بیوگرافی سام کبودوند

بیوگرافی سام کبودوند

سام کبودوند هنرمند سینمای ایران زاده 17 دی 1361 دانش آموخته مهندسی معدن می باشد که طبق گفته های خود کاملا بی ارتباط با بازیگری می باشد. سام یک خواهر کوچکتر به نام سارا دارد.

ابتدا کار هنری سام کبودوند

او اولین بار در سال 2005 در سن 23 سالگی داخل تئاتر شد. اولین ايفاي نقش خود را در نمایش حلاج حسین بن منصور به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد. سام کار تئاتر خود را در سال آخر دانشگاه ابتدا کرد. او به تمرین در این شاخه ادامه داد تا اینکه در سال 1384 اولین نمایشنامه حذف حسین بن منصور خلج را در تئاتر شهر و تالار قشقایی روی صحنه برد. این هنرمند با بازی پیروز خود به عنوان بهترین هنرمند مرد جشنواره دانشجویی انتخاب شد.

سام کبودوند اولین بار در سال 1392 در سینما آشکار شد و در آن سال در فیلم های آذر، شهدخت، پرویز و … به کارگردانی بهروز افخمی بازی کرد. با اینکه بازی در این فیلم مثل گاهی اوقات به اندازه بازی در سریال های دیگر نبود، به گذشته نگاه کنید، اما او تجربیات ارزشمند ای در این زمینه کسب کرد. او در این فیلم با بازیگرانی چون مهدی فخیم متولد، مانی حقیقی، گوهر خیراندیش و رامبد جوان همکاری داشته می باشد.

بیشتر:  خواص برگ به + مزیتهای دارویی برگ به

سریال گاهی اوقات به گذشته نگاه می کند.

سام کبودوند در سال ۱۳۹۳ زمان سختی را در فضا سینما و تلویزیون پشت سر گذاشت. او امسال در نمایش مهمی به نام «گاهی به گذشته نگاه می کنم» بازی کرد.این نمایش به کارگردانی مازیار میری می باشد. احتمالا بازی در این سریال مهمترین اقبال بیوگرافی او برای این هنرمند باشد. او در این سریال ايفاي نقش مهمی را ایفا کرد و توانست با توانایی خاصی این ايفاي نقش را بازی کند و به این ترتیب خود را بیشتر به مخاطب نشان دهد. یکی از تجربیات مهم او همکاری با مازیار میری در این سریال می باشد. او با بازی در این سریال توانست تجربه بازیگری خوبی را کسب کند و در کنار بازیگرانی چون امین تارخ، محمد متوسلانی، سعید چنگیزیان و هدایت هاشمی به تجربه افزود.

بیشتر:  بیوگرافی محمود خسرومنش نقش قاسم در سریال بچه مهندس 3 + عکسهای محمود خسرومنش

سریال یادآوری

این هنرمند در سال 1392 در سریال خاطره نیز بازی کرد و با بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، ثریا قاسمی، فرخ نعمتی، فرهاد قائمیان و همچنین حجت قاسم متولد همکاری داشته می باشد.

پخش در تلویزیون

سام کبودوند اگرچه هم در سینما و هم در تلویزیون کار کرده می باشد، اما در درجه اول یک هنرمند تلویزیونی می باشد زیرا بیشتر کارش حدود 67 درصد تلویزیون و 33 درصد فیلم می باشد. از 6 شغلی که در مدرک هنری خود دارد، 4 شغل تلویزیونی حاوی سریال تاریکی شب، سریال روشنایی روز، سریال داشبورد، سریال گاهی به پشت سر و سریال یادآوری می شود. از آثار سینمایی او می توان به آذر، شهدخت، پرویز و دیگران و فیلم او اشاره کرد.

بیشتر:  بیوگرافی بهنام تشکر + عکس همسر و پسرش

زندگی خصوصی و ازدواج

از وضعیت تأهل این هنرمند اطلاعی در دست نیست. او مردی بردبار می باشد و همیشه اندوه هایش را برای خودش داشته می باشد، اما شادی هایش را با دیگران تقسیم می کند.سعی کنید به مردم انرژی مثبت بدهید و کسی را بلا ندهید. شادی مردم برای او زیاد مهم می باشد.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی سوسن پرور + عکس

بیوگرافی سوسن پرور سوسن پرور در ۲۳ اسفند ۱۳۵۴ در شهر اراک به دنیا آمد. …