دلایل جوان ماندن ستارگان هالیوود

بسیاری از سلبریتی های هالیوودی علی رغم سن زیادی که دارند بسیار جوان تر به نظر رسیده و شادابی و طراوت به خصوصی از خود نشان می دهند. در برخی موارد حتی حدس زدن سن بسیاری از این افراد دشوار خواهد بود. اما به راستی هنرمندان و ستارگان هالیوودی از چه روش هایی برای حفظ جوانی استفاده می کنند؟ این همان چیزی است که طرفداران این هنرمندان همواره نسبت به آن کنجکاو هستند و از مهم ترین سوالی است که در برنامه های مختلف از این ستارگان پرسیده می شود. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی دلایل جوان ماندن ستارگان هالیوودی بپردازیم. تا انتهای این نوشتار از فروشگاه اینترنتی لاکو جان با ما همراه باشید.

ورزش کردن

ورزش در برنامه روزانه ورزشکاران جایگاه مهمی دارد. بسیاری از آن ها مهم ترین برنامه های خود را کنسل می کنند تا تایم ورزش را از دست ندهد. چرا که فواید زیادی در ورزش کردن نهفته است و ما از آن بی خبر هستیم. ورزش باعث افزایش سرعت گردش خون در بدن شده و سوخت و ساز را در سلول ها بهبود می بخشد. به این ترتیب مواد مورد نیاز آن ها در تایم کمتری تامین شده و سم زدایی با سرعت بیشتری انجام می گیرد. هنرمندان معتقدند ورزش استرس را از آن ها دور می کند و افکار سالم تری را در ذهن آن ها به وجود می آورد. فعالیت بدن و عدم ثبات آن باعث بهبود سیستم ایمنی شده و ابتلا به بسیاری از بیماری ها را کاهش می دهد. تحقیقات علمی ثابت کرده است ورزش منظم و روزانه پیری را به تعویق می اندازد. جنیفر لوپز بانوی زیبای هالیوودی در پاسخ به سوال راز جوانی اش گفت: در برنامه هفتگی من 3 تا 4 بار ورزش وجود دارد و این مهم ترین راز زیبایی من است.

بیشتر:  آسمان مجازی چیست؟

 

تامین رطوبت پوست و مو

خشکی پوست باعث کم حجم شدن سلول ها شده و ابعاد آن ها را کاهش می دهد. در نتیجه فعالیت آن ها با اختلال مواجه شده و تولید سلول های سالم نیز کم می شود. خشکی شدید پوست به مرگ سلول ها منجر شده و خراش و زخم سطحی را در پی خواهند داشت. مهم ترین عوارضی که برای خشکی پوست وجود دارد چین و چروک و بروز علائم پیری است. به همین دلیل بازیگران و هنرمندان از هر راهی برای حفظ رطوبت پوست استفاده می کنند. بسیاری از آن ها معتقدند نوشیدن روزانه 8 لیوان آب به طراوت پوست کمک می کند و سلامت و را نیز افزایش می دهد. عده ای دیگر در کنار نوشیدن آب از انواع محصولات مراقبتی و به خصوص آبرسان و مرطوب کننده استفاده می کنند تا پیری پوست را به تعویق می اندازند. بیانسه در راز زیبایی را در لبخند زیبا و استفاده از مرطوب کننده های پوست خلاصه کرده است.

 

مصرف میوه و سبزی

آنتی اکسیدان از تاثیرگذارترین مواد در سلامت پوست و مو است. این ماده مفید در مواد طبیعی مانند میوه و سبزی به وفور یافت می شود. سبزیجات و میوه های تازه به حدی در زیبایی پوست و جوان ماندن افراد تاثیر دارند که بسیاری از بازیگران و هنرمندان هالیوودی تصمیم به گیاهخواری گرفته اند. کریستی برینکلی مانکن و هنرپیشه معروف در مصاحبه ای اذعان داشت که از 12 سالگی گیاهخواری را شروع کرده و این روش را به فرزندان خود نیز توصیه کرده است. او راز جوانی را در مصرف میوه و سبزیجات می داند. البته توصیه ما به گیاهخواری و حذف گوشت از رژیم غذایی نیست. بلکه پیشنهاد می کنیم توجه به مصرف میوه و سبزیجات را نسبت به گذشته افزایش دهید و جای بیشتری در برنامه غذایی روزانه تان برای این دو ماده مفید باز کنید.

بیشتر:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

 

استفاده از کرم ضد آفتاب

نور آفتاب علاوه بر فوایدی که برای پوست ایجاد می کند مضراتی نیز دارد که باعث مرگ سلول ها شده و به مرور زمان چین و چروک را در صورت افزایش می دهد. کرم های ضد آفتاب اثرات منفی نور خورشید را خنثی کرده و پوست را از صدمات متعددی دور می کنند. اشعه های مضر خورشید باعث تیره شدن پوست شده و طراوت آن را از بین می برد. این تشعشعات مضر به عمق لایه های سلولی نفوذ کرده و عملکرد سلول ها را دچار تغییر می کنند. بسیاری از هنرمندان هالیوودی بدون ضد آفتاب از منزل خارج نمی شوند. علاوه بر آن معتقد هستند که ضد آفتاب مختص روزهای آفتابی نبود و حتی در روز بارانی و برفی نیز باید استفاده شود.

 

کاهش استرس

استرس روزانه باعث ترشح هورمون های دفاعی در بدن شده و تداوم این امر با مشکلات زیادی برای بدن و بخصوص پوست همراه خواهد شد. گابریله یونیون در مصاحبه ای گفت: بهترین داروی ضد پیری قدرت نه گفتن من به دیگران است. چرا که استرس مرا کاهش می دهد. به این ترتیب تا می توانید با روش های مختلف استرس را از خود دور کنید و اجازه ندهید مسائل مختلف ذهن شما را به تسخیر خود درآورد.

بیشتر:  ادکلن، باعث مرگ ناپلئون بناپارت شده است!

پاک کردن اصولی آرایش

افرادی که برای سلامت پوستشان ارزش قائل هستند به هیچ عنوان با آرایش نمی خوابند. مواد آرایشی در طولانی مدت وارد منافذ سلولی و لایه های زیرین می شود و راه تنفس سلول ها را مسدود می کند. به همین دلیل لازم است پس از هر بار میکاپ، پاکسازی آرایش به شکل اصولی انجام گیرد تا از صدمات این حجم از مواد شیمیایی به پوست کاسته شود. خوابیدن با صورت آرایش شده باعث ایجاد چین و چروک در پوست شده و به مرور با بروز حساسیت همراه خواهد شد.

مفید خوابیدن

مشغله های روزانه باعث شده تا بسیاری از افراد برای رسیدن به همه کارها در روز از ساعت مفید خوابشان کم کنند. این هنرمندانه هالیوودی این کار را بزرگترین ضربه به جسم و روح می دانند. بدن در زمان خواب ریکاوری می شود و فرصت خوبی برای بازسازی صدمات ایجاد شده پیدا می کند. کاهش زمان مفید خواب این روند را با اختلال مواجه کرده و عوارض آن به صورت علائم پیری زودرس جلوه می دهد. به خصوص که پژوهش ها نشان داده خواب مفید با پوست شاداب ارتباط مستقیم داشته و نباید از برنامه روزانه حذف شود.

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …