معرفی مناطق کردان کرج | اطلاع از جدیدترین قیمت ویلا در مناطق کردان سال 1402

کردان یکی از زیبا ترین و معروف ترین مناطق که در مجاورت شهر های تهران و کرج قرار دارد. این منطقه زیبا به واسطه آب و هوای بی نظیر و طبیعت بکری که دارد بسیار پر طرفدار و پر رفت و آمد است. کردان مناسب ترین مکان برای استراحت و تفریح و گذراندن وقت کنار خانواده و دوستان است. یکی از دلایلی که بیش از حد کردان را میان مردم محبوب کرده، نزدیکی این منطقه به شهر های تهران و کرج است. فاصله تهران تا کردان حدود 68 کیلومتر است و فاصله کرج تا این منطقه جذاب فقط 18 کیلومتر است، البته کردان از جاده ای بی خطر و خلوت در کل روز های هفته بهره میبرد و در طول سفر به کردان هرگز با خستگی راه روبه رو نمیشوید، همین ویژگی باعث شده تا کردان بسیار مورد توجه ساکنین تهرانی و کرجی قرار بگیرد. مواردی ماننده آب و هوای معتدل و مناسب، طبیعت سرسبز و جذاب و فاصله کردان تا تهران و کرج باعث شد تا سرمایه گذاران زیادی به این منطقه برای سرمایه گذاری و ساخت ویلا سفر کنند. کردان به 2 بخش  کردان شمالی و کردان جنوبی تقسیم میشود، که هرکدام از این 2 بخش به چند منطقه و هریک از این مناطق به چند روستا تقسیم میشود. نام مهم ترین و بزرگترین مناطق سهیلیه و تهراندشت و چهارباغ است که هرکدام ازا ین مناطق به چند روستای کوچک تر تقسیم میشود که در ادامه مقاله با این مناطق آشنا میشوید. درون خوده منطقه کردان ویلاهای لوکس و لاکچری زیادی وجود دارد که مناسب ترین راه برای سرمایه گذاری و افزایش ثروت است. اگر میخواهید از قیمت ویلا در کردان باخبر باشید یا به فکر خرید ویلا در کردان هستید کافیست روی لینک https://zavilla.ir/l/villa-kordan/ کلیک کنید تا مستقیما وارد سایت زمین شوید.

بیشتر:  ایده های جالب برای ساخت کاردستی با پوست پسته

سهیلیه قلب و پایتخت کردان

سهیلیه بزرگ ترین منطقه در کردان که به پایتخت یا قلب کردان هم معروف است. این منطقه ییلاقی هماننده کردان از آب و هوای فوق العاده و طبیعتی سرسبز بهره میبرد. سهیلیه هم دقیقا ماننده کردان به چند روستا تقسیم میشود که مهم ترین آنها لشگرآباد، اغلان تپه، سنقرآباد، زعفرانیه است. درون سهیلیه ویلاهای لوکس و لاکچری زیادی وجود دارد اما مهم ترین ویژگی این منطقه برای سرمایه گذاری قیمت ویلاهای این منطقه است. سهیلیه اقتصادی ترین منطقه کردان است، یعنی درون این منطقه ویلاهای لوکس با امکانات فوق العاده ای وجود دارد که با قیمت پایین خرید یا فروخته میشود. قیمت ویلا در سهیلیه از 2 میلیارد 500 شروع و تا 10 میلیارد به بالا هم معامله میشود. اگر سرمایه 2 میلیاردو نیم تا 3 میلیارد دارید و به فکر خرید ملک هستید، سهیلیه بهترین گزینه است و اگر بودجه شما زیر 2 میلیارد و 500 بود همچنان زمین های سهیلیه بهترین گزینه برای شما است. سهیلیه به دلیل آب و هوای بی نظیرش از خاک مساعد و حاصلخیز بهره میبرد و شما هرگز در سهیلیه با مشکل کمبود آب رو به رو نمیشوید. در صورتی که تصمیم دارید تا از قیمت ویلا در سهیلیه باخبر شوید یا به فکر خرید ویلا در سهیلیه هستید یا دنبال یک مشاوره مطمئن و رایگان هستید میتوانید روی  https://zavilla.ir/l/villa-soheilie/ کلیک کنید تا به قسمت ویلاهای سهیلیه بروید و از امکانات و قیمت دقیق ویلاها در این منطقه باخبر شوید.

بیشتر:  بهترین آرایشگاه زنانه در زعفرانیه و سعادت آباد تهران برای عروس و کوتاهی مو چه ویژگی هایی دارد؟

 

تهراندشت بهشتی پنهان در کردان کرج

تهراندشت منطقه ای زیبا با موقعیت جغرافیایی و اقلیم مناسب و بی نظیر که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه سرمایه گذاران برای ساخت یا خرید و فروش ویلا قرار گرفته است. در تهراندشت به دلیل وجود باغات سرسبز و وجود درختان سرسبز لقب بهشت پنهان کردان را به خود اختصاص داده است. تهراندشت که در بخش کردان شمالی قرار دارد درون خود روستاهای کوچک و سرسبز زیادی دارد که نام این مناطق را میتوان به آران، سعیدآباد، نمکلان، سرخاب و قاسم آباد اشاره کرد. تهراندشت جزو شیک ترین و لوکس ترین مناطق کردان است که از ویلاهایی با معماری روز دنیا بهره میبرد. قیمت ویلا در تهراندشت از 3 میلیارد تومان شروع و به 15 میلیارد به بالا میرسد. اگر ویلای مناسب خود را در سهیلیه پیدا نکرده اید تهراندشت میتواند گزینه دوم شما برای سرمایه گذاری باشد. اگر قصد خرید ویلا در تهراندشت را دارید یا میخواهید از وضعیت قیمت ویلاهای این منطقه زیبا و شیک باخبر شوید کافی است بر روی تارنمای   https://www.zamiin.ir/city/تهراندشت/   کلیک کنید تا مستقیما وارد صفحه ویلاهای تهراندشت سایت زمین بشوید. اکثر ویلاهای تهراندشت از امکاناتی ماننده سند دار بودن، وجود استخر سرپوشیده و روباز، باربیکیو، فوتبال دستی، روف گاردن و آب نما یا آتش نما بهره میبرند.

چهارباغ تاپ ترین منطقه کردان

یکی دیگر از مناطق لاکچری و سرسبز در کردان ، چهارباغ میباشد که ویلاهای بسیاری در این منطقه ساخته شده. چهارباغ کرج آب و هوایی عالی و فضایی سرسبز دارد که شما میتوانید برای تفریح این منطقه زیبا را انتخاب کنید. چهارباغ با کردان کمی فاصله دارد اما از مناطق کردان به شمار میرود . این منطقه روستاهای لاکچری هم دارد اما فروش این منطقه نسبت به سهیلیه و تهراندشت کمتر بوده و تنها دلیل آن ویلاهای فوق لاکچری و گرانتر میباشد. شما میتوانید برای مشاهده قیمت ویلا در چهارباغ کرج و یا حتی خرید ویلا در چهارباغ از آدرس https://zavilla.ir/l/villa-charbagh/  استفاده کنید. چندین سایت معتبر در این حوزه وجود دارد که یکی از آنها جلوتر به شما معرفی شده.

بیشتر:  ویزای استارتاپ کانادا چیست؟

 

بهترین املاک در حوزه خرید و فروش ویلا در کردان

املاک زمین با 4 سال سابقه کاری همواره جزو بهترین و برترین املاک ها در حوزه خرید و فروش ویلا در کردان و تمامی مناطق کردان بوده است. در این سایت مشاوران و کارشناسان باتجربه آماده پاسخگویی به هرگونه مشکل شما هستند. برای ورود به سایت زمین کافیست وارد یکی از موتور های جستجو گر خود ماننده گوگل شوید و کلمه zamiin.ir را سرچ کنید تا مستقیم وارد سایت زمین بشوید.

 

آدرس:  zamiin.ir

مطلب پیشنهادی

رژیم کانادایی چیست؟ لاغری در 15 روز!

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای زندگی سالم با توجه به گزینه‌های متعدد موجود می‌تواند برای …