنند. اگر در جایی کامنت می گذاریم، باعث شود کامنت ما پین شود یا آنکه آن را ریپلای کنند. شاید برایتان جالب باشد که اگر این ارتباط تعاملی را نادیده بگیرید، رشد کردن در اینستاگرام نیز برای شما ناممکن خواهد بود حتی اگر هزینه های میلیاردی در این زمینه کنید.

حال سوالی که پیش می آید این است که چگونه تعامل کنیم و چگونه تعامل با پست ها و استوری های خودمان را بالا ببریم. در ادامه قرار است به طور کامل در این رابطه به شما توضیح دهیم.

روش های تعامل درست در اینستاگرام

روش اول کامنت مارکتینگ است. یعنی آنکه کامنت هایی را قرار دهیم که می دانیم برای مخاطب جذاب است. این کار را باید برای پست هایی انجام دهیم که افراد معروفی هستند. به عنوان مثال در زمینه آرایش فعالیت می کنید، به پیج صدف بیوتی بروید و برایش کامنت مرتبط با پستش بگذارید. سعی کنید کامنتی که قرار می دهید طولانی باشد و از ایموجی نیز در آن استفاده کنید.

بیشتر:  (تصاویر) حاشیه‌هایی از مسابقه اسب دوانی کنتاکی دربی ۲۰۲۱

روش دوم این است که با همکاران خودتان دوست شوید. هربار که پست گذاشتید برای یکدیگر کامنت بگذارید و حتی کامنت های هم را هم پین کنید. این کار باعث می شود تبلیغات رایگانی را نیز برای خود انجام دهید.

در شروع کار، خرید کامنت اینستاگرام فراموش نشود. اگر پستی قرار می دهید که کامنتی دریافت نمی کند یا کامنت های آن کم است، با افزایش کامنت برای پستتان می توانید باعث شوید که دیگران نیز برای شما کامنت بگذارند. حواستان باشد که در این روش حتما پاسخ کامنت ها را دهید.

سخن آخر

به طور کلی فالوور رایگان فقط از طریق تعامل، و تولید محتوای ارزشمند به دست می آید. روش های دیگر یا پولی هستند یا انکه فایده برای پیج شما نخواهند داشت. از طریق این دو روش می توانید در مدت زمان بسیار کم عدد فالوورهای خود را بالاتر از حد تصوری که دارید ببرید. اما توجه کنید که یک پیج استاندارد داشته باشید و از تمام ظرفیت هایی که می توانید استفاده کنید. زیرا پیج اینستاگرام استاندارد است که میتواند شما را به درآمد برساند. همچنین باید سعی کنید که مخاطب خود را وفادار نگه دارید. روش های مختلفی برای وفادار نگه داشتن مخاطب وجود دارد. روش هایی نظیر برگزاری مسابقه یا جایزه دادن از روش هایی است که باعث می شود مخاطب با شما دوست شود.

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …