انواع محصولات برای رابطه زناشویی

حتما بارها در خصوص اهمیت رابطه زناشویی در زندگی مشترک و فواید آن مطالبی را خوانده و یا شنیده‌اید. روابط زناشویی اثری فوق‌العاده در نزدیکی هر چه بیشتر دو طرف و ایجاد صمیمیت بین آنها دارد، به همین دلیل در یک زندگی سالم و رضایت بخش نقش روابط زناشویی بسیار مهم تلقی می‌شود.

اما نکته‌ای که در خصوص برقراری رابطه زناشویی باید به آن توجه داشت این است که در عین حال که این کار اثری بسیار مثبت و بهبود دهنده در زندگی مشترک شما دارد اما عدم آگاهی نسبت به اصول و همچنین استفاده نکردن از محصولات زناشویی مناسب می‌تواند آثار آن را کاهش داده و حتی منفی کند.

محصولات زناشویی به کلیه محصولاتی گفته می‌شوند که باعث تسهیل در برقراری روابط زناشویی شده و احساس رضایت دو طرف را به دنبال دارند. از جمله محصولاتی که می‌توان برای برقراری یک رابطه زناشویی سالم و بدون درد و ناراحتی مورد استفاده قرار داد، انواع ژل و اسپری روان کننده و همچنین کاندوم‌ها اشاره کرد.

این محصولات در انواع مختلفی تولید شده و برای استفاده توسط هر دو جنس در بازار وجود دارند. برخی از محصولات زناشویی علاوه بر خاصیت روان کنندگی و کاهش درد، حتی به افزایش لذت و میل زناشویی نیز کمک نموده و نقش تحریک کنندگی را هم ایفا می‌کنند.

 رابطه ی زناشویی چیست؟

رابطه زناشویی رابطه ای است که بین زوجین برقرار می شود. و یکی از بهترین لذت های بشری به شمار می آید،امروزه با بالا رفتن سواد زناشویی زوجین کیفیت رابطه و هدفشان با خرید محصولات زناشویی کیفیت رابطه را بالا برده اند و میزان رضایت شرکای زناشویی را افزایش داده است. مطالعات نشان داده‌اند که رضایت از برقراری رابطه زناشویی اثر زیادی بر سلامت روحی و روانی افراد دارد.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که به چه محصولاتی ، محصولات زناشویی گفته می شود؟! هر محصولی که رابطه زناشویی را افزایش و به آن کیفیت  در حین رابطه زناشویی کمک کند در این دسته قرار می گیرد. بعضی از محصولات که این روز ها استفاده زیادی می شود:

  • انواع اسپری‌های تاخیری
  • ژل زناشویی
  • کاندوم
  • تست بارداری
بیشتر:  کشف بقایای تقریبا سالم دو مرد در «پمپئی»

انواع اسپری های تاخیری

بسیاری از مردان از اختلال زود انزالی رنج می‌برند. در این اختلال مرد سریع ارضا می‌شود اما شریک زناشویی او به هیچ لذتی نرسیده است. این اختلال کیفیت رابطه زناشویی را به چالش می‌کشد و مشکلات زیادی را برای زوجین به وجود بیاورد. یکی از محصولات زناشویی برای رفع اختلال زود انزالی « اسپری تاخیری » است. فواید استفاده از این اسپری به شرح زیر هستند:

  • کاهش حساسیت در زمان برقراری رابطه زناشویی
  • افزایش زمان برقراری رابطه زناشویی

این اسپری باید به مدت 4 تا 6 ثانیه بر بیضه اسپری شود. سپس بعد از 5 دقیقه اثرات آن مشخص می‌شود. نکته بسیار مهم: اگر از بیماریهای قلبی، کبدی، کلیوی و صرع رنج می‌برید قبل از استفاده از این محصول با پزشک و یا داروساز مشورت کنید.

انواع ژل های زناشویی

ژل زناشویی یکی از محصولات زناشویی است که برای افزایش کیفیت رابطه زناشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل انواع متفاوتی دارد و هر یک پاسخ‌گوی نیاز خاصی در رابطه زناشویی هستند. این ژل‌ها به شرح زیرند:

  • ژل تاخیری
  • ژل حجم‌دهنده
  • ژل روان کننده
  • ژل سفید کننده

انواع کاندوم

به طور کلی کاندوم‌ها یکی از بهترین و مطمئن‌ترین ابزارهایی که می‌توانید برای پیشگیری از بارداری ناخواسته از آن استفاده کنید. این ابزار فوق‌العاده کاربردی در بین محصولات زناشویی در انواع مختلفی تولید شده و نقش بسیار مهم و ضروری برای جلوگیری از سرایت بیماری‌های آمیزشی و همچنین بارداری‌های ناخواسته ایفا می‌کند.

