لزوم نرم افزار حضورغیاب مدرسه

لزوم نرم افزار حضورغیاب مدرسه

در هر مدرسه یکی از با ارزش ترین مواردی که به اولیا و پرسنل مدرسه احساس آرامش می دهد حضور به موقع دانش آموزان می باشد. دانش آموز از زمانی که از منزل راه میوفتد تا زمانی کهسوار سرویس شده تا زمانی که به مدرسه وارد می شود والدین او دچار استرس می باشد و دوست دارند بدانند جه زمانی به مدرسه رسیده و آیا برای او اتفاقی نیوفتاده باشد. به خصوص وقتی دانش آموز دختر می باشد یا کودک می باشد و سن کمی دارد. این موضوع با تکنولوژی به راحتی قابل حل می باشد. فقط کافی است از نرم افزار مدرسه مدیار استفاده کنند.

بیشتر:  معماهای جالب با جواب

معرفی نرم افزار مدرسه مدیار

در نرم افزار مدیار امکانات زیادی برای آموزش وجود دارد که این نوع سیستم ها به اصطلاح سیستم مدیریت آموزشی نام دارند. در این نوع LMS کار بسیار ساده است و راه ارتباطی مدرسه با اولیا فراهم است. از امکانات فوق العاده مدیار می توان به حضور غیاب مدرسه اشاره کرد که با روش های مختلف می توان آن را انجام داد که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد. همچنین امکانات دیگری از قبیل ثبت نمرات و گزفتن کارنامه های هوشمند آموزشی، ثبت تکالیف و گزارشات بجا و به موقع و اطلاع رسانی و یادآوری آن به دانش آموزان، ارائه گزارشات آموزشی روزانه، هفتگی و ماهانه ، انجام آزمون های آنلاین ، نرم افزار بوفه الکترونیک، نرم افزار یکپارچه پیام رسان آموزشی.

بیشتر:  کلمات پنهان شده در تصویر را بیابید

نرم افزار حضور غیاب مدرسه

نرم افزار حضور غیاب مدرسه در دل نرم افزار مَدیار قرار دارد و تنها یکی از امکانات بی نظیر سامانه مدیریت یادگیری مَدیار می باشد. با این برنامه می توان حضور غیاب دانش آموزان و معلمین و کادر را به چند روش زیر انجام داد:

بیشتر:  تست هوش: عددسازی منطقی!

الف) ثبت حضور و ساعت تردد ها با دستگاه حضور غیاب

  • اثر انگشت
  • کارت
  • تشخیص چهره

ب) ثبت حضور و غیاب دانش آموزان و کادر با استفاده از CR Code

ج) ثبت حضور، غیبت و تاخیر به صورت دستی برای کل آموزشگاه

د) ثبت حضور، غیبت و تاخیر به صورت دستی برای هر کلاس و هر زنگ

پایان رپورتاژ آگهی

 

مطلب پیشنهادی

دکور عجیب یک رستوران مشتری‌ها را فراری داد +عکس

  رستورانی در آمریکا که مدیر آن در کوشش برای استفاده از اشیای عتیقه و …