بیوگرافی سوسن پرور + عکس

بیوگرافی سوسن پرور

سوسن پرور در ۲۳ اسفند ۱۳۵۴ در شهر اراک به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی و لیسانس ادبیات نمایشی را دارد. سوسن پرور در زمینه های مختلف هنری از جمله نویسندگی، کارگردانی و بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما کار می کند. او زمینه حضور در برنامه های تلویزیونی از جمله بیست، خنده بازار، آشپزی خانوادگی و تهران قدیم را نیز دارد. معروف ترین هنر سوسن پرور در زمینه برنامه های تلویزیونی خنده بازار هست. این برنامه در سال 1390 با کارگردانی شهاب عباسی تولید شد. مادر سوسن پرور از آموزش و پرورش بازنشست شده و یک خواهر بزرگی هم دارد.

آغاز کار سوسن پرور

سوسن پرور بازیگری را از سال 1993 در زمینه تئاتر آغاز کرد. او در سال ۱۳۷۶ برای بازی در نمایش بوی دست های پدربزرگ برنده پاداش دوم بازیگری از جشنواره فیلم سمنان شد. اولین تجربه بازیگری سوسن پرور در یک فیلم تلویزیونی به نام بزنگاه هست. فیلم بزنگاه در سال 1387 با کارگردانی رضا عطاران تولید شد. سوسن پرور با بازی در نقش بازي كردن فریده پرور در فیلم بزنگاه به معروفیت بسیاری رسید. او در ساخت این فیلم با هنرمندان مطرحی از جمله مرجان گلچین، حمید لولایی، رضا عطاران، علی صادقی و هنگامه حمیدزاده کار کرده هست. سوزان پرور تقریبا 12 سال بعد از حضور در تلویزیون برای بازی در فیلم زندان زنان با کارگردانی منیژه حکمت انتخاب گردید. از هنرمندان سوسن پرور می توان به سریال ها و فیلم های خوب بد زشت، کلبه عمو پورنگ، شهرک جیم، دزد و پلیس، مرغ تخم مرغ طلایی، نردبان چوبی، روز یلدا شب چله و برج میلاد اشاره نمود.

بیشتر:  بیوگرافی الهام شعبانی +عکس

ازدواج سوسن پرور

در مورد ازدواج سوسن پرور اطلاعی موجود نیست او در گفتگویی توضیح کرد که در زمینه ازدواج اضطراب هایی داریم و همسرایده آلم یک شخص بلند قامت ، چهار شانه و خوش هیکل بوده که با اسب سفید در منزل معروفیت جرج کلونی را دارد.

بیشتر:  بیوگرافی ملیکا شریفی نیا + عکس های خانواده اش

مصاحبه با سوسن پرور

کار اصلی من بازیگری و کارگردانی می باشد. بالاخره من در رادیو اراک کار کردم و تقریبا یک سال یک برنامه رادیویی کارگردانی کردم. به عنوان یک دانشجو، من به طنز و گروتسک علاقه مند بودم که آثار یوجین یونسکو گواه آن هست. به همین غرض پایان نامه کارشناسی ارشد مرا در گرایش گروتسک ارائه نمودم.

بیشتر:  بیوگرافی عبیر نعمه خواننده و موسیقیدان زن لبنان + عکس

تلاش های بازیگری من اغلب طنز هست. در اصل علاقه دارم تماشاچی را به وجد بیاورم، بنابراین ترجیح می دهم در فیلم های طنز آشکار شوم. دوستان من به صورت تیمی در یک موسسه خیریه کار می کنند. بیشتر دوستانم فیلمساز نیستند و توسط یک موسسه خیریه با آنها آشنا شدم. منبع اصلی درآمد من محدود به کار با تصویر هست. تئاتر هم کار می کنم اما تمرکز اصلی من بازیگری در تلویزیون و سینماست. برخی از رهگذران القاب زشتی را به من می گویند. به نظر من رنگ صورتم میانه ​​هست. اندیشه می کنم به محض اینکه چشمانم دنیای اطرافم را می بیند و می توانم بوهای مختلف را از راه بو تشخیص دهم در شرایط عالی هستم.

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد

بیوگرافی محمدرضا داوود نژاد محمدرضا داودنژاد در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. او …