با ترفندهای آرایش مناسب فصل پاییز و بهترین محصولات مناسب این آرایش‌ها آشنا شوید

اگر آن‌قدر به آرایش‌های تابستانی علاقه‌مند بودید که حالا با شروع شدن پاییز، احساس غمگین بودن به‌تان دست داده است، اصلاً ناراحت نباشید! هر فصل جدید، فرصت‌های جدیدی را برای تغییر روتین آرایشی خود به‌همراه دارد و پاییز هم یکی از مهم‌ترینشان محسوب می‌شود. پاییز، به‌دلیل رنگ‌ها و حال‌وهوایی که مخصوص به خودش است، ترفندهای ویژه آرایش را هم به ارمغان می‌آورد. ترندهای آرایشی فصل پاییز، همان‌طور که حدس زده می‌شود، مملو از رنگ‌های گرم و معمولاً تیره هستند. این روتین آرایشی ویژه به شما کمک می‌کند تا مثل پاییز، زیبا و پخته‌تر به‌نظر برسید.

در این مطلب، بعضی از ترندها و ترفندهای آرایشی مخصوص پاییز را بررسی می‌کنیم و از میان آن‌ها نکات ارزشمندی را برای دستیابی به چهره‌ای خیره‌کننده ارائه می‌دهیم. همچنین، خبر خوب اینکه در کنار این ترفندهای آرایشی، محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب این آرایش‌ها را هم پیشنهاد خواهیم داد.

6 ایده و راهکار برای تغییر روتین آرایشی تابستانی به پاییزی

آرایش پاییزی، لوازم آرایشی با رنگ‌های تیره‌تری را در بر می‌گیرد و این ویژگی، به‌دلیل ماهیت سومین فصل از سال خلق شده است. رنگ‌های گرم در آرایش، معمولاً چهره را کمی زیباتر و پخته‌تر به نظر می‌رسانند. به‌همین دلیل، 6 مورد از داغ‌ترین ترفندهای آرایشی ویژه پاییز را بررسی کرده‌ایم تا برای اصلاح روتین جید خود در فصل جدید سال، با چالشی روبه‌رو نشوید.

1. رنگ‌های اصطلاحاً “خاکی” را در آغوش بگیرید

یکی از ویژگی‌های بارز پاییز، برخورداری آن از رنگ‌های خاکی است؛ رنگ‌هایی که به‌صورت اختصاصی در زمین دیده می‌شوند. وقتی که نوبت به پالت آرایشی شما می‌رسد، باید رنگ‌های بورگوندی عمیق، نارنجی سوخته، قهوه‌ای گرم و سبز زیتونی را برای آرایش پاییزی در نظر داشته باشید. این رنگ‌ها نه‌تنها ماهیت فصل پاییز را به‌تصویر می‌کشند، بلکه به آرایشی که می‌کنید، عمق و بُعد می‌بخشند.

بیشتر:  هدایای تبلیغاتی مخصوص طلافروشی ها

پیشنهاد: برای اجرای دقیق رنگ‌های خاکی در آرایش پاییزی، این رنگ‌ها را روی یک پالت سایه چشم همه‌کاره بریزید تا آرایش‌های خیره‌کننده‌ای را برای چشم و نواحی اطراف آن به‌وجود بیاورید.

2. به لب‌های پررنگ با رنگ‌های جدید فکر کنید

پاییز، بهترین زمان برای به نمایش گذاشتن رنگ‌های تند در نواحی لب است که به نوعی، نشان‌دهنده ماهیت این فصل سرد سال محسوب می‌شود. برای مثال، استفاده از رژ لب‌هایی که رنگ قرمز تیره، آلویی و حتی اًخرایی بهترین گزینه‌ها برای آرایش لب در این فصل به‌شمار می‌روند.

پیشنهاد: برای اطمینان در مورد اینکه لب‌های پررنگ با ماندگاری بالا خواهید داشت، قبل از آرایش پاییزی، روی لب‌هایتان لایه‌برداری انجام دهید و از خط لب برای مشخص کردن لبه‌ها استفاده کنید.

