بیوگرافی بهدخت ولیان + عکس

بیوگرافی بهدخت ولیان عکس

بهدخت ولیان متولد زاده دهه 60 و دارای مدرک لیسانس بازیگری می باشد. بهدخت ولیان بازیگری را از تئاتر ابتدا کرد و در نمایش های زیادی بازی کرد. از بازی های بهدخت ولیان در تئاتری به نام لیلی رشیدی، نوستوس با کارگردانی محمد منعم، قصه اقتباسی حسن معجونی و سالگرد به کارگردانی امیررضا کوهستانی.

بهدخت ولیان اولین کار خود را در سال ۱۳۹۳ با حضور در فیلم آسمان آفتابی نیست به کارگردانی مهران ملکوتی ابتدا کرد. اگرچه توفیق این فیلم چندان زیاد نبود اما تجربه خوبی برای بهدخت ولیان بود. چون بازیگرانی چون فرهاد قائمیان، قربان نجفی، توماج پورمراد و مهران ملکوتی تجربه همکاری داشتند.

بیشتر:  بیوگرافی مه ‌لقا باقری + عکس مه ‌لقا باقری و همسرش

گفتگو با بهدخت ولیان

بهدخت ولیان در گفت و گو با خبرنگاران درباره علاقه اش به سینما و تئاتر گفت: برای من هم سینما و هم تئاتر مهم می باشد، اختلاف های زیادی بین این دو وجود دارد. اما من به هر دو علاقه دارم و حقیقتی که در مورد تئاتر باید بگویم این می باشد که اینجا بزرگترین و مهمترین کلاس برای یک هنرمند صحنه می باشد. به همین دلیل بینهایت خوشحالم که با هنرمندان بزرگی روی صحنه کار کردم و در نمایش های مختلف بازی کردم. در کل باید بگویم که اگر تئاتر بازی نمی کردم امروز اینجا نبودم.

بیشتر:  بیوگرافی نیکی کریمی + عکس | نکات خواندنی در مورد نیکی کریمی

پرکاری های بهدخت ولیان

بهدخت ولیان کار خود را با تئاتر ابتدا کرد و خیلی زود داخل سینما شد. بازی های نام، سالگردها، نوستوس و تاریخچه متان پیج از معروف ترین تئاترهایی هستند که او در آنها بازی کرده می باشد.او در سال 1393 اولین فیلم خود را به نام آسمان آفتابی نیست به کارگردانی مهران ملکوتی اکران کرد که سحر دولتشاهی به عنوان کارگردان آن در نظر گرفته شد اما اختلاف نظر آنها سبب شد که بهدخت ولیان نقش داشتن خود را در این فیلم تحول دهد. بهدخت ولیان در امیر با میلاد کی مرام بازی کرد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر شرکت کرد و همین امر سبب آوازه بهدخت ولیان شد.

بیشتر:  بیوگرافی علی پرمهر ترانه سرا و خواننده

یکی از کارهای جدید این هنرمند صحنه سرخ را می توان نام برد. کارگردان این سریال ابراهیم ابراهیمیان می باشد و بازیگرانی چون بهرام افشاری، امیرحسین آرمان، مهتاب کرامتی، آرمین رحیمیان، سحر نظام دست در این فیلم بازی می کنند.

ازدواج با ولیان ولیان

از ازدواج این هنرمند اطلاعات زیادی در دست نیست و احتمال دارد این هنرمند ازدواج نکرده باشد.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی سوسن پرور + عکس

بیوگرافی سوسن پرور سوسن پرور در ۲۳ اسفند ۱۳۵۴ در شهر اراک به دنیا آمد. …