اگر قصد برقراری رابطه زناشویی ایمن و سالم را داشته باشید استفاده از کاندوم به عنوان یک پوشش حفاظتی باید در اولویت‌های شما قرار بگیرد. کاندوم‌ها از بروز بسیاری از بیماری‌های آمیزشی از جمله ایدز، هپاتیت، سفلیس و سوزاک جلوگیری نموده و به لطف مواد اسپرم کشی که بر روی برخی از انواع کاندوم‌ها قرار دارد شما را از نگرانی باردار شدن نیز خلاص می‌کند.

بیشتر:  اگر شما هم گیمرید و دنبال خرید فن موبایل و تبلت هستید یا اینکه به تازگی با این محصولات جذاب و کاربردی آشنا شده‌اید، این مقاله کوتاه می‌تواند برایتان مفید باشد.

کاندوم‌های مردانه در صورت استفاده درست و اصولی 86 تا 95 درصد از بارداری ناخواسته و بیماری‌های آمیزشی نظیر ایدز و هپاتیت C جلوگیری نموده و حتی در مردانی که دچار انزال زودرس هستند نیز نقش کمکی ایفا می‌کند. این در حالیست که کاندوم‌های زنانه حداکثر 75 درصد از بارداری پیشگیری می‌کنند.

کاندوم پوششی پلاستیکی و کشسانی است که برای اهداف مختلف مانند جلوگیری از بارداری و یا انتقال بیماری های مقاربتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مطالعات نشان داده‌اند که کاندوم 85 تا 95 درصد از بروز بارداری پیشگیری می‌کند. کاندوم دو دسته‌بندی کلی دارد:

  • کاندوم زنانه
  • کاندوم مردانه

این کاندوم‌ها به شکل های مختلفی تولید می‌شوند:

  • کاندوم خاردار
  • کاندوم تاخیری
  • کاندوم ساده و کلاسیک

هر یک از این کاندوم‌ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که در حین برقراری رابطه زناشویی بر اساس رضایت طرفین یکی از این کاندوم‌ها باید مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته بسیار مهم: هرگز از کاندوم مردانه و زنانه هم ‌زمان با هم استفاده نکنید.

کاندوم با کیفیت از کجا بخریم؟

با توجه به اینکه بسیاری از آقایان برای خرید کاندوم و سایر محصولات زناشویی از داروخانه یا مراکز فروش حضوری خجالت‌زده می‌شوند، خرید این گونه از محصولات به صورت آنلاین و از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که اصالت کالا را تضمین کنند به مراتب راحت‌تر خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی روم به دیوار تنوع گسترده‌ای از کاندوم و سایر محصولات زناشویی نظیر اسپری و ژل‌‌های آمیزشی را عرضه می‌کند که می‌توانید با بهترین قیمت آنها را خریداری نمایید. انواع کاندوم فانتزی، عروسکی، کاندوم‌ تاخیری، کاندوم بسیار نازک، کاندوم پلی یورتان، کاندوم کلاسیک و بسیاری دیگر در فروشگاه اینترنتی مو تن رو قابل خرید هستند. تمامی محصولات مو تن رو به همراه گارانتی مرجوعی به فروش رسیده و می‌توانید از تخفیف‌های ویژه و جشنواره‌های فروش نیز بهره‌مند شوید.

بیشتر:  تزیین کیک اسفنجی با میوه

فروشگاه روم به دیوار

با توجه به نیاز زوج ها به محصولات بهداشتی نظیر کاندوم، انواع ژل و اسپری، موبر و… و با در نظر گرفتن این نکته که اکثر افراد برای تهیه برخی محصولات زناشویی به صورت حضوری راحت نیستند، و همچنین با توجه به عدم تنوع محصولات در اکثر داروخانه ها، تصمیم گرفتیم با راه اندازی سایت و اپلیکیشن روم به دیوار قدیمی در حل این مشکل برداریم.

ما در روم به دیوار محصولات را به صورت کاملا محرمانه به دست مشتری می رسانیم و حتی مشتری میتواند تعیین کند که پیک (که از محتویات بسته اطلاع ندارد) پس از رسیدن به محل، زنگ منزل را نزده و با خود مشتری تماس بگیرد تا او برای تحویل گرفتن بسته اقدام نماید.

در حال حاضر مشتریان ما در شهرهای تهران، کرج، مشهد و رامسر می توانند سفارش خود را حداکثر ظرف دو ساعت تحویل بگیرند. هزینه ارسال با پیک در شهر تهران برای خریدهای بالای ۳۵۰ هزار تومان رایگان می باشد. هزینه ارسال با پیک در مشهد، کرج و رامسر برای خریدهای بالای ۲۵۰ هزار تومان رایگان می باشد.

مشتریان ما در تمام شهرها و روستاهای کشور می توانند با خرید پستی، محصولات ما را سفارش بدهند و با سریعترین پست کشور (پست پیشتاز) سفارش خود را تحویل بگیرند. هزینه ارسال پستی برای خریدهای بالای ۲۵۰ هزار تومان رایگان می باشد.

مطلب پیشنهادی

دکور عجیب یک رستوران مشتری‌ها را فراری داد +عکس

  رستورانی در آمریکا که مدیر آن در کوشش برای استفاده از اشیای عتیقه و …