3. پوست مات را با پوست درخشان و آفتاب‌گیر عوض کنید

در حالی که در تابستان، باید پوست را مات نگه می‌داشتید و آن را با این هدف آرایش می‌کردید، حالا باید پوستتان را طوری آرایش کنید که درخشندگی ظریفی داشته باشد و اصطلاحاً آفتاب‌گیر به‌نظر برسد. بنابراین، وقت آن رسیده است که فوندانسیون مات خود را با فرمولی که باعث درخشان و سبک شدن پوست می‌شود، جایگزین کنید. برای این کار می‌توانید از یک برنزه‌کننده پوست برای افزایش روشن شدن پوست در پونه‌ها، شقیقه‌ها و خط فک استفاده کنید.

پیشنهاد: از رژ گونه‌های کرم یا مایع و همچنین، کرم پودر مای استفاده کنید تا برافروختگی طبیعی در پوستتان به‌وجود بیاید. همچنین، از رنگ‌های پودری که می‌توانند پوست لطیفتان را به پوستی خشک و ترک‌خورده تبدیل کنند، اجتناب کنید.

بیشتر:  معرفی مدل های مختلف دوربین مدار بسته

4. چشم‌ها را دریابید!

چشم‌ها، دریچه‌های روح شما هستند و باید در پاییز امسال، داستانی جدید از درونتان به‌تصویر بکشند. برای این کار، از تکنیک خط چشم بالدار، آرایش چشم دودی و خط چشم‌های گرافیکی استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از سایه چشم متالیک هم برای افزایش درخشندگی نواحی دور چشم هم کمک بگیرید.

پیشنهاد: از یک خط چشم با کیفیت خوب استفاده کنید تا هم آرایش کردن آسان شود و هم دقتتان در آرایش چشم‌ها بالا برود. مژه‌های خود را فر کنید و به پیشنهاد ما از ریمل گلدن رز استفاده کنید تا چشم‌هایتان درشت‌تر به‌نظر برسند.

5. گیلتر را به روتین آرایش پاییزی اضافه کنید

کمی زرق و برق دادن می‌تواند کمک زیادی به زیباتر شدن آرایش پاییزی شما کند. استفاده از سایه‌های براق، هایلایترهای درخشان و حتی لاک ناخن درخشان هم می‌تواند جذابیتان را چند برابر کند.

پیشنهاد: برای اینکه درخشندگی پوست شما بعد از آرایش بیشتر و ظریف‌تر شود، لوازم آرایشی را که زرق و برق بیشتری دارد انتخاب کنید. این‌چنین محصولات آرایشی می‌توانند به‌صورت استراتژیک، پوست را براق‌تر به‌نظر برسانند.

6. پوستتان را هیدراته نگه دارید

با سرد شن هوا، حفظ رطوبت پوست کاملاً ضروری است. پوست هیدراته، یک بوم نقاشی صاف و بدون چروک را برای اجرای ترفندهای مختلف آرایشی ایجاد می‌کند و باعث ماندگاری آرایش در طول روز هم می‌شود. استفاده کردن از یک مرطوب‌کننده غنی و پرایمر آب‌رسان هم می‌تواند به هیدراته شدن و هیدراته ماندن پوست کمک ویژه‌ای کند.

بیشتر:  تبدیل واگن قطار قرن نوزدهم به هتلی زیبا/ تصاویر

پیشنهاد: فراموش نکنید که با نوشیدن مقادیر زیاد آب در طول روز (به‌طور استاندارد 8 لیوان آب در 24 ساعت) باعث هیدراته ماندن پوست می‌شود.

محصولات آرایشی اصل برای روتین آرایش پاییزی بخرید

در نظر گرفتن یک روتین آرایشی ویژه برای فصل پاییز، از جمله کارهایی است که چهره زیبای شما را متناسب با سومین فصل سال، زیباتر می‌سازد. در این مطلب به راهکارهای آرایش پاییزی و بعضی از لوازم آرایشی برای بهتر شدن این ترفندها اشاره کردیم. برای اینکه چهره‌ای زیباتر و البته سالم داشته باشید، حتماً باید از محصولات آرایشی و بهداشتی اصل استفاده کنید تا آسیبی به صورت زیبایتان وارد نشود.

فروشگاه اینترنتی خانومی، همه محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبت پوستی را از برندهای معتبر ایرانی و جهانی در اختیار مشتریان گذاشته است. با ورود به وب‌سایت خانومی، می‌توانید محصولات پرفروش بازار را هم مشاهده کنید و با توجه به ویژگی‌های پوست و موهایتان، بهترین خرید ممکن را تجربه کنید. برای خرید محصولات متنوع‌تر، جملاتی مثل خرید ریمل اسنس خانومی را در گوگل سرچ کنید.

